2.590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

BaBoom hvad laver man her? BaBoom hvad laver man her?

Hej Baboom

jeg er helt ny her inde, jeg oprettede en profil for jeg var nysgerrig efter hvad man laver her inde.

nu har jeg så været her i to dag og jeg kan ærligt talt ikke finde ud af hvad formålet med siden er eller for den sags skyld find ud af hvorfor folk er her inde på Baboom?
kan se der er mange som er her for at sælge ting men hvorfor så gøre det her og ikke de andre kendt steder?
jeg kan også se der er mange som prøve at få en masse opmærksomhed er det fordi de søger efter kæreste eller venner?

så jeg kan ikke rigtig blive klog på hvad man laver her inde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BaBoom hvad laver man her?
  • #1   9. okt 2012 jamen for mit vedkommende var det for at få hjælp, og hjælpe andre i forum, og så bare lidt tidsfordriv;)
    og måske lære nogle spændende mennesker at kende;)

• #2   9. okt 2012 Deltager i forum for eksempel, jeg mødte min kæreste herinde

• #4   9. okt 2012 ja skal da lige love for det er nogle foreskellige ting som komme op i forumet, ja det virker som god tidsfordriv smiley

Lars:
    okay mødet du ligefrem hende her inde? hvordan gør man det så?

• #5   9. okt 2012 Jamen rent ud sagt er jeg her for underholdningens skyld. Er du herinde en gang i mellem vil du støde på de samme få personer, der med ekstrem dumhed formår at hive sidens underholdningsniveau helt til tops! Du opdager nok hvem de er, som regel folk der snyder med kontanthjælp, modeljobs osv..
    Derudover kan jeg godt lide at debattere og hjælpe de saglige herinde, mens jeg på bedste vis forsøger at hagle alle dem ned, som kommer med de samme tåbelige spørgsmål.

• #6   9. okt 2012 Man kan bruge det til hvad man har lyst til, nogle er her for at få et godt grin i forummet, andre fordi de mangler hjælp, nogle pga. markedet osv. Personligt er jeg her mest for deltage i forummet smiley

• #7   9. okt 2012 når jeg sidder og læser forumet er der godt nok nogle som kommer med nogle dumme svare, der findes ingen dumme spørgsmål - kun dårlige svar. jeg syntes man skal tænke på at det er ikke alle der har samme erfaring omkring ting, og derfor syntes jeg at det meget dårlig stil at nedgøre folk fordi de komme med et problem som de gerne vil have hjælp til. hvis ikke man noget fornuftig at sige skal man lade hver med at sige det også bare tænk sit. men jeg syntes det er fint at have sådan et side hvor man kan slå alle mulig emmer op for at få hjælp smiley
    jeg glæder mig til at se om jeg finder en sød pige som jer andre har gjort smiley

• #8   9. okt 2012 Er her lidt for forumets skyld, både for at spørge og hjælpe folk. Og for at lure lidt billeder af let påklædte piger smiley

Og Kim, tro mig. Når du kun har været her inde i et par dage så kan jeg godt forstå at du siger " der findes ingen dumme spørgsmål - kun dårlige svar " Men, når man har været her lidt så skifter man stille og roligt mening. smiley

• #9   9. okt 2012 Jeg er her for at koble af og grine af folk nu og da.

Er i øvrigt helt enig med skinke lynet i den sidste sætning ^_^

• #10   9. okt 2012 jeg bruger det som lukums-underholdning, det giver en god afveksling fra tetris. ser er sgu ikke meget substans i noget herinde mere.

• #11   9. okt 2012 Det er da hamrende kanon genialt :==)

Får du et dårligt blowjob, så sig til hende at hun skal Bab-om.

• #12   9. okt 2012 skinke lynet og kamilla:

det kan godt være i før ret men det håber jeg ikke smiley

• #13   9. okt 2012 vi fornærmer hinanden... det meste af tiden

• #14   9. okt 2012 hvis man gerne vil drille folk må man gå ud i skole gården. igen!

• #15   9. okt 2012 Det her ER skolegården, bare hvor man ikke kan blive banket smiley

BABOOM = SKOLEGÅRD

• #17   9. okt 2012 Orv ja, den der knorr opskrift var fantastisk! ^_^

• #18   9. okt 2012 Nemlig Thez.... som ny herinde bør man vide, at der kun er 1 person som står for underholdningen, nemlig Kong Cokez !!!!

