{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Gruppen ondt i livet {{forumTopicSubject}}

Jeg tillader mig lige at gøre lidt reklame for vores udemærkede gruppe..
Den er mest tænkt til personer der dagligt slås med store problemer oppe i hovedet. Vi er lidt en broget forsamling. Der er pårørende til sindslidende, sindslidende og tidligere sindslidende og bare ganske almindelige med problemer der er vokset dem over hovedet . smiley

Mangler du lige et sted hvor du kan få hældt vand ud af ørene uden og blive banket til jorden som man ellers blir på resten af baboom så meld dig ind i gruppen her.
Gruppen er låst så der ikke er andre en gruppens medlemmer der kan se hvad der blir skrevet om.

PM mig så sørger jeg for optagelse.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppen ondt i livet
  • #1   1. sep 2007 Forstår ikke meningen med at kommentere, når man kun kan komme med negativitet. Øv.

Hvis en sådan gruppe kan hjælpe nogle mennesker til en mere meningsfuld hverdag - hvem ved - så synes jeg det er en god idé.

Pøj pøj....

• #2   1. sep 2007 Ja, det håber jeg bestemt det gør.

At jeg respekterer andre mennesker.

Ha' nu en god weekend, Steffen ;o)

• #3   1. sep 2007 Steffen -

Forstår bare ikke grunden til at dømme? Det er hverken dit eller mit "bord".

Desuden ved hverken du eller jeg HVORFOR disse mennesker måtte have ondt i livet...

Hvis en gruppe og et fællesskab kan hjælpe, så synes jeg da det er prisværdigt for alle parter.

Jeg gider ikke bruge yderligere tid på at kommentere. Har vist udtrykt min mening, endda ret tydeligt.

//Anne-Louise

• Krahmer
    Krahmer Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 34
    #4   1. sep 2007 Kvajet kommentar Steffen.. ØV ! smiley

• #5   1. sep 2007 Ja steffen vi sidder og tuder i kor.. Vi er så hamrende ynkelige at vi ikk kan lave andet end at sidde på baboom og have ondt af os selv og hinanden mens vi forsøger at komme igennem dagen..

Du lyder sku selv så ynkelig - send mig en PM så kan vi lytte lidt til dig mens vi klapper dig blidt på ryggen...

Christ

• Krahmer
    Krahmer Tilmeldt:
    mar 2007

#6   1. sep 2007 Citat:

Fluen på væggen .
    Skrevet: 01-09-2007 22:40:38

Ja steffen vi sidder og tuder i kor.. Vi er så hamrende ynkelige at vi ikk kan lave andet end at sidde på baboom og have ondt af os selv og hinanden mens vi forsøger at komme igennem dagen..

Du lyder sku selv så ynkelig - send mig en PM så kan vi lytte lidt til dig mens vi klapper dig blidt på ryggen...

Christ

Tror du ramte hovedet på sømmet der ! smiley

Kanske Steffen er SÅ "syrlig" pga ingen vil lægge skulder til hans "flæben" ..
    Hvorfor mon ??

Iøvrigt rigtig god idé med sådan en gruppe !
    Sindslidelser, depression oma.. Er noget som trænger til at komme frem i dagens lys !
    De fleste af os, kender en sindslidende eller har måske selv haft en depression..?!
    Der er brug for åbenhed omkring sådanne emner, og ikke lade det være en "kravlen langs panelerne sygdom"

Hatten af for jer ! ;-))

• #7   1. sep 2007 Steffen du her et fedt liv godt for dig men håber ik for dig at der sker noget tragisk for dig i din fremtid for det ville sgu være synd hvis du havde problemer og folk bad dig lukke røven fordi at du var et stort tudefjæs sorry men det er min mening og den står jeg fast ved og er det et problem så kan du få min adr så kan du fortælle mig det face 2 face og tager jeg garne alle dine bully problemer du har på dine skuldre som alle de mennesker som har det svært har forvoldt dig. og hey hvis du ik kan klare at andre har det svært for enden til anden så er det da dig der er en big time bitch men har en rigtig god ven de mistede et barn under fødslen men haha det er de meget skægt grow up mand kan du ik tåle mosten så fuck af fis ind hvor der er brug for dig. LAD folk komme ud med hvad de mener og så luk røven hvis ik du har noget godt at sige OK FATTEDE DU DET

• Krahmer
    Krahmer Tilmeldt:
    mar 2007

#8   1. sep 2007 Fjong indlæg Christian..

Jeg bliver træt i ansigtet over mennesker som Steffen, som ikke ejer et gram empati, for andre menneskers lidelser.. Uanset hvad årsagen end måtte være..! smiley

• Camilla  
    Camilla   Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #9   2. sep 2007 Steffen, kunne det tænkes at det ikke var det de "tudede" over i den gruppe?

Er ikke selv medlem, men Fluen på Væggen . skrev intet om tøser der sad og pib over deres kærester havde slået op.. Tvært i mod, det lyder som om det er en gruppe med folk der rent faktisk har det svært (eller har haft det svært), og har brug for at snakke med andre, som måske har samme problem, eller som kan hjælpe dem..

