{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Klippe kontakt til Familiemedlem {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen...

Har en Mor der kun kan snakke negativt om min søster & jeg og ALT andet! undtaget sig selv...
Alt handler om penge & vi snakker virkeilg små øre med også, jeg pustede sådan en el madres op hun stjernede totalt ud og sagde det koster kassen.
Igår gik diskution på en indkørelse der er ved siden af hendes hus, men den står ikke i hende lejekontrak, hun brokkede jeg sindsygt og blev sku træt af og høre på det. Derfor gik jeg hen til hendes udlejer og spurgte ham og tog en rolig snak med omkring hende & den indkørelse....
hun brokkede sig over deres søn han kommer sent hjem og parkere i indkørelsen.. Det er faktisk set udlejeren indkørelse men min mor kunne sagtens låne den.. Men da hun ingen bil har kan jeg ikke se grunde til og tænde af?
- det har efterhånden taget hårdt på min hverdag og mig selv som person, nu kan jeg sku ikke mere hun snare hun beklager sig over ALT!
Skal siges hun har den tankegang.. at hvis hun vinder 2 milioner, så bliver du utilfreds med hun ikke fandt 3 milioner!!

- Kunne i finde på og bare cutte kontakten ?

Ved ikke om det jeg skrev hang helt sammen, men tag venligst seriøst & ingen negativ komentar! smiley
håber i kan forstå mig? smiley
hvad er jeres holdning til Familie og skænderiger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe kontakt til Familiemedlem
  • #1   27. apr 2011 Sig det til hende som det er, fremfor at skjule det.

• #2   27. apr 2011 Det har vi gjort igennem 2 år nu, vi begge er utrolige trætte i hovede og orker ikke rigtig og snakke med hende mere... Hun bringer aldrig noget positivt på banen, det altid penge eller problemer....

• #3   27. apr 2011 Både og.
    Jeg ville nok tage en sidste snak med hende, og fortælle hende at det må holde op, for ellers kan I ikke snakke sammen mere, og så holde fast i det.
    Jeg ville ikke bare droppe hende uden at tage den snak, hun skal sgu vide hvorfor man ikke gider hende, så hun kan ændre det, hvis hun gider smiley

• #4   27. apr 2011 gør hvad i synes der er bedst for jer allesammen. Jeg ville aldrig omgåes personer jeg ikke havde det godt sammen med, og hvis det betød at cutte forbindelsen til noget familie ville jeg højst sandsynligt ikke tøve et sekund.

Nu har jeg aldrig stået i situationen, og derfor er det meget muligt at jeg reelt set ville reagere anderledes hvis det rent faktisk skete, men det er igen alt afhængigt af omstændighederne!

Hvis i ikke får andet end kvaler ud af forholdet til jeres mor, så bryd kontakten, for så kan der ske 2 ting:
    1) Hun får sig en lærestreg og begynder at ændre adfærd.
    2) I kommer aldrig til at have kontakt igen fordi hun nægter at ændre sig.

Sådan ser jeg det ihvertfald...

• #5   27. apr 2011 ...og som C K H ! siger, så husk at fortælle hende hvorfor i bryder kontakten!

• #7   27. apr 2011 Ja den snak havde vi for 4 måneder siden da hun var tæt på og tage livet af sig selv med druk, meldte mig syg og ligeså min søster jeg kunne slet ikke holde til det.. man kan godt sige hun laver sindsyge ting så vi skulle få fokus på hende.

Hun være alkoholiker meget af sit liv, altid sur og negative ingen postive tanker..
    hun kan aldrig forstå os, det KUN hende det synd for og har ingen forståelse for jeg faktisk gik psykist ned fordi hun gør sådan sindsyge ting forsøger selvmord 2 gange sidste år prøvede og drunke sig i sprut 3 gange sidste år..

Vi hopper og spriger og smider alt for og redde hende...
    skal siges jeg er stadig sygemedt!
    - jo snakken har vi haft flere gange om året, i flere år...
    efter disse ting lader hun bare som om intet er sket og glemmer alt!

• #8   27. apr 2011 Bor du hjemme?

