5.141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

VL - Vatos Locos - Danmark ? VL - Vatos Locos - Danmark ?

Hejsa folks..

Ved ikke om det er det rigtige sted og spørge, men eksistere VL stadig i DK ? eller er det uddødt ?

Og om ikke andet, hvilke bander er for og imod VL'ere ?

Det handler om et spørgsmål jeg fik i weekenden, så ikke noget med medlemskab osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VL - Vatos Locos - Danmark ?
  • #1   23. nov 2010 Eksisterer ikke mere.

• #2   23. nov 2010 Er du sikker ?
    Hvad med gamle medlemmer af det ?

• #3   23. nov 2010 jo de er her stadigvæk

• #4   23. nov 2010 VIVA LA VATOS LOCOS!

• #5   23. nov 2010 International club,black cobra, osv osv.. det er sku de seje drenge, my homies...

• #6   23. nov 2010 Brian S, Og det får du hvorfra? VL eksisterer ikke mere. Skiftede navn til et eller andet med de 5 konger og kort efter eksisterede det ikke mere.

• #7   23. nov 2010 Jeg kender lidt til to som er medlemmer.. to brødre.. de er danskere og VL'ere..

MC L : Kender du meget til det? Kunne du så ikke lige skrive en PB til mig, har lige en masse ting og høre om smiley

• #8   23. nov 2010 Fucking trip, Du kender ikke nogen som er medlemmer. Ved 100% at VL ikke eksisterer mere. I hvert fald ikke den "originale". De skiftede navn fra VL til De 5 konger.
    Brian s, Du snakker for meget smiley
    Wannabe gangsters!

• #9   23. nov 2010 du kommer da ikke så meget ud min ven wannabe hehe du skulle snakke gangster.

det kan godt være det ikke er de helt gammel VL der eksisterer
    MEN dem jeg kender til har været det i flere år

aarr men er sku da også ligeglad da det er black cobra FCCF der styrer

• #10   23. nov 2010 Af hvad jeg høre var det sigøjnere der startede VL (ikke dem vi kender soom sigøjnere men udefra kommende folkefærd) og derefter gik det over i Black Cobras, men de gamle VL'ere er dem der sidder blandt toppen både som Bandidos og Hells Angels.. om det passer ved jeg så ikke..

Røvpiraten : Nu er de to brødre også 40år og deres mærke er ikke ligefrem nylavet.. og hvordan kan du være 100% sikker på de ikke eksistere mere når der er et overtal af folk der sjovt nok også kender medlemmer og bekræfter de eksistere ?

• #11   23. nov 2010 MC L - Du har så evigt ret.. Black Cobra's.. JA TAK!!

• #12   23. nov 2010 Black cobra. De der nederen udlændinge der gerne vil overtage og overpisse vores kære land???

Føj. I (de gode) gamle dage var i blevet henrettet for landsforædderi...

• #13   23. nov 2010 * Danni-Boy * - Hvis det er så meget nederen udlændinge, kan du så lige give mig en LOGISK forklaring på hvorfor det KUN var danskere der var i klubhuset til fest i fredags??

• #14   23. nov 2010 Hvor skulle jeg da vide det fra? Og hvor siger jeg det KUN er udlændinge???

Det er en bande startet og (primært) bestående af udlændinge ja.

At der så er nogle fortabte danske tumper der hopper med på den, har intet med sagen at gøre...

Og nej. Jeg harr ikke nogle problemer med udlændinge. Kun den slags...

• #15   23. nov 2010 * Danni-Boy * - Tja men det er jo deres valg.. Jeg har bare den mening at jeg ikke ser skidt på nogle mennesker uanset om de er tilhængere af HA, Bandidos og Cobra MC, Black Cobra's osv osv..
    Så længe man ikke pisser på dem så er der INGEN problemer..

BTW så var det Cobra MC's klubhus jeg var ude ved i fredags.. Og ikke Black Cobra's.. Fik skrevet alt alt alt for hurtigt og det samme med læsningen.. :-S

• #16   23. nov 2010 Kender dog en del fra Black Cobra's da jeg har hængt meget med drengene da jeg var yngre..

• #17   23. nov 2010 Ja okay. Der er jo stor forskel på Cobra MC´s og Black Cobra :o)

Og tag ikke fejl. jeg har ingen problemer med feks. hells angels. Jeg er opvokset i og omkring miljøet i Århus.

Dømmer ingen for den slags.

MEN. Når sådan nogle kommer udefra og tror de kan overtage landet og gøre som det passer dem, så har jeg et problem med det.

