{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

By-Tur Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hey...!
Nogle der er friske på at mødes engang i starten af Maj i Aalborg og så tage en bytur?
Altid dejligt at lære nogle nye mennesker af kende + det da kun hyggeligt hvis vi er en masse der melder sig smiley

Hvis nogle kommer længere fra, kan vi altid snakke sammen, for evt. sove muligheder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  By-Tur Aalborg
  • #1   21. apr 2011 Det er fandme et frisk initiativ, det måtte der godt være noget mere af her på baboom. Thumps up. Er desværre selv booket helt i maj.

• #2   21. apr 2011 det var fedt hvis det bare ikke var jylland, der er død kedeligt

• #3   21. apr 2011 Jomfru-Ane-Gade er nu et godt sted at gå i byen her i Aalborg smiley

Sebastian J - Jamen vi må da bare lave en dag i næste måned også hvis du var frisk på det.

Men håber da på flere der var friske.

• #4   21. apr 2011 For Mother Russia. Vil nok mene at Jomfru Ane gade er det sted hvor der sker mest fredag-lørdag i hele landet.

Thomas. Jeg bliver udnævnt sergent næste måned, og skal derefter igennem en del praktik. Så er faktisk booket op det næste halve års tid.

• #5   21. apr 2011 haha ej det er det ikke. odense og københavn er helt klart fedest. har aldrig selv været i aalborg, men alle vennerne siger det er ret dødt i aalborg.

• #6   21. apr 2011 Haha fedt argument: Jeg har ikke været der selv, men vennerne siger det er dødt.

Jeg har været begge steder du nævner. Og begge steder falmer godt nok lidt i forhold til Gaden. Der er en grund til at den er kendt i hele norden.

Men nu er en bytur jo også hvad man gør den til, så lad os nu lade den ligge.

• #7   21. apr 2011 ja, når de siger det stinker så stinker det. så aalborg s[_]x. sådan er det! eblaaat syka

• #8   21. apr 2011 Haha ja, den er god med dig..

• #9   21. apr 2011 bud' ostorojen, ne shuti s rossiei, ona mojet ubit' tebya v luboe vremya kogda zahochet. for fun ^^^^^^

• #10   21. apr 2011 haha, hva er det for noget at skrive? kom da til aalborg og gå i gaden i stedet for at sidde og lukke lort ud.
    aalborg er da det ultimative sted at gå i byen i danmark. og når karneval rammer aalborg så er det nok et af de fedeste steder man kan være overhovedet smiley

• #11   21. apr 2011 make me laugh

• #12   21. apr 2011 Nu skal det så ikke være til at være en debat hvor det er fedest at gå i byen, hehe... Er dog selv københavner, og det har hver sin charme hver sit sted at gå i byen... Og kan lide at gå i byen i aalborg, og da jeg nu bor her, prøver jeg jo at samle folk her, til evt. nye venskaber og få en kanon aften med. Kunne da kun være hygge smiley

Gaden er meget af det samlet et sted, hvor københavn er spredt lidt mere.

Men kunne da være fedt at få nogle til at melde sig lidt smiley

Sebastian J - Stort Tillykke med din udnævnelse, har også været min drøm i gamle dage. Men byen må vi da kunne finde ud af når du har tiden til det smiley

• #13   23. apr 2011 Så skal vi da bare lige få nogle flere med og så en dato smiley

• #14   23. apr 2011 Den føreste el. nr 2 weekend i Maj synes jeg da vi skal få nogle med på den smiley

Så kunne vi jo altid få noget godt af spise inden så der er plads til "alcoholen" smiley

Møgungen - Hvor bor du henne af da?

• #16   23. apr 2011 Man kunne jo altid gøre det lidt Økonomisk ( * Lillelund * ) ... smiley
    At købe lidt i døgneren, og drikke lidt inden... smiley

Gaden er jo ret billig at tage i byen i, fri entre... Og så der jo altid "happy hour" imellem et tidspunkt smiley Og så er det jo lige efter d. 1 ... smiley

Men da lidt synd der ikke er flere der melder sig, indtil videre lyder det jo kun til det mig og "Møgungen" smiley

• #18   23. apr 2011 ah, det sku synd smiley

Men helt iorden smiley

Møgungen, kan du ikke se om du kan sparke flere ind i det her forum? smiley Kan da ikke passe vi skal feste helt alene. hehehehe

• #19   23. apr 2011 Haha...

Ja måske... Men kan være udklædningen kommer senere når "alcoholen" begynder at virke... griner...

Men kunne da være sjovt at få lige mange med af begge køn. 1, 1, er ikke det vilde... hehe smiley

Men du kan da lige prøve skrive "privat" Møgungen, så kan vi da lige prøve sludre hvordan dagen skulle foregå og prøve lave et nyt "topic" her på forumet smiley

Ellers er jeg på msn, hvis det nemmere? smiley

Kommentér på:
By-Tur Aalborg

Annonce