Citeret: Der er pårørende til sindslidende, sindslidende og tidligere sindslidende og bare ganske almindelige med problemer der er vokset dem over hovedet .
    Det kan vel også være folk hvor deres pårørende er alkoholikere eller måske narkomaner.. Det kan være nogen som er blevet misbrugt som barn, det kan være nogen som er vokset op med forældre der har gennemtævet dem, eller som har en kæreste der gør det..

Det er ikke alle der kan komme ud af sådan en barndom eller hverdag og tænke, nå hvad fanden.. Og internettet er blevet så normalt et sted at snakke med andre, så de må vel godt oprette en gruppe, hvor de kan snakke sammen..

Synes da det er et fint initiativ, specielt fordi gruppen er lukket, så andre ikke kan sidde og læse med fra sidelinjen.. Og derfor er de nødt til at reklamere lidt for den, så andre ved den er der..

Fluen på væggen, som sagt, så synes jeg det er et godt initiativ, og fortsæt endelig med at reklamere for jeres gruppe smiley

• #10   2. sep 2007 Steffen - nu er gruppen jo af gode grunde låst... Det er for at sådan nogle som dig ikke kan sidde og gøre nar af sådan nogle som mig.
    Var det bare simple teenange kæreste problemer der rumsterede rundt inde i medlemmernes hoveder var der jo ikk grund til en gruppe..

Der findes faktisk psykiske sygdomme - også blandt unge mennesker. Men det vil du nok finde ud af den dag du er færdig med at hyle sådan op og interessere dig lidt for andre end dig selv..

konklusion - vi har hørt dig.Gå du bare i seng... Denne tråd var egentlig ikk oprettet til at fyre så fesne kommentarer af.

• Krahmer
    Krahmer Tilmeldt:
    mar 2007

#11   2. sep 2007 Steffen, har du overhovedet læst/forstået hvilke mennesker der er i den gruppe ?

Der er ikke tale om "teenagerfnidder" !

Citat fra "fluens" startilndlæg:
    Den er mest tænkt til personer der dagligt slås med store problemer oppe i hovedet. Vi er lidt en broget forsamling. Der er pårørende til sindslidende, sindslidende og tidligere sindslidende og bare ganske almindelige med problemer der er vokset dem over hovedet . smiley

Du konkluderer noget du ingenlunde har belæg for at konkludere...:-S

• #12   2. sep 2007 jeg siger ik at man skal melde sig ind i en klub hvis ens kæreste slår op hvis man har været sammen i et halvt år men det var jo heller ik det som var på tale vel jegsyntes bare at der skal være plads til at folk kan komme ud med svære ting uden at blive hængt op på at de har det svært. nu er jeg feks blevet alene far efter et godt forhold efter 4 år hun er bare skredet flytter til udlandt og hele oisset så kan vi bare rende hende i røven og det gør sgu ondt men det er da bla fordi min søn mister sin mor men det er da bare røv ærgeligt og jo gu er jeg da ted af det og hvis man så som mig ik kender en eneste hvor man bor for jeg flyttede til jylland fra alle mine venner og familie så kunne nettet være en rigtig god hjælp menbla pga folk som syntes at det er super at losse til en som i forvejen ligger ned fordi at det er nemt har jeg så absolut ingen respekt over for og det tror jeg godt at du og alle andre kan forstå for en som har det svært er ik nødvendigvis en som normalt Bare er et stort tudefjæs men måske har brug for et par venlige ord på vejen og ik andet men måske tager jeg fejl af dig og så skal jeg da være den første til at give en undskyldning ok men det pisser mig bare gevaldigt af sådan noget

• Krahmer
    Krahmer Tilmeldt:
    mar 2007

#13   2. sep 2007 Tror også at Steffen trænger til en solid nattesøvn !

Så er der måske en chance for, at han vågner op i morgen med en grim smag i munden.. ?
    Og endnu bedre, en forklaring/undskyldning på, hvorfor har har smidt disse usmagelige og uempatiske kommentarer i denne tråd ?!
    Man har da lov til at håbe smiley

• #14   2. sep 2007 jeg tror sgu ik engang at jeg kunne få lov til at komme i sådan en fin klub for jeg tror ik at mine problemer er slemme nok men ja som i andre siger det er s.. en god ide syntes jeg og syntes at det er flot at der overhovdet er nogle som tager initiativ til at stable en sådan en fin klub på benene her på nettet.

• #15   2. sep 2007 Jeg takker for jeres støtte;-) Det er dejligt at vide at folk sætter pris på "det man laver"...

Om Steffen vågner med en grim smag i munden i morgen var sku at håbe. Men vi hører i så fald nok ikk om det.

• #16   2. sep 2007 måske han var vokset de sidste par cm for at blive en mand og bare var ærlig at skrive det men hans sag og hans hovedepine !!! right

Kommentér på:
Gruppen ondt i livet

Annonce