{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Gal en tard... {{forumTopicSubject}}

Yes, min makker og jeg tog fra arbejdet over til Mcd, bare lige hurtigt, da vi skulle videre til noget andet arbejde. Så kommer vi hen til Mcdrive og bestiller, men som altid, blev vi bedt om at køre lidt længere frem og vente. Fair nok, det er jo fast food. Nå, men efter ca. 30 sek, hvor vi havde holdt med motoren tændt, kom der en langhåret hippie ud af butikken. Han hoster mens han lige går forbi, og puster ud i luften, som om han har fået noget i ansigtet. nå men 10 sek efter, kigger han totalt surt på mig, og rejser sig hurtigt, hvor efter han råber op - Hallo sluk motoren. Min makker hørte det ikke og spurgte hvad han sagde. Han gik så hen mod bilen, og råbte det op igen. Min makker slukkede så bilen, Og alt var okay igen, dog var han lidt sur, men satte sig ned, og kiggede ondt på mig igen.

Nå men 2 sek efter, tændte han så en smøg.. Mon ikke smøgen skader hans helbred lidt mere ? smiley

Utroligt folk ikke kan se ud af deres skyklapper. Selvfølgelig sal bilen ikke være tændt i lang tid af gangen, men det var jo bare lige hurtigt. Så gal en tard han var...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet afløb i badeværelse 400 kr.
  • Samle en sofa 300 kr.
  • Jeg har brug for en VVS mand , til at skift bruse stang og sæt ind en filter 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe x2 250 kr.
  • Toilet der løber 675 kr.
  • udskiftning af skuffeudtræk i køkkenskab 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gal en tard...
Kommentér på:
Gal en tard...

Annonce