Jeg har dummet mig.. eks kæresten.. {{forumTopicSubject}}
Det er søndag.. og her har I så noget søndags guf..
Jeg blev single for 6 måneder siden. Hun var utro med en anden, og vi var begge rent faktisk kørt død i forholdet, så det dødsdømt på forhånd men anyway..
Vi var sammen i 4år.
Jeg begyndte så først rigtigt at snakke med hende igen for 4 uger siden, da vi mødtes i byen. Vi var begge fulde, og ja.. Lang historie kort, vi endte med sex hjemme hos hende.
Nu viser det sig så.. At hun stadigvæk, efter 6 måneder er død forelsket i mig. Det siger hun i hvert fald, de gange vi har ses. Siger hun elsker mig, kalder mig skat osv.. Hun har sagt til mig, at hun gerne vil tage det stille og roligt med hensyn til hende og jeg - måske finde sammen igen? Det skal bare tages stille og roligt. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal stå i alt dette her.
Jeg ved godt man aldrig skal gå tilbage til en fuser osv.. Men gud hjælpe mig det er svært når vi har så meget fortid sammen. Og alle de gamle følelser er begyndt at vise sig igen.. Mine for hende i hvert fald. Hun gør dog stadigvæk nogle ting her idag, som kan pisse mig af, som f.eks. hmm .. Ikke at tage kontakt til mig selvom hun lover at skrive / ringe til mig, men ikke gør det. Eller at blive venner på facebook med en masse fyre. Ja jeg er jaloux nu her pga disse gamle følelser.
Vi er dog begge lige gode om det, i det hun også selv blev mega jaloux og enda ringede mig op og straks udspurgte mig hvem denne ene pige var (som jeg HAR været sammen med, og også indrømmet det), så ergo vi er åbenbart begge jaloux = har begge følelser for hinanden.
Jeg har det sådan.. At på den ene skulder sidder englen mens djævlen sidder på den anden.
Uden at skulle lyde overlegen på nogen måde, så har ingen af os problemer med det modsatte køn. Vi (hende og jeg) ser begge godt ud, og kan med lethed skaffe nye piger / fyre, men det ser ud til at ingen af os har lyst til dette? Jo vist.. Hun tilføjer en masse fyre hun møder i byen på facebook, men det samme gør jeg? Jeg er RIGTIG gode venner (barndomsvenner) med hendes venner og veninder (faktisk bedre end hende selv) og de fortæller mig hun intet laver med dem. Jeg har meldt ud til hende, at jeg har været sammen med andre piger, og hun siger hun ikke vil holde mig tilbage. Hun siger at hun intet har imod at jeg tager piger med hjem fra byen af og knepper dem, hun vil bare ikke ha det kommer til det næste stadie hvor DE får følelser for mig.
Dette tolker jeg som 2 ting?
1) Hun er ikke selv kommet videre(er hun jo åbenbart ikke, d'oh) og er bange / irriteret på at JEG er den af os som er kommet først videre?
2) At hun rent faktisk mener at jeg gerne må hygge mig med disse piger, men som hun siger: at vi tager det stille og roligt med "OS" ?
Jeg er virkelig forvirret her. Jeg skulle aldrig.. ALDRIG ha snakket med hende igen.. Havde holdt mig i skinnet i 4 måneder i træk uden så meget som at kigge på hende, og så sket dette.. Vi snakker.. Sex.. og det hele er til at lukke op i skide i igen..
Hvad fanden skal man dog gøre når hun udviser sådan en masse forskellige signaler? Det ene signal viser for mig, at hun "leger" med mig måske? Som i det at hun siger hun nok skal skrive og ringe og aldrig gør det? Mens det andet signal viser at hun har ændret sig, stadigvæk har samme følelser for mig, og ønsker at give det en chance?
Så her.. drenge og piger.. Drama med kærligheden på en søndag. Kan det blive bedre hva?
