{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.518 visninger | Oprettet:

Køresyge?? :s {{forumTopicSubject}}

Hej BB's

jeg var til lægen her forleden dag, for når jeg er ude og køre med nogle kan jeg blive utrolig utilpas pga. pga trykken i maven smiley

Min læge mener det er køresyge? Men har aldrig haft køresyge som barn eller yngre.

Det er startet her for ca. ½ år siden efter jeg er blevet syg i maven smiley

Er der nogle som har oplevet køresyge i senere alder?

Og er det i det hele taget køresyge jeg har?

Har brug for jeres hjælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køresyge?? :s
  • #1   25. jun 2010 Køresyge findes ikke, bare noget man bilder sig selv ind..

• #2   25. jun 2010 maroccan - nej, det er det ikke.. :s Har prøvet at google køresyge/transportsyge. men kan ikke finde noget om det hos voksne smiley

• #3   25. jun 2010 Jeg tror på det er en omgang fis det der køresyge, noget man bilder sig selv... smiley

• #4   25. jun 2010 Det er det ikke smiley det er noget med ens balance pjat ikke kan finde ud af det...

• #5   25. jun 2010 min kæreste bliver også meget nemt køresyg .. Det kan ske på selv de korteste ruter, men afhænger meget af hvilken bil hun kører i. Nogen dage har hun det helt fint, mens andre dage skal der bare intet til for at hun får det dårligt i bilen.

• #6   25. jun 2010 Børn ved ikke hvad køresyge er? hvorfor sku de så blive dårlig.

Jeg fortalte min læge om hvordan jeg fik det nr jeg sku køre med andre og han sagde det var køresyge? :s så det ikke noget jeg SELV bilder mig ind.. Desuden er det kommet efter jeg er blevet syg med maven? Så aner ikk om det her en sammehæng

• #7   25. jun 2010 Daniel - har hun altid haft køresyge? Eller er det bare kommet fra den ene dag til den anden?

• #8   25. jun 2010 (link fjernet)

Som artiklen siger, børn bliver oftest køresyg, fordi de har travlt med at kigge rundt til alle sider smiley

• #9   25. jun 2010 ja, men når jeg kører med min kæreste f.eks på motorvejen blir jeg utilpas nogengange og jeg sidder bare og følger med på vejen?

• #10   25. jun 2010 Natascha - ja, for når jeg kører selv er der ikke noget men det presser stadig let på maven når jeg kører smiley Vil bare have det til at gå væk!

• #11   25. jun 2010 hmmm.. Ja, min læge har snakket om Marzine noget man kan få i håndkøb. Virker så mærkeligt at jeg blir køresyg af en alder af 19 år? :S

• #12   25. jun 2010 hihi, har liiige skiftet læge og ved ikke om det kan ha' noget med min mave at gøre? for har haft det så længe som det med maven?

Men han ved nok hvad der er galt med min mave, som min tidl. læge ikke kunne finde ud af.

• Smut.
    Smut. Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 20 Følgere: 25 Svar: 137
    #13   25. jun 2010 Jeg havde køresyge da jeg var mindre. Men har ikke haft det i nok 5 år. Nu er det vendt tilbage, og er faktisk værrer end jeg husker det.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #14   25. jun 2010 De senere par år er jeg begyndt at blive søsyg, så transportsyge er noget der godt kan kommer som voksen selvom man ikke har haft det som barn.
    Hvis du ikke vil tage medicin for det, så gå ned på apoteket og køb et Seaband. Det virker med akkupressur på håndledene. Kender mange det virker på.

• #15   25. jun 2010 Der er fordi balance nerven blirver forvirret af at det man ser og det man mærker ik stemmer overens. man kan blive opereret for det hvis det er alt for slemt men så kan det ske at man falder når det er mørkt

• #16   25. jun 2010 Nu har jeg købt de piller der hedder Marzine og hende apotekeren syntes det lød meget underligt at det pludselig er kommet når jeg aldrig har set synet af den mindste smule køresyge.

• #17   25. jun 2010 Har altid været utrolig bange for at sejle men det er blevet bedre men blir bare SÅ dårlig når jeg sejler og der bare er den mindste bølgegang. Nu ser jeg pillerne an og hvis de ikk virker så skriver jeg, okay? smiley

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #18   25. jun 2010 Det kan være pga selen trykker ind på maven af dig

Kæresten får det af og til sådan men kun når han bruger selen og mener selv at det er fordi den trykker på et eller andet i maven

Bestemt ikke køresyge ved ham eftersom han dagligt jobber 12 timer i taxien

• #19   25. jun 2010 nej for det er i venstre side af maven liige i ribbenskanten.

Man blir aldrig køresyg når man selv køre. for så har man selv rattet i hænderne og styre selve bilen og sådan

• #20   25. jun 2010 Kan være du bare ikke selv at styre bilen :)? Og køresyge kan godt forekomme ved folk der aldrig før har oplevet det.. Har arbejdet i et gokart center - der fik folk jævnligt køresyge, også selvom de ikke havde døjet med det før smiley

• #21   25. jun 2010 Kan SAGTENS køre bil og har også kørt cross og go-kart som yngre??

syntes bare det er underligt

• #22   25. jun 2010 Jeg lider os af køre syge, jeg kan ikke sidde omme bagi en bil uden og blive køre syg og har enda oplevet og blive køre syg af og sidde foran et par gange også hvis jeg ikke har haft det helt godt i forvejen... Sø syge lider jeg os af, skal bare tænke på og gynge eller snurre rundt så er jeg død syg...

Det er bestemt ikke sjovt....

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#23   25. jun 2010 Problemet ved piller er at de sløver, så når man har nået sin destination er man ikke på toppen. Med Seaband er det bare at tage dem af, og så er man frisk med det samme.

• #24   25. jun 2010 Hvad gør det seaband??

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#25   26. jun 2010 Jules: det skrev jeg i et tidligere indlæg. For den helt korrekte Info hedder det Google eller en tur på apoteket.

Kommentér på:
Køresyge?? :s

Annonce