1.914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Booyah!
Booyah!
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 119

Hvilken billig smartphone med GPS? Hvilken billig smartphone med GPS?

Hej derude!

Jeg vil tro at der er lidt hjælp at hente her.
Min gamle far, som gerne vil have sig en smartphone med indbygget GPS og Android, han skal bruge noget billigt, hvor abonnementet samtidig er meget billigt. Han ringer praktisk talt ikke på den, det er nærmest kun til lidt sms'er og sådan.
Hvor får jeg en billig telefon med GPS og abonnement med f.eks. 3t fri tale og fri sms/mms? Den skal købes kontant.
Den skal hverken kunne afvikle spil eller noget, kun enkelte programmer.

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken billig smartphone med GPS?
  • Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#1   7. sep 2012 Jeg spørger fordi jeg ikke selv kender til ret mange selskaber, og jeg tror på at i har en masse erfaringer med både telefoner og udbydere.

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#2   7. sep 2012 "Kommunikation" - Det var vist alligevel ikke den korrekte kategori, men anyway...

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #3   7. sep 2012 Hvad er billig?

Hvad med en iPhone? smiley Både min mor, far, papmor, kæreste, bror, moster, kusine osv. har iPhones. Vi har ikke haft problemer og fungere udemærket.

De kan købes til en fornuftig pris ved tegnelse af et abonnement ved siden af.
    Jeg kan anbefale Telia. smiley

• #5   7. sep 2012 Hvad med at købe en brugt uden abo og så vælge bibob?
    Har det selv og funger rigtigt godt og så er det billigt.

• #7   7. sep 2012 altså min far er en idiot til telefoner.. men den der de har i elgiganten galaxy s med 4 tommer skærm, 1ghz processor osv den er rigeligt koster helt ny 2000 kr ca..og den fungere upåklageligt, og har gps og alt andet der skal bruges..

• #8   7. sep 2012 også valgte han callme pga 3 timers tale, fri sms og mms, samt 2 gb data for 99 kr om måneden

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #9   7. sep 2012 Jeg vil sige køb en ca halv år gammel topmodel android mobil. det gør vi her i husstanden. man kan købe disse til imellem 1200-2000kr hvis den fejler noget kan den bare komme til rep, hvis der ikke er tale om vand/tab skader. så enten en oister eller bibob abb.. dette er langt billig måde at gøre det på...

Hold jer fra iphone, det er en mobil hvor du 80% bare for navnet. 10% transport og de sidste 10% er det matriale mobilen er lavet af...

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#11   7. sep 2012 Tak for de mange bud.
    Altså billigt i den forstand, at han slet ikke vil ofre på hvad de nye modeller koster. Jeg fik ham for 1 år siden til at skifte til en lidt nyere Nokia, som jeg havde liggende i skuffen, i stedet for sin 3310'er. Men han er begyndt at spørge mig omkring GPS, og så tænkte jeg, at han i samme ombæring kunne skifte telefon, og være lidt mere med på moden, hvis nu han alligevel ville købe sig en GPS. Saml det hele i eet i stedet for.
    Han er 72 år, så kravene er meget få, udover at han helst ikke vil bruge penge på sådan noget nymodens pjat... næsten da. Han synes jo alligevel at det er sjovt.

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#12   7. sep 2012 Og Android fordi jeg nemmere vil kunne hjælpe ham over telefonen, hvis der er nogle ting han ikke kan finde ud af. Ja, jeg har selv en HTC, men har ikke kendskab til andet end android.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #13   7. sep 2012 har haft alle gen. i hånden, brugt dem nok en halv time ca, synes ikke at mobilen ligger godt i hånden. lille skærm, håbløs tastatur, samle kvaligteten minder om de billgst android mobiler på market, selve menu'en virker som om den er lavet til 2 årig børn, dårlig antenne,

De sælger kun på. Se mig, jeg har en Iphone.

• #14   8. sep 2012 Husk at hente et GPS program ned, hvor kortet ligger på telefonen, ellers kommer du til at betale datatrafik for at den henter kort når du har sat den til.

Har du et program med indbygget kort, så er der ingen datatrafik, det kører kun over GPS signalet, som er gratis smiley
    Mange glemmer det

Kommentér på:
Hvilken billig smartphone med GPS?

Annonce