Det er et spørgsmål om at de er gæster her og skider højt på at Danmark faktisk har valgt at hjælpe dem...

• #18   23. nov 2010 Jaah det er der nemlig.. Men når man lige læser lidt for hurtigt og skriver det man tænker og ikke lige læser det igennem ordentligt så går det sgu galt som du kan se.. Hehe..

Jeg har kun et problem med dem som kommer til landet og ikke gider integrerer sig i vores samfund.. Det pisser mig gevaldigt meget af..

• #19   23. nov 2010 Det er jo netop det.

Man kan ikke komme og sige at medlemmerne af Black Cobra er integrerede...

• #20   23. nov 2010 Nej det kan man sgu ikke..
    Men kan sgu ikke lyve mig fra at jeg kender næsten alle af dem der holder til i Nivå og Kokkedal, da jeg har boet i Kokkedal i 10år (flyttede derfra for 2½år siden, heldigvis)..

• #21   23. nov 2010 Ja så ved du også hvad jeg mener :o)

• #22   23. nov 2010 Præcis præcis..

Det er egentligt underligt at tænke på at jeg har gået meget sammen med de drenge fra Black Cobra's for vi har altid haft HA og Bandidos i og omkring familien..

• #23   24. nov 2010 FuckingTripOnXTC, Fordi jeg kender folk og min storebror kender endnu flere. Folk der siger de kender dem enten snakker for meget eller har misforstået noget. VL startede som en ganske almindelig boligkvarterbande, ikke noget med sigøjnere eller aliens. Folk snakker om VL som om det var noget særligt stort. Det var det jo ikke. De ville gerne men det skete ikke. Samtidig skiftede det navn til De 5 Konger, så at sige man kender nogle fra VL er jo fucked. Enten søger man internetcreds, har fået bundet en historie på ærmet eller også er man bare blæst.
    Du spurgte, jeg svarede!

Brian S, Gå du ud og træk lidt frisk luft, du trænger vidst til det.
    Folk som dig der med kommentarer som Black Cobras styrer, FCCF eller Support your local bandidos bla bla bla er generelt dem der ikke ved mere end hvad medierne fortæller dem. Så ud og træk noget luft makker.

• #24   24. nov 2010 hehehehehehehehehe du sku lidt langt ude var mester

• #25   24. nov 2010 okay det er sjovt at både dig og din storebror kender alle i danmark.
    men det nu sådan engang at der stadigvæk er nogen VLer tilbage om de er aktive nye eller gammel kan jeg jo ikke sige det er ikke lige det man s dem om vel.

og fordi jeg måske støtte Black Cobra kan da være ligemeget for dig. igen (måske støtte)

og HA eller bandidos vtc blood og alle de andre der regner rundt er jeg sku ligeglad med.

man vælger jo selv hvor man står.

Wannabe gangsters! nu er det sådan jeg er opvokse i hundige/greve område så måske ved du ikke helt hvad du snakke om champ...........

• #26   24. nov 2010 Må være delvist enig i hvad du siger brian...

Om man støtter HA, Bandoddos eller hvad fanden man vil, er helt op til en selv...

Men som dansker at støtte en flok udlændinge, der overpisser og vil skide dit hjemland et stykke. Der må jeg sgu trække grænsen.

Det er hvad jeg kalder landsforædderi...

• #27   24. nov 2010 Og Brian.

Dig giver jeg helt ret. Uanset HVOR man er opvokset bliver man per automatik ikke gangster noget der ligner.

BUSTED :o)

• #28   24. nov 2010 nej det er der ingen der siger brian j
    jeg vil mene der skal noget til før man burde kalde sig selv gangster ikke.
    men det mener Røvpiraten åbenbart man er.
    for os andre herinde ved desværre ikke noget om det i følge HAM

• #29   24. nov 2010 Hov. " brian´er :o)

Brian s - delsvist ret.

Brian J - Helt ret.

• #30   24. nov 2010 * Danni-Boy * men det er der åbenbart noge der mener.

det også helt iorden man har jo ret til vær sin mening og tingene.

man kan jo sige der er mange grupper i danmark som vi måske ikke kender til endnu. siger bare man kan IKKE bare tro man ved alt

(GANGSTER) jeg det kan betyde mange ting.
    nogen kalder sig det fordi de kun høre rap andre fordi de er med en from for gruppe eller bande vidt forskelle for person til person

• #31   24. nov 2010 jep helt enig

• #32   29. nov 2010 BROTHAS !!!

• #33   30. nov 2010 SO TRUE KEVIN!

Kommentér på:
VL - Vatos Locos - Danmark ?

Annonce