{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.225 visninger | Oprettet:

Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Heej
Jeg står og skal købe en chihuahua til januar og vil gerne høre jer om i kender nogle gode hjemmesider hvor man kan købe evt tøj senge hansbånd osv? (: der er lang tid endnu , men så er der masser af tid til og finde de helt rigtige hjemmesider .. (: det bliver forresten en tæve .. (:

Håber i kan hjælpe mig .. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua
  • #1   24. jun 2010 TØJ!!!! hvad sker der lige

• #2   24. jun 2010 men kig i de store dyrehandlere de plejer at have sådan noget

• #4   24. jun 2010 JA Dyrplager!!!!!!!....... i burde satme have en flad!!!!!!!

• #5   24. jun 2010 I de fleste dyrehandlere kan du købe ting til chihuahua..
    Min 17 ugers hvalp har en kattekilling-sele med snor, et hundetegn, seng osv derfra..

Jeg syntes bestemt heller ikke man skal klæde en hund ud..
    MEN - bliver vinteren i år lige så hård som sidste år så får min godt nok en trøje/et dækken på.. Det samme gør min store hund..
    Min chihuahua er korthåret og bærer jo maven meget tæt på den kolde jord og ham den store har ingen underuld og fryser derved en del..
    Så der går jeg mod min egen holdning, for hundens skyld..
    Jeg gav jo også mine heste dækken på om vinteren..

• #6   24. jun 2010 Folkens.. Har selv haft 2 Chihuahua, og da min daværende kæreste snakkede om tøj til dem tænkte jeg også hun var helt fra den.. Men de skal altså have tøj på når det begynder at blive koldt! Ellers fryser de voldsom meget - også selvom de har pels på! Så det er altså også for praktiske grunde man bruger tøjet..

Så alle jer der ikke aner en skid om racen, pis ud af tråden..

• #7   24. jun 2010 Mie A, shhhh nu.. En Chihuahua er en ufattelig kærlig hund, og elsker dens ejer/ejere overalt på jorden.. Det er en meget loyal og legesyg hund - så jo, man kan godt købe den for det den er!! Ville ikke selv have haft en til at starte med, men det er de bedste hunde jeg nogensinde har haft!

• #8   24. jun 2010 Mie A, jamen du er dygtig - flot du kan argumentere på et stadie der svarer til en IQ på størrelse med en kummefrysers temperatur.. Kom igen når du har et svar der rent faktisk kan bruges, og ikke bare en sviner..

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #9   24. jun 2010 En chihuahua skal ikke have tøj på, det jo ikke en udklædnings dukke. Ejer selv 6 chihuahuaér og ingen af dem bruger tøj, og jeg har både kort og langhåret.

Man kan købe en dækken hvis de absolut skal have noget på, eller en sok kan også klare jobbet. Her snakker jeg kun til korthåret. De langhåret fryser ikke.

Det er en levende væsen vi har med at gøre.

• #11   24. jun 2010 ca S, så vil jeg godt have en forklaring på hvorfor de 2 (langhårede) jeg havde frøs så de knap kunne gå? Rystede, og bævrede..

Dechain, klog kommentar.. Hold kæft der er mange fordomsfulde idioter herinde..

Alle jer der har noget imod små hunde, synes vel også alle muskelhunde er kamphunde og derfor skal FORBYDES.. Fjolser!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #12   25. jun 2010 Holton Wannabe...
    Trist forbillede at have...

• #13   25. jun 2010 Jeg vil heller iik købe tøj som sådan , mere ment som tøj til vinter da jeg får den til vinter , og den er lille og skrøbelig .. har iik tænkt mig og klæde den ud, fik måske formuleret min tekst forkert , men det er tøj til vinter !!

kunne godt tænke mig et lille lyserødt halsbånd med sten i og en sele der matcher ,, og evt en lille hule hun kan hygge sig i ..

• #14   25. jun 2010 Chihuahua'er skal ikke have tøj på..

Og så husk at gå til hundetrænning med den, de mest uopdragne hunde er faktisk de aller mindste

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

#15   25. jun 2010 Daniel K.... Så har du nok stået stille for længe hvis de fryser. En chihuahua ryster faktisk også selvom den ikke fryser. Der kan være mange grunde til at de ryster, men det er ikke altid pga kulde.

Har endda chihuahua som ryster selv om det er 35 grader udenfor, så det er ikke pga kulden.

Man skal ikke menneskeliggøre en chihuahua, og det er en hund som ikke skal bæres rundt på hele tiden eller klædes ud. Den har 4 ben og dem har den fået for at gå på.

• #16   25. jun 2010 Ca S - Giver dig ret i at ikke alle hunde ryster fordi de fryser..
    Men tror nu stadig min korthårende chihuahua får et dækken/jakke på hvis vinteren i år bliver lige så hård som den sidste..
    Jeg er heller ikke typen der bærer ham hele tiden.. Når der er vildt meget tratik og han stadig er lidt usikker så bærer jeg ham gerne over i parken.. Men ellers får han oftest at vide han har 4 ben og kan selv gå..

• #17   25. jun 2010 ca S, tro mig - jeg er den sidste der ville gå med til sådan noget bæren rundt på og klæde dem ud.. Mærkelig nok holdte han op med at ryste da han fik noget omkring sig? Så vil jeg næsten gætte på det var fordi han frøs, ikk' å' smiley Og nej, stod heller ikke stille for længe - det var ligeså snart vi kom ned og havde gået lidt udenfor.. Men det fint - du vist hundeekspert #1 smiley

• #18   25. jun 2010 Kloge ord Chica.. Det skal du have.. Der skal vold til hvis man ikke kan lide dyret - sådan, god holdning til livet! Bare svin folk til hvis de kan lide andet end du kan lide, det er den rette måde at gøre det på - du skal nok komme frem af i livet..

• #19   25. jun 2010 Det er en skøn hund.. Men min yndlingshund har altid været, og vil altid være en Schæfer.. Men en Chihuahua er en super dejlig hund, og havde en stor Main Coone på samme tid - og hvad de 2 ikke kunne få tiden til at gå med, det var sku dejligt at se smiley Er stor dyreelsker, så derfor kunne jeg aldrig finde på at svine en anden person pga deres valg af dyr smiley

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

#20   25. jun 2010 Daniel. ja det kan man vist godt kalde mig, netop inden for denne race. Har oprettet racen i 10 år nu, så burde vide hvad jeg taler om. Har aldrog oplevet at de langhåret fryser.

Men det er fint du har din holdning og jeg min.

• #21   25. jun 2010 Mærkeligt - så er vores vel enkeltstående tilfælde.. Og du opdrætter vel hundene.. smiley

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

#22   25. jun 2010 Ja jeg har opdrættet dem før det blev en modehund, og før racen bliver ødelagt af alle de Paris Hilton wannabees.

• #23   25. jun 2010 Christoffer's prinsesse, hvad er små hunde i dine øjne så?

• #24   25. jun 2010 Synes det er meget underligt vores kun rystede når det var koldt så.. Mærkeligt tilfælde må jeg sige..

• molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #25   22. jul 2010 hvem sagde paris hilton ?

• #26   23. jul 2010 Molly B: Hvad snakker du om??

Kommentér på:
Chihuahua

Annonce