pigers opførsel. {{forumTopicSubject}}
Hey jeg har tænkt over nogle ting på det sidste og det går mig noget på må jeg erkende. Det drejer sig om Hovedsageligt piger der ikke behandler hinanden ret pænt, jeg syntes at sætninger som "Hvorfor vælger du ***** frem for mig?" , "Er vi ikke bedste veninder?" også videre bliver brugt alt for ofte. mellem to veninder?? Helt ærligt når jeg er sammen med en kammerat er det måske lige ham jeg ser mest i en periode og så det næste stykke tid er det måske en anden, det er jo bare sådan det er. men jeg får da ikke flip på mine kammerater og omvendt....? syntes det er sygt! og nu til pointen!!! Det rammer mig på den måde at jeg skal lægge øre til damens problemer med sine så kaldte "Veninder" ! men forstå mig ret!!! Jeg vil til hver en tid lytte til hendes problemer det er ikke det! men idag er det en og i morgen er det en ny? og var det nu bare det ikk?? jamen så gik det nok, men idag får jeg en sms hvor der står at hun er usikker på vores forhold fordi hendes "Veninder" har andtydet at der skal vælges mellem dem og mig
for min skyld må hun tilbringe AL den tid hun vil for at bevare sine venskaber men de må jo også melde til hvis de vil ses altså
Der må være en logisk,,,,,,nej.......bare en forklaring. for jeg er ved at blive syg i potten af det der.
Håber på at der er nogle søde fornuftige piger der vil give mig en fandens god grund til at det der sker
for det er sikkerk ikke kun mig med det problem der
Mvh. Fortvilvede mig
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 444
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
maj 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 15
men derudover lyder det da lidt som en dårlig undskyldning for at slå op!??
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
pigerne ved godt at jeg holder af dem allesammen lige meget, men på hver deres måder, og når de så begynder på det pis, så fortæller jeg dem de skal tænke sig om. -det gør de så... ingen mennesker kan regne med at man kun har en ven som man ikke vil skille sig af med.. godt nok har jeg ingen bedsteveninde som jeg lige kan udpege, for jeg vil absolut ikke sætte en person højere end en anden.. de folk der er ''tæt'' på mig kalder jeg venner og veninder (her er ikke mere end max 5 stk) , resten er bekendte eller hej'ere.
beder folk mig om at vælge, og gerne vil have et ærligt svar.. så vælger jeg altid den modsatte person, for folk skal ikke bede mig vælge mellem to eller flere personer jeg godt kan lide.
-sjovt nok de få gange som det er sket, er personen altid kommet tilbage med en kææmpe undskyldning.
opstår der problemer, så gider jeg simpelthen ikke tage det over facebook, telefon eller msn - så må vi sgu mødes og finde en løsning på problemet, for tingene ikke bliver misforstået af hverken den ene eller anden
jeg er en hård pige, måske.. - og man skal kæmpe meget hårdt for at komme mig nær. men tilgengæld kunne jeg ikke ønske mig noget bedre end de venner og veninder jeg har, uanset hvor grove vores diskussioner så end bliver, og de bliver værdsat utrolig meget.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 383
Men vi forstod nok din pointe
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 15
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
haha. men nemlig helt korrekt. gider heller ikke det fis xD
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 11
Hm. Jeg synes egentlig generelt at det er åndssvagt at vælge de mennesker der beder en om at vælge. De har ikke respekt, så for det meste smider jeg dem væk .
Selv da jeg var en led bitch mod min forrige veninde da jeg var med min exkæreste holdte hun fast. Hun brokkede sig aldrig . Vi har det bedste forhold idag (:
Meneh. Tøser er bitches. That's the way it is .
pigers opførsel.