1.923 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Gave hjælp? (mest piger) Gave hjælp? (mest piger)

Okay så jeg skal købe en gave til min ekskæreste. Og det er ikke min ekskæreste fordi vi ikke kunne sammen mere men fordi jeg flyttede tilbage til DK fra Usa. Jeg havde ikke snakket med hende i 8 måneder indtil for et par dage siden hvor det var hendes fødselsdag også snakkede vi lige kort sammen.
Hvad skal jeg give sådan en pige? Taget situationen i betragtning hvad ville i piger så kunne lide at få? Og der må meget gerne være noget danskt smiley
Drenge må selvfølgelig også meget gerne svarer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave hjælp? (mest piger)
  • #1   7. feb 2010 hvorfor give sin eks en gave?

• #2   7. feb 2010 Læste du indlægget igennem?
    Jeg flyttede så vi blev nød til at gå fra hinanden, og siden jeg flyttede har jeg ikke set hende siden og nu står jeg og skal derover på Torsdag, og vil derfor gerne give hende en gave.

• #3   7. feb 2010 BLOMSTER i: <3333

10hi, Det en sikker vinde smiley og så et smykke ? .. smiley

• #4   7. feb 2010 ja har jeg godt læst, forstår bare ikke det med at give gaver til eks kæresten, men det bestemmer du selvfølgelig selv (:
    - køb nogle store flotte roser, og evt en lille ting ved siden af..

• #5   7. feb 2010 Kasper L: Eftersom vi har slået op osv. syntes du så virkelig blomster og et smykke ville virke? smiley jeg syntes mere det ville virke som et `der er gået 9 måneder men jeg elsker dig stadig` gave at give, og det vil jeg helst ikke udtrykke hvis du forstår.

• #6   7. feb 2010 Hvorfor ka man ik give sin eks en gave? De er jo stadig venner, og venner giver man da også gaver? :s

Ja find en lille fin buket blomster med hendes yndlingsfarver i (hvis du kender dem) eller røde og hvide roser - som symbol for dk smiley
    Og en en parfume, eller en creme serie smiley Det ka vi altid bruge. Eller lav et gavekort selv med 2 biografbilletter, så ka i ta en tur i biffen sammen smiley

• #7   7. feb 2010 Rikke: Det ville jeg normalt heller ikke gøre, men vi havde jo nok stadig været et par nu hvis ikke jeg var flyttet.
    Og Roser? Igen det der med blomster virker for kæreste agtigt.

• #8   7. feb 2010 Isaa: Jamen jeg er ikke ude på at give sådan en kæreste gave lignende ting. Jeg har ikke snakket med hende i 8måneder, så hun forventer jo ikke at jeg kommer tilbage og opføre mig som hendes kæreste.

• #9   7. feb 2010 Blomster behøver man ik at give for at score!? :s

Det er bare lidt svært at købe tøj og lign når hun ikk bor hvor det kan byttes ..

• #10   7. feb 2010 Hvis hun bor alene kan du også finde nogle fine ting til hende i Imerco eller lign. F.eks nogle lanterner, lysestager eller lign smiley

Kender jo ik hendes alder det ville hjælpe

• #11   7. feb 2010 Isaa: nej det måske rigtigt, men i usa bliver blomster meget forbundet med sådan en kæreste/score gave.
    Hun er 18, men bor ikke selv nej. Men jeg leder også mest efter du ved sådan en dansk ting? Noget specielt.

• #12   7. feb 2010 En dansk ting? Hehe .. Jaeh øh ..
    Hvad med at give hende noget hun kan bruge istedet for at hun bare får en ting der er dansk - og hun så ik ka bruge den til en flyvende skid!? smiley

• #14   7. feb 2010 jaja det er selvfølgelig rigtig nok smiley men jeg vil gerne give hende et eller andet sødt/sjovt som hun måske ikke ved hvad er. Ting hun kan bruge kan hun jo selv gå ud og købe, heller noget som hun måske ikke lige ville have købt.

• #15   7. feb 2010 Rene M: jeg tænkte også på en flaske snaps og en pakke rugbrød smiley

• #16   7. feb 2010 Så køb en flettet kurv og put nogle forskellige småting i som er danske..
    Så som jordbærgrød, en dåse leverpostej, et skrabelod, et dansk dameblad, en ny dansk film ..

Bare et eksempel.. Det ku da være sjovt.

• #17   7. feb 2010 Isaa: det var faktisk en helt god idé smiley Sådan lidt sødt og kreativt. Super ide.

• #18   7. feb 2010 Hvis du skal flyve er det vist måske nogen regler for om man må have madvarer osv. med - husk at tjekke det. Ellers en super ide med en kurv smiley
    Et andet forslag er:
    Et tørklæde fra en typisk dansk designer.
    Det behøver ikke være dyrt, men det er nok ikke nogen hun finder hvor hun bor..

Jeg ville også holde mig fra blomster hvis jeg var dig.

• #19   7. feb 2010 Okay tusind tak for alle budene smiley
    Men jeg leder stadig efter ideer, så hvis i har andre må i meget gerne poste dem.

Kommentér på:
Gave hjælp? (mest piger)

Annonce