På forhånd tak fordi i gider læse og hjælpe mig.
Morten.
jul 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 359
Et god råd.. kom væk og find en ny pige, du kan få nogle oplevelser med. Kan godt være i var sammen i 4 år, men så om 2 år så har hun været dig utro igen og så skal du starte forfra. Hun har dig om sin lillefinger og du lader hende gøre det. Det er jo ret kløgtigt af hende.
Så kom videre, drop kontakten og få dine nuværende følelser væk på den måde du nu gør det.
Det kan godt være hun siger du må være sammen med de andre piger, men hvis hun nu virkelig havde de store følelser for dig, så lod hun dig da aldrig dig gøre det og så ville hun vise dig at hun er til at stole på og at i kan få det sammen. Det andet i har gang i eller hun har, det fucker dig op og du kan ikke tolke hende. Ergo kan det godt være hun kan li dig stadig, men tryghedsfornemmelsen er tit den der dukker frem når man ses igen og under denne følelse, så er der andre ting bag.
Du vil blive såret af at tage chancen med hende igen, så valget er jo op til dig. Vil du blive i det her og finde ud af at det slet ikke er godt for dig om noget tid eller faktisk finde en ny sød pige, som kan give dig det du ønsker.
Det må du jo overveje Jeg ved i hvert fald hvad jeg havde valgt.. og jeg har oplevet det samme som dig, desværre. Jeg valgte at droppe det - selvom det selvfølgelig er svært, men i sidste ende er det det værd.
Good luck
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Men det er jo op til dig. Måske hun skulle læse det her, så hun kan fortolke dit aspekt i sagen. Så kan du jo hurtigt se hvor meget hun er ude efter?
jul 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 3
mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
Jeg har aldrig rigtig kunne forstå når folk siger til en man aldrig skal ha sex med sin eks igen osv.. Men nu her.. Efter at have prøvet det på egen hånd.. Gud hvor har disse personer ret !!
mar 2008
Mit problem er åbenbart mig? Jeg har allerede kontakt til nye piger, og det hele kørte "fint" for mig indtil jeg ødelægde det for mig selv ved at ha sex med min eks.. : / Må prøve at lægge min eks på is, og koncentere mig om de andre piger.
jul 2008
Men at vente på hun ringer og ikke svarer hende, så ligger du det over i hendes hænder - igen og lader hende tage teten. Vær en mand og træk vejret dybt og så gør det selv færdigt. Det andet er for dumt.
Så kom videre og se hvad hende pigen er du har snakket med, spørg hende ud eller hvad der skal til og tage den derfra og så kom videre. Er sundest for dig på sigt.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
Hvis det er det du ønsker, så gør det. Jeres fremtid med børn og et godt familieliv vil bare blive præget af det.
mar 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
Tid til at prøve noget nyt og være single!
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
Jeg har selv prøvet nogenlunde det sammen med min x som jeg var sammen med i næsten 5 år og som jeg har barn med. Vi fandt sammen igen men det endte med at holde en måned og så droppede jeg ham igen.
Har virkelig lært at man ALDRIG skal gå tilbage til en fuser. For det som ødelagde forholdet første gang gør det gerne igen senere hen Du skriver jo selv at jeres forhold var kørt død i det, og sårn vil det sikkert ende igen efter lidt tid.
Så ja hvis jeg var dig ville jeg droppe kontakte med hende og komme videre
mar 2008
Man troede lidt på efterhånden at hun rent faktisk havde ændret sig, men næææ nej. Er glad for jeg ikke nåede at få flere følelser for hende end "kun" det her jeg har nu. Det gør det hele meget lettere at komme over end som sidst da vi slog op.
Tak for alle jeres råd og vejledning.
"Gå aldrig tilbage til en fuser" Så sandt.. Og ISÆR når hun var utro !!
Takker igen, Baboom
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
jul 2008
Jeg har dummet mig.. eks kæresten..