Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Førstegangsopladning af Iphone
  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #1   21. nov 2011 Lyder som noget vrøvl.

• #4   21. nov 2011 I tager fejl... Lithium batterier skal stadig lades helt op når man modtager den er der korrekt lidt strøm på, men slet ikke opladt helt. Det korrekte er at lade den sidde til ladning uafbrudt i 16 timer.. Læs din manual hvis du betvivler mig

• #5   21. nov 2011 Det er en gammel skrøne (som kun passede til de "gamle" mobiltelefoner) mht. at skulle lade mobilen oplade i flere timer! Spurgte nemlig selv det jeg købte min Iphone.

• #6   22. nov 2011 Line B..
    Og du kan vurdere at batteriet er fuldt opladet udfra ikonet på telefonen? Beklager den viser det samme fra 76% -> 100% Så det holder ikke.

Louise L
    Hvem spurgte du? En Apple dealer, Humac etc? eller blot din lokale ufaglærte Telenor, TDC, Telia osv. Ekspedient?

Hvad siger jeres manualer på skrift ?

• #7   22. nov 2011 Det var i eple huset jeg købte den ..

• #8   22. nov 2011 Ja der burde de jo vide hvad de talte om.. Nu bliver jeg sku i tvivl.. Har bare ikke en manual her..

• #9   22. nov 2011 Der står intet i manualen om at man skal lade den op i 16 timer

• #10   22. nov 2011 Der står heller ikke noget i min smiley

• #11   22. nov 2011 Det sku da mystisk der intet står, har ikke haft iPhone siden de første 3GS og i manualen der fulgte med stod der et afsnit om dette. Har Nokia nu, og det er samme batteritype og her står det også anført i manualen..

• #12   22. nov 2011 Anyway, er det vel bedre at være sikker, og så lade den ligge i laderen de timer første gang, frem for at opnå et batteri som ikke holder i længden

Kommentér på:
Førstegangsopladning af Iphone

Annonce