1.051 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Par forhold Par forhold

Hej Folksen

mig og min kæreste har været sammen i godt 4 år nu .
og vi er gledet Lidt fra hinandene .
Og vi vil gerne hinandene

er der nogle som kender nogle gode tips til at for kærligheden til at blomster igen og lidt mere liv i ´vores par forhold.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Par forhold
  • #1   9. jun 2011 et weekend ophold et eller andet sted

• #2   9. jun 2011 Forkæl hinanden,overrask hinanden,ta på picnic,lav ting sammen i hjemmet

• #3   9. jun 2011 prøv at bruge noget tid sammen hvor det KUN er jer ...altså ingen computer, tv, mobiler osv.

Om i vil ud og opleve noget eller blive hjemme, det er ligegyldigt, det skal bare kun handle om jer! smiley

• #4   9. jun 2011 Vi vil gerne opleve noget og for lidt mere spæning i vores forhold.
    vi tag ikke på weekende ophold da vi har 2 hunde som vi også skal tænke på .

Når vi er hjemme sker der ikke meget vi sider bare foran det tv og det vil vi gerne undgå

• #5   9. jun 2011 Svanehøjgaard - Hvad med camping så?
    Et sted med en masse natur, og tag hundene med - det vil de da elske smiley

• MDN /
    MDN / Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 97
    #6   9. jun 2011 Kan i ikke få hundene passet??

• #7   9. jun 2011 CKH
    jo det vil kunne være lækkert men vi er under hundeloven med ulovlig racer .
    ikke nogle som vi tag vores hunde ind på en camping plads

Menace:

Har muligvis nok mulighed for ved min far ellers ikke pga hunde loven . vi har én muskelhund.

Har gået lidt og tænkt på om man skulle tag i svømmehallen hvor vi kan hygge hos har det sjovt. sammen

Jeg overrasker ham også nogle gange med at ligge søde beskeder til ham og sende små søde sms .

• #8   9. jun 2011 Svanehøjgaard : har du overhoved tjekket det?
    Jeg kan da fortælle at mine forældre har en campingplads, og de afviser altså IKKE ulovlige hunde.

• #9   9. jun 2011 CKH ja Det fleste jeg har snakket med vil ikek havde dem ind på campingpladsen.

• #10   9. jun 2011 Kunne være jeg skulle finde ud at hvad det koster at komme i svømmehallen så sige vi tag en tur der ind og hygge os.:)

• #11   9. jun 2011 Undskyld mig. Men det virker umiddelbart til du har en fuldstændig forkert indstilling, i hvert fald en fuldstændig anden tilgang til det, end hvad jeg mener er rigtigt.
    Altså når folk kommer med ideer til dig, er det nærmest kun negative argumenter for at det IKKE kan lade sig gøre. Vær nu positiv for forslagene, og se det som nogle muligheder.
    På den anden måde, forstår jeg godt i glider fra hinanden, og det hele bliver ret dagligdags-agtigt og kedeligt.
    Vær spontan!!
    Hvis I virkelig gerne vil en tur på camping, eller weekend ophold, findes der nok muligheder for at få passet 2 hunde!

Det skal ikke tages som et surt opstød, men mere som en lille opfordring. Prøv at vær lidt mere åben for forslagene! smiley

• #12   9. jun 2011 Svanehøjgaard - så skulle du måske ringe videre rundt, jeg har allerede fortalt dig at det ikke er sådan alle steder.
    Ellers er du bare ikke nok interesseret, og det er jo så bare det smiley

• #13   9. jun 2011 morten nej overhovede ikke. Helt iorden .

• #14   9. jun 2011 dina .
    det gør vi også

Kommentér på:
Par forhold

Annonce