Til Jer piger: Er det for stalker agtigt? {{forumTopicSubject}}
Idag var jeg ude og spise frokost med min arbejdskollega på en restaurant. Vi bliver betjent at denne søde pige. Hende og min kollega flirter en smule (smiler sødt til hinanden).
Mens hun render rundt og servicerer andre er der forsat øjenkontakt mellem dem. Sødt synes jeg da det er
Men men men.. Tossen er for genert til at spørge efter hendes nummer. Han har så fået den geniale idé at han da bare kunne finde hende på facebook?
Vi har begge ledt efter hende men kan ikke finde hende. Hun har kun arbejdet der i 1 måned, så chancen for at hun har opdateret sin profil, efter arbejdssted er 50/50..
Men.. Vi fandt så andre piger som arbejder der endnu. Min ven har så tænkt sig at skrive til en af disse piger, om høre om HUN kunne hjælpe ham med at få identificeret denne tjener for ham.
Jeg synes det er lidt for langt ude / stalker agtigt? Er det bare mig piger, eller hvordan ville I have det hvis sådan noget skete for Jer?
Jeg har sagt til ham at det er deres job af være venlige, søde og sikkert også flirtende når de betjener kunder, men han vil ikke høre.
Så lad mig høre tøser.. Er det for meget at kontakte en random person som arbejder derude for så at finde ud af hvem denne pige var som betjente os?
På forhånd tak
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Jeg tror hun ville blive mere smigret hvis han henvender sig personligt til hende, i stedet for at skrive på face. Det tror jeg sgu giver bagslag.
Beholder parykken på lidt endnu, fordi den er blød.
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 47
Er man ikke mand nok, så la' da væær
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Men TT.. Det som Gas eller lolwut siger.. Det andet lyder som noget fra 3. klasse.
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 343
mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
Men piger.. Er det for klamt / stalker agtigt at kontakte vedkommendes kollega og derved få navnet på personen?
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 47
Er han virkelig intra i den pige, gør han sq os noget ved det istedet for at bruge den nye dating Facebook.. forstå mig ret.....
okt 2011
Svar: 80
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
okt 2008
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
Er han ikke mand nok til at kontakte hende personligt så skal han nok finde sig en tjener af modsatte køn.
Var selv i samme situation med min nuværende kæreste.
Gik simpelthen hen på hendes job og vi snakkede lidt hvor jeg så gav hende mit nr, og sagde hun kunne skrive hvis hun var interreseret.
Hun skrev da hun fik fri. og vi har nu været kærester i over 2år og bor sammen.
Så vær en mand istedet for en sminkedukke.
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Og da vi fik regningen smed vi drikke penge og jeg skrev mit nummer på min kvittering..
Samme aften ringede han da han fik fri.. Allerede fra dagen efter var vi sammen konstant..
Desværre holdt det ikke.. Men vi havde en god tid sammen..
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 87 Svar: 645
og husk rigeligt med drikke penge når i betaler næste gang
feb 2012
Følger: 1 Svar: 14
Til Jer piger: Er det for stalker agtigt?