Overfuset af fitnessworld personale {{forumTopicSubject}}
Godaften
Vil lige høre folk herindefras mening omkring en situation jeg oplevede i dag.
Jeg var nede at træne og havde glemt min vand. Der er hængt sedler op om, at man ikke må drikke direkte af vandhanen, forståeligt nok, og derfor plejer man at hente plastickopper over i deres "kaffehjørne".
Jeg går op efter en kop og ser, at der står, at de kun er til kaffe og te, men tager alligevel en kop.
Da jeg er på vej væk bliver jeg antastet af en fra receptionen, som siger, at han så jeg så sedlen og alligevel tog et krus og hvorfor jeg gør det når det kun er til kaffe osv. Jeg siger til ham, at jeg ikke kan se forskellen på om koppen bruges af en kunde til at drikke vand eller kaffe og så kører han ellers videre i et højt toneleje, hvor han taler, som snakker han til et barn. Han siger, at det kun er til folk der vil nyde en kop kaffe efter træning og jeg siger så, at det stadig ingen mening giver, at jeg ikke må drikke vand af koppen hvortil han svarer, at det er fordi alle som bruger de kopper bare lade dem stå rundt omkring istedet for at smide dem ud og så kan jeg ikke lade være at grine af ham, fordi der lige ved siden af vandhanen er en skraldespans, som jeg siger, jeg nok skal bruge. Han prædiker videre og jeg sukker af ham, fordi han ikke kan få holdt og så udbryder han, at jeg i hvert fald ikke skal sukke af ham.
Havde tænkt at klage over ham til centerlederen, men har fundet ud af, at han rent faktisk er centerlederen.
Det blev lidt langt, men som sagt, hvad er jeres mening om det? Er det fuldt berettiget, i det der står, at de hvide plastickrus kun er til kaffe og te eller går han over stregen?
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 231
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 9
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 454
Men i fitnessworld her i Horsens er der ikke noget kaffe hjørne i den jeg kommer i ( der er 2)
Dog står kopperne stadig oppe ved kassen hvor medarbejderne står og ikke ved vandet hvor der står samme seddel som den du har set,
Dog vil jeg sende en mail til kontoret og høre hvad helvede det var en opførsel at komme med den kan næsten ikke gå galt
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
Er godt klar over, at det er "hans" center, men det ændrer ikke på, at han kan overreagere over for en kunde, hvilket jeg føler han gør.
Ved godt, at jeg ikke burde tage den kop, men det er for mig slet ikke spørgsmålet. Det er ikke reglen der er problemet, det er hans måde at tackle situationen på. Synes blot det bliver endnu mere kritisabelt af, at han er daglig leder dernede.
feb 2011
jan 2007
Men meget muligt, at han blev lidt ekstra sur pga. det. Stadig hamrende uprofessionelt i min optik. Har selv haft kunder, der har været pisse irriterende og direkte truende, men aldrig mistet hovedet, det går simpelthen ikke.
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 417
feb 2011
Men jeg har vist misforstået formålet med dette emne. Du leder ikke efter folks meninger. Du leder efter folk der deler din mening. My bad
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Du ser for meget reality tv hvis du gider hidse dig op over sådan nogle småting, seriøst mand (eller kvinde), sluk for de unge mødre og paradise hotel, og få sandet ud af fissen igen. Hvad er du, 11 år gammel?
Du vil have vi skal synes han er en idiot, fordi han skælder dig ud over en plastikkop. Jeg synes du er en idiot fordi du får skæld ud og skynder dig hjem og græder til baboom og får det til at lyde som om du er et kæmpe offer.
Tag. Dig. Sammen.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
Husk din drikke flaske så er der ikke noget problem ? jo ikke hans skyld du ikke kan huske at tage din flaske med ?
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Der står "kun til kaffe og the" det betyder at der ikke må være hverken cola,pis eller vand i koppen.... FAT DET !!
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 31 Emner: 299 Svar: 2.838
Han er i sin fulde ret til det, og jeg kan ikke forstå han ikke bad dig sætte den skide kop af rent princip, og smutte fordi du ikke overholdte reglerne..
jan 2007
Har iøvrigt ingen TV-signal og er en mand på 22. Er ligeglad med om du mener han eller jeg er en idiot. Spørgsmålet var om det er måden, man normalt tackler sådanne situationer på over for en kunde.
Kan konkludere, at det tilsyneladende er sådan nogle steder og andre ikke.
Næste gang jeg glemmer vand og ingen kontanter har med må jeg tage en kop varm vand der har været igennem filter istedet.
Tak for jeres svar.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
Han synes nok også du er en idiot
Overfuset af fitnessworld personale