• #19   9. okt 2012 Jo vi begyndte bare at skrive sammen , så flytede hun herover fra Jylland

• #20   9. okt 2012 Den med at der ikke findes dumme spørgsmål har jeg taget til revidering netop grundet denne side! Du opdager nok hvorfor, men et hint er: 5 samme spørgsmål på forsiden og 5 nye emner med næsten samme spørgsmål om en iphone, canada goose jakke osv. er ægte når de koster 500 kr.

Held og lykke herinde!

• #21   9. okt 2012 Og Kim

Nu gjorde jeg det ikke selv, men andre har været så behjælpelige med navnet længere oppe. Igen et hint: Lasagne.

• #22   9. okt 2012 ja men det er da alt mellem himmel og jord man kan finde ud af her så smiley

ONSLOW:
    jeg læste godt den tråd, jeg vil godt tage hende i foresvare. fordi hun er jo ikke så gamle og hvis hun har være vand til at andre købt tøj for hende eller hun ikke er så vandt at handle på nettede kan jeg godt forestå hun spørge. hun har jo ikke så meget erfaring som andre (dig og mig f.eks) så det syntes jeg er fint hun spørge om det og jeg syntes bestemt ikke hun behøves at få dum smart kommentar pga. det. igen et dumt spørgsmål fra mig er måske almen viden for en anden og omvendt.
    blot min holdning til tilværelsen.

forestår ikke den med Lasagnen?

• #23   9. okt 2012 Okay køb og salgs side...

Ellers for forummet og lidt ftotoprofiler/billeder... Sjovest er nu ham der "tailand" gutten med a knallert" og alle hans mange penge, Lol, Cokez smiley

• #24   9. okt 2012 er for at lærer at bruge google, få svar på hvilke hjemmesider der sælger ægte canada goose jakker til under 500 og finde billige nike free sko..

• #25   10. okt 2012 Kim
    Det er såmænd bare alle galleriernes største fjols og det siger ikke så lidt.

• #26   10. okt 2012 søg evt på Lasagne ... Blink Blink smiley

• #27   10. okt 2012 Jeg har været herinde i 4-5 år efterhånden.. Til at starte med var det bare for at lave lidt fis her i forum og trolle lidt, men det var sjovere dengang der var mange af de gamle brugere, der gjorde det samme..
    BaBoom er ikke hvad det har været, men det er stadig god underholdning og man facepalmer hver dag, når man ser hvilke indlæg, der bliver oprettet smiley

• #28   10. okt 2012 Kim M: Nu er jeg en af de gamle kraner herinde (ikke alders mæssigt, men har været her siden 2007) Og tro mig, dumme spørgsmål findes, og der findes mange, rigtig mange.. Nogen mennesker har en tendens til at lade være med at tænke ja, logisk, inden de spørger. Men det finder du ud af med tiden smiley Nu er den nye iPhone 5 kommet, og det er ved at være vinter. Så som det plejer at være, bliver trådende fyldt med iPhone spørgsmål, og Canada Goose ægte/fake spørgsmål!

• #29   5. nov 2012 okay jeg tager det i mig igen!

må desværre have lov til at sige at i har ret!
    for hold nu hvor kommer den godt nok nogle dumme spøgelsemål her. mig som der troede det ikke fandtes. men jeg skal da love for at det gør der her inde.

i fik desværre ret. smiley

• #30   5. nov 2012 De første par uger herinde, der begynder man at hade menneske racen og tænke " hvordan fanden, kunne du være den hurtigeste sædcelle "

Når man kommer over dette punkt, så griner man bare folk, og tager pis på dem smiley

• #31   5. nov 2012 Det er stort at du indrømmer at du tog fejl;-) , som skrevet skal man lige opleve dette forum, før man tror på det. Jeg håber ikke du er skræmt væk trods alt smiley

• #32   5. nov 2012 ONSLOW :

tak der er heller ikke noget værre end folk der ikke kan erkende de har tage fejl.

men jeg har altså arbejde med mennesker og mange forskellige mennesker i et par år nu men jeg har da aldrig oplevet noget ligne det her.

• #33   5. nov 2012 Kim M ... jeg har været herinde i flere år... det lykkedes mig stadig at blive fuldstændig "paf" over et spørgsmål hvis grad af dumhed stadig kan komme bag på mig...

• #34   5. nov 2012 ja det skal jeg sku love for man kan blive her da...

Kommentér på:
BaBoom hvad laver man her?

Annonce