{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blowjob girls?
  • Nicki  F
    Nicki F Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 12 Følgere: 12 Svar: 76
    #1   27. okt 2010 Som Rikke K siger, smiley

• #2   27. okt 2010 Jeg undgår det nu helst... - grund... ja, en lang kedelig dårlig oplevelse med en fyr jeg engang var samme med, så bryder mig virkelig bare ik om det mere....
    men okay, sgu jeg møde en fyr der ik kan leve uden, kan jeg vel gør det for hans skyld. men vil sgu helt ærlig helst være fri....

• #3   27. okt 2010 Jep, kunne jeg sagtens.

• #4   27. okt 2010 Jeg ville da være slemt ked af at undvære smiley Jeg synes det er træls nok når tøserne ikke vil sluge .. smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 97
    #5   27. okt 2010 Hvis damen ikke kan lide det, så er det pludseligt xdamen, kan man sku da ikke leve uden, mænd der siger andet lyver, simple as that XD

• Sofie S
    Sofie S Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #6   27. okt 2010 Selvfølgelig. Der er da ikke noget at være i tvivl om. Tror sgu de fleste fyre ville blive ret kede af det, hvis deres kæreste nægtede at give dem blowjobs smiley

• brian s
    brian s Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #7   8. dec 2010 hvis du ikke kan li blow.....hvad så med selv at blive slikket...hvordan har du så med det ?

Stakkels fyr ? undvære et pust i trompeten ...gg

Men selvføli man prøvesmager ej en dårlig ost igen....skam dig ...altså den fyr der har ødelagt det for Janette

Kommentér på:
Blowjob girls?

Annonce