1.914 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hvilken billig smartphone med GPS? Hvilken billig smartphone med GPS?
Hej derude!
Jeg vil tro at der er lidt hjælp at hente her.
Min gamle far, som gerne vil have sig en smartphone med indbygget GPS og Android, han skal bruge noget billigt, hvor abonnementet samtidig er meget billigt. Han ringer praktisk talt ikke på den, det er nærmest kun til lidt sms'er og sådan.
Hvor får jeg en billig telefon med GPS og abonnement med f.eks. 3t fri tale og fri sms/mms? Den skal købes kontant.
Den skal hverken kunne afvikle spil eller noget, kun enkelte programmer.
Mvh
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 119
jan 2012
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Hvad med en iPhone?
De kan købes til en fornuftig pris ved tegnelse af et abonnement ved siden af.
Jeg kan anbefale Telia.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 173 Svar: 556
Har det selv og funger rigtigt godt og så er det billigt.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 220
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 220
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
Hold jer fra iphone, det er en mobil hvor du 80% bare for navnet. 10% transport og de sidste 10% er det matriale mobilen er lavet af...
jan 2012
Altså billigt i den forstand, at han slet ikke vil ofre på hvad de nye modeller koster. Jeg fik ham for 1 år siden til at skifte til en lidt nyere Nokia, som jeg havde liggende i skuffen, i stedet for sin 3310'er. Men han er begyndt at spørge mig omkring GPS, og så tænkte jeg, at han i samme ombæring kunne skifte telefon, og være lidt mere med på moden, hvis nu han alligevel ville købe sig en GPS. Saml det hele i eet i stedet for.
Han er 72 år, så kravene er meget få, udover at han helst ikke vil bruge penge på sådan noget nymodens pjat... næsten da. Han synes jo alligevel at det er sjovt.
jan 2012
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
De sælger kun på. Se mig, jeg har en Iphone.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 176
Har du et program med indbygget kort, så er der ingen datatrafik, det kører kun over GPS signalet, som er gratis
Mange glemmer det
Hvilken billig smartphone med GPS?