25. jan 2007 Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 378
Blev bortvist fra arbejde.... {{forumTopicSubject}}
Nu skal i lige have en god historie.....
Jeg blev jo kærester med en fra mit arbejde. Han virkede til at være en rigtig god mand, styr på sit liv, styr på sin økonomi og vellidt på sit arbejde....Men men men....
Efter at vi havde været kærester i 3 uger vil han gerne have at jeg flytter ud til ham og efter som det hele virkede så fint gjorde jeg også det.
2½ måben inde i forholdet skal han i byen med gutterne og efterfølgende finder jeg ud af at han har kysset en anden pige og vartet hende op en hel aften.....bliver selvfølgelig rasende, men vi tager en snak og jeg finder ud af at han har store psykiske problemer og også et alkoholproblem. Jeg vælger at blive ved ham.....Desværre herfra går det kun ned af bakke. Det hele kulminerer i at jeg finder ud af at han har besøgt et bordel flere gange mens vi har været sammen, han har en datter med en anden, han drikker hver dag, han truer mig til at blive i forholdet ellers vil han begå selvmord og han vil ikke have at jeg tager nogen steder alene.....
Det kan jeg ikke leve med og går derfor fra han hurtigt.
Problemet er at vi arbejder samme sted og han kører på at det går ham psykisk på at skulle se på mig på arbejdet og min værkfører har mig til samtale og han mener at jeg skal flytte afdeling. Det synes jeg så ikke er en speciel god ide men chefen holder fast i det. Min mor og min eks gamle svigerfar arbejder også samme sted og de er så de eneste der ikke har sympati med min eks (det skal lige siges at han får tilskud fra arbejde til at gå til en psykolog) Min eks er så åbenbart blevet tosset over at de ikke har medlidenhed med ham og fortæller folk sandheden hvis de spørger til hvorfor vi er gået fra hunanden, så nu har han spredt rygter om at jeg har truet ham og min værkfører med et tæskehold.....Vorherre i skuret.....Så jeg røg til samtale her klokken kvart i fem, blev bortvist og skal vente på at de finder ud af nærmere.....
Godt man er i en fagforening!!!!!
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 302
Det kan de satme ikke tillade sig..
Held og lykke med det hele
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 48 Svar: 1.771
gud hvor kan jeg forstå dit raseri.!!!!!
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 378
jan 2007
Har tænkt tanken men er desværre ikke så primitiv....
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
Det der med at han truer med selvmord
jamen lad dog manden gøre noget ved sine tomme trusler.
Ud fra det du skriver ødelægger han mere af for dig,
Så drop den stodder.
Der findes jo så mange ung mænd,der har noget mere mellen ørene !!!!! MIG hehe nej drop den stodder NU
jun 2007
Følger: 4 Svar: 39
jun 2007
Følger: 4 Svar: 39
Husk på det er dit liv du skal passe på og ikke den skide idiot som du der snakker om .Pøj Pøj vivvi L.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
Håber da du har støtte i hverdagen,for det kan da blive noget af en tur.
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 144
Hvad er det da for noget drama der foregår??
Kom du hellere tilbage til Fyn hvor vi alle er helt normale ; )
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 177
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 34
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 27
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 188 Svar: 2.239
jan 2007
Jeg siger tak for jeres kommentarer. Jeg har været på fagforeningen fra morgenen af om var til møde i 3 stive timer og fik alle detaljer og bla smsér skrevet ned.
Jeg får nu fuld løn for at sidde hjemme, men der er mange ting der ryger igennem ens hovede. En ting er sikkert og det er at selvom man virkelig føler en stor trang til at køre ud og få ryddet hans mund for tænder eller det der er værre, så gør jeg det bare ikke. Han skal ikke få den triumf. Jeg er færdig med ham og mentalt kan han slet ikke røre mig. Jeg tror på at sandheden nok skal komme frem.
Nu vil jeg trække i boksehandskerne og tæve boksepuden istedet for, den skal få klø skal den!!!!
Blev bortvist fra arbejde....