Mangler hjælp i det personlige.. tak {{forumTopicSubject}}
Hej med jer...
ved godt det ikke er en terapi gruppe men mangler sgu lidt hjælp
Seriøse svar forventes tak..
Jeg søger nogen profesionelle hjemmesider hvor man kan finde rådgivning omkring psykolog hjælp.
vis i kender nogen som i evt har hørt om eller kan anbefale så ville det være en stor hjælp.
Det drejer sig om min kæreste som åbenbart lider meget af marriet som hun lever sig så meget ind i at det faktisk også præger hendes hverdag på det psykiske plan.
Hun har tidliger ligget sygemeldt pga stress og jeg ser nødig ikke hun kommer ud på det skrå plan igen da det både tager hård på hende og på mig personligt. så derfor har jeg brug for lidt hjælp og rådgivning så jeg kan sætte mig ind i hvordan det er hun har det, da hun har utrolig svært og komme ind på og hun samtidge har svært va og tale om det.. håber satme i kan hjælpe en mand i nød.
hun har fået tid hos en psykiater.
det bare mig der gerne vil havde lidt vejledning omkring dette.
Håber i kan hjælpe.
på forhånd mange tak
Casper
apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 144
De her er gratis at benytte sig af så vidt jeg kunne læse mig til..
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 326
Håber det bedste for jer begge.
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 26
* Kay * - takker
Atle B - og takker
super hjælp
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 256
Det lyder ikke rart det som din kæreste går igennem, håber at hun/i får styr på det.
Jeg vil foreslå at du tager til din praktiserende læge og lægger kortene på bordet og siger det som det er. De har alle værktøjerne og kontakterne så du også kan få den information du søger.
Held og lykke med det.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 309
feb 2007
Følger: 1 Svar: 3
Det er nok bedre hun snakker med nogen om hvad det er der er galt.
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 26
Og til dig Frank A.. jeg tror vi prøver og finde ud af noget med sådan en kinesiolog.. det lyder i hvert fald spændene
Mangler hjælp i det personlige.. tak