{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.870 visninger | Oprettet:

Tatovering - placering {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Har et spørgsmål til jer der er tatoveret.

Jeg vil rigtig gerne have min datters navn tatoveret - MEN jeg ved bare ikke hvor jeg skal have det henne?
Jeg ønsker med tiden at få 1-2 børn udover hende vi har nu, så der skal selvfølgelig også være plads til de kommende børn.

Vi vil også gerne giftes med tiden, så skal helst ikke have malet hele ryggen.

Er på bar bund.
Hvor sidder jeres? Har I jeres barns/børns navn/navne og hvor sidder det/de? Har I et forslag til hvor jeg kunne få lavet min datters navn og det vil være pænt og feminint?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering - placering
  • #1   16. jun 2011 jeg har min datters navn tatoveret i nakken, tjek evt mit fotoalbum... :o) næste barn bliver tatoveret nedenunder.... :o)

• #3   16. jun 2011 Jeg har fyldt min venstre over arm med japansk og et 13-tal på venstre under arm :)..

Evt. på lænden, eller lige over bælte stedet.. Ellers kunne du tage på skulderne.

• #4   16. jun 2011 jeg har på lænden lavet en stor en, hvor deres fødselsår står ind imellem i en lotus blomst. på håndledet har jeg så deres forbogstaver i hjerter.. på skinnebenet har jeg så en stjerne for dem hver med deres fødselsdato i og på den ene fod har jeg 3 sommerfugle som også står for dem smiley

• #5   16. jun 2011 Vil ikke have lavet noget på ryggen/skuldrene før jeg er blevet gift.
    Har en på anklen.

Min datters navn er Monique, det er lidt langt til håndledet synes jeg.
    Hvis vi får en søn engang kommer han muligvis til at hedde Memphis, så tror ikke det ville være pænt på håndleddene.

Vil ikke have noget på lænden.

• #6   16. jun 2011 Når jeg er blevet gift kunne jeg godt finde på at få lavet en stor en på skuldre/ryg med navne i.

• Dalle R
    Dalle R Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #7   16. jun 2011 Hvorfor få tatoveret sit barns navn, er du måske bange for at glemme det, eller dit barn?
    Så siger du sikkert at det er fordi barnet betyder noget særligt, men det håber jeg vel for faen' at alle børn gør? Også dem hvis navne ikke er tatoverede, de klarer sku også fint livet.
    Tosset hvis du spørger mig.

• #9   16. jun 2011 Er glad for mine forældre ikke fik mit navn på deres krop, da jeg har skiftet fornavn to gange.. Så kan man jo så sige sig selv om ens barn kommer til det.. for så er det lidt trist ville jeg mene.. Dog kun min menning, som ikke alle formentlig deler..
    Jeg vil gerne også selv have tattoveret mine forældres, mine hundes, min kærestes og mine (fremtidige) børns initialer. Men har stadig samme holdning..

• #10   16. jun 2011 Nu har jeg ikke min søns navn tatoveret, men hans forbogstav T, i et lille hjerte, rundt om håndledet, det hjerte går ned mellem tommel og pegefingeren, og så er der tatoveret en slags perlekæde rundt om mit håndled.. smiley

• #11   16. jun 2011 Dalle - Fordi jeg synes det er pænt.. tatoveringer med betydning er pænere end ligegyldigt knald hvis du spørger mig.

Hvad jeg dekorere min krop med, kan du vel også være ligeglad med.

• #12   17. jun 2011 sjovt i siger det med navne. jeg har ikke hele deres navne på mig men forbogstaver og årstal.. men har lige fået mit barnebarn's og blev hel usikker bagefter, selv om den er mega flot, men han er ikke døbt endnu og så laver de unge mennesker sjov med mig og siger ja nu skal han ikke hedde det alligevel og så har jeg et navn stående GGG men ved de bare tar pis på mig

• #13   17. jun 2011 mormor - min kæreste fik også lavet hele (oversiden af) underarmen med navnet Monique, før hun blev døbt, der drillede jeg også med at vi skulle finde et andet navn smiley

• #14   17. jun 2011
    ¤ CNN - mor til Monique hihi så blev han vel også lidt usikker på det at ha fået den lavet ?

• #15   19. jun 2011 Nej det gjorde han ikke, for han vidste at det navn var bestemt fra jeg var 15-16 år gammel smiley

Kommentér på:
Tatovering - placering

Annonce