• #9   27. apr 2011 Jeg droppede sidste sommer kontakten til min mor. Hun er desværre blevet hjerneskadet efter en hjerneblødning, og har mistet korttidhukommelsen. Ikke desto mindre mente hun at jeg havde stjålet 100000 kr fra hende. Jeg rejste tre timer for at komme ned til hende, vi kiggede på vores kontoer da vi har samme bank og hun kunne sagtens se jeg ikke havde taget noget som helt. Efter jeg var taget hjem startede det hele igen, hun sendte trudsler til mig over mobilen, skrev rigtig mange grimme beskeder, som gjorde mig vildt ulykkelig. Efter en lang snak med min far omkring problemet, besluttede jeg mig for at cutte kontakten til hende. Jeg har så genoptaget kontakten for 14 dage siden, efter hendes fødselsdag og var i weekenden nede og besøge hende. ALT var meget bedre, og jeg er sikker på det for OS var den eneste uvej for at finde hen hvor vi er nu. Lige meget hvad så ønsker jeg dig held og lykke, og gode tanker. Ved godt hvor hårdt det kan være !

• #10   27. apr 2011 har selv lige brudt med noget af min familie sammen med min lillebror.

vi bliver aldrig inviteret med til familie tam tam, og aner ikke hvorfor. har aldrig gjort andet end godt for dem og hjulpet til med af alverdens ting på deres hus, så nu har jeg cuttet dem ud af mit liv

• #12   27. apr 2011 Jeg har prøvet at droppe kontakten til min mor i 6 år. Hver gang kom hun flæbende tilbage foran min hoveddør, og jeg gav hende en chance mere... igen og igen og igen... Det skal lige siges at min mor er alkoholiker og svinede mig til konstant...

For et år siden flyttede jeg til Jylland. Af den simple årsag, at skulle det ske igen, så kan hun ikke troppe op. Det skete igen... Og nu har jeg ikke kontakten med hende mere.

Jeg tog også snakken med hende 10.000 gange... hun fattede det ikke..

• #13   27. apr 2011 Hov.. skulle måske lige huske at skrive at jeg flyttede fra lolland til jylland smiley

• #14   27. apr 2011 Rehab er sket 4 gange nu og vi har ikke en krone til og betale det mere og kumunen har betalt 2 af gangene...

Nej eller jo bór delvist ved hende pga min arbejdsgiver gik neden om og hjem sidste månede er kun hjemme for og spare sammen til ny bolig

Erro *
    Ja lidt af en historie, men ja har også været beskyldt for diverse ting ang penge og lign... ønsker dig ligeså held og lykke

Mikkel H*

Ja jeg har lavet min mor bil og betalt for hende en del gange reddet hendes røv for tæsk og ballede og ja mange gange være der for hende, men får kun negativ ord tilbage intet er godt nok vel... så det sku svært...

• #15   27. apr 2011 Willemoes !

Lige præcis!!

samme problem her... ligegyldigt hvad jeg gør kommer hun igen og er måske for god til og tilgive og lade hende komme ind...
    men nu er det for meget for mig og kan ikke holde det ud ...

• #16   27. apr 2011 Lasse - Jamen det var det samme her.. Hun troppede op, og så kunne jeg ikke lade være at tilgive hende.. hver evig eneste gang.. Nu hvor jeg bor så langt væk, så er det bare at lade være med at tage telefonen.

• #17   27. apr 2011 Har skiftede adresse 3 gange sidste var hemmelig inkl Mobil nummer...
    - Bare har resten af familien på sydfyn.... og alle vennerne ....

• #18   27. apr 2011 Min mor er også alkoholiker.. Jeg tvivler ikke et sekund på at det var derfor hun fik hende hjerneblødning. Prøv så at forestille dig en hjerneskadet alkoholiker. Det er ikke noget godt mix.

Husk altid på du er din egen lykkesmed. Selvom det er familie kan man godt fravælge det, hvis personen gør dig ondt gentagende gange. Blod er stærkt, men man må passe på dig selv også. Søg og snak med dine nærmeste om det. Da jeg fik støttende omkring, følte jeg mig stærkere i det, og det har virkelig ændret alt for mig.
    Mange tak smiley

• #19   27. apr 2011 Lasse - Har os selv prøvet at skifte adresse på lolland, uden min mor fik den. Men et år efter fik hun fat i den... og så kørte det hele igen.

Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvad du skal gøre.. min løsning var jo at flytte til den anden ende af landet for at slippe af med hende.

• #20   27. apr 2011 giv hende valgmuligheden?
    enten holder hun op med at skabe sig eller også mister hun sin familie.

gjorde engang det med min far efter MANGE års skænderi og slåskampe at jeg sagde farvel, og 14 dage efter kom jeg og hentede min hest, tror jeg ikk snakkede med ham i 14-3 uger, og der fik han åbenbart øjene op, for vi har ikk haft de sammen skænderi siden

• #21   27. apr 2011 Jeg har utrolig stort temperment, og kortlsutter sku snart...

Jeg flyttede til Malmö for 6 måneder siden det tog hende 2 måneder og finde mig..
    har og prøvede og flytte skifte nummer ændre efternavn....
    - har det efterhånden sådan at jeg heller undvære hende end at leve med sådan en sur og negativ person... hun er en drama menneske!
    Der skal ske noget hele tiden... endten falder hun i, sørger for hun får tæsk eller prøver at begå selvmord, så vi kan hoppe og springe for hende...
    det har nu ødelagt min hverdag! gik fra min kæreste, måtte sige mit job op og flytte til Sverige, men intet ændrede sig..

såå ja ved sku ikke helt..

• #22   27. apr 2011 Kender det alt for godt. Det er det samme med min mor, dog ikke alkohol, men pillemisbruger gennem de sidste ca. 5 år. Hun har også forsøgt selvmord op til 10 gange i løbet af ca. 8 år, og hun er også altid NEGATIV og tænker kun på drama..
    for snart halvandet år siden fandt jeg en kæreste i Jylland, som jeg flyttede over til, fra Kbh. Siden den dag har hunn følt at jeg har "forrådt" hende, og jeg hører nærmest ikke fra hende, hvilket passer mig bedst. Har også selv prøvet at forklare hende hvordan det har været for mig, men igen, det handler KUN om hende..

Ved dog ikke hvad du skal gøre, mit løste sig selv da jeg flyttede, for så kunne det ikke længere betale sig for hende at ringe og "tude" til mig, for jeg kunne jo ikke bare komme forbi og hjælpe.
    Er SÅ GLAD for at jeg flyttede.

Nu når I har snakket med hende mange gange, synes jeg "bare" det er at tage skridtet og sige at I ikke kan have kontakt i en længere periode, da jeres liv IKKE kan fungere, så længe hun er på den måde..
    Håber du finder en løsning, og snart, for man går totalt under af det :S

Held og lykke !!! smiley

• #23   1. maj 2011 Så skete det......

jeg fik snakket ud eller ja endte i jeg pakkede mit grej og cyklede væk..
    Vi snakkede stille og roligt, og jeg prøvede og få hende til og forstå alvoren i denne sag og jeg ikke ønskede mere kontakt med hende hvis hun blev ved og snakke og gøre som hun nu gjorde.
    -Hun råbte og skreg og sagde: det tar' mig 5 minutter og sparke dig ud, 5 min... hvad vil du gøre.. var... din søster og svoger gider dig ikke, ingen gider dig.. INGEN! og der knækkede filmen for mig....

Rejste mig og sagde jeg ikke ønskede mere kontakt med hende og hun ikke skulle forvente jeg hjalp til mere efter dette...

Hu fald i dagen efter og gav mig skylden for det, hun sendte mig en sms til morgers med hun var på benene igen og ikke drak... jeg svarede ikke for jeg mener og holder ved hvad jeg siger...

-Jeg takker for jeres positive Respons på det jeg har haft skrevet og hvad i har oplevet, altid noget der andre der kan forstå en lidt.. smiley

men det sidste nyt, hvis man kan sige det sådan

Lasse.

• #24   2. maj 2011 Det lyder som det rigtige for dig lige nu..

Held og lykke med det hele endnu engang smiley

Kommentér på:
Klippe kontakt til Familiemedlem

Annonce