Han slår min bror {{forumTopicSubject}}
Hey
har et sørgeligt problem. . Jeg har en bekendt svans som er en måned ældre end mig...
Det er sådan at han tit slår min bror...
Her kommer et eksempel fra idag
min bror og ham legede for sjov også begyndte han at slå min bror hvor jeg bad ham stoppe og han begyndte at skubbe mig... Jeg lagde ham ned og tog kvælertag og sagde nu stopper du hvorefter han stoppede. . Han sagde så nu her for ca. En time siden til min bror at nu sukkede de luset og det nok skulle blive sjovt hvorefter han slog ham med en pude selvom han sagde stop så lagde han den og så troede jeg han stoppede men han tog en handske og gav ham lussinger med den.. bagefter stod min bror og græd. .
Han har før slået ham med en bambuspind. .
Jeg har lyst til at smadre ham hver gang men kan ikke LÆNGERE lide at slås som jeg dsv. Kunne de første år i skolen Pga. Mobning...
Hvad synes i?
Min bror er 7 år
Hilsen den hidsige storebror
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 619
Lad være med at omgåes sådanne mennesker.
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.047
okt 2014
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 301
okt 2014
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
okt 2014
okt 2014
og ja det er dsv. sandt
sep 2014
"men hvergang jeg har slåsset har 1 slag fået dem til at holde kæft " - 'Slåsset' den var ny. Men tror du, at du er sej fordi at 1 slag kan få folk til at holde kæft?
Du er helt væk med dine historier.
okt 2014
okt 2014
okt 2014
okt 2014
sep 2014
Men din måde at formulere dig på. Du får virkelig fortalt mange gange hvor nemt du kan klarer folk og at du kan få dem ned med 1 slag.
Men du tager afstand til alle vores "besvarelser". Prøv at svar på dem der har været engang.
* Hvorfor kommer han med, når både du og din mor ved hvad han gør?
* Hvis han er en måned ældre end dig, hvorfor "leger" han så med din bror?
* Hvad siger din mors veninde?
* Hvorfor snakker din mor med en veninde, hvis søn slår hendes barn uden at veninden gør noget?
Hvis du tager afstand til ET eneste spørgsmål, så er din historie helt ud at skide.
okt 2014
2. Fordi vi skulle derover Pga. Min mors venindes 11 års bryllupsdag og fordi min bror siger han godt kan lide ham når han ikke slår
3. Hun ved det ikke
4. Fordi veninden har lidt problemer og ikke ved at hendes søn slår min bror...
sep 2014
2. Overvejet at din bror har et problem så?
Også, hvis du er så "stærk" så er du nogen år ældre end din bror. Hvorfor "leger" din bror med en der er så gammel?
3. Så fortæl hende det?
4. Igen, fortæl hende det. Giv hende flere problemer, ved at fortælle hende, at hendes søn slår.
Tror bare du vil digte historier. Selv hvis det var sandt, lyder det ikke til at du vil have det fixet.
okt 2014
Jeg er 13 og min bror er 7 og har ikke sagt jeg er stærk men at 1 slag altid har Været nok
Det er ikke mig der skal fortælle det til hende det er min mor. . Men kan prøve at få hende til at sige det til hende... for hvis hans mor ikke gør noget gør jeg
sep 2014
"Fordi det først er nu han og jeg har fortalt min mor det" og nu siger du at det har stået på længe?
Også "Henrik skal jeg ændre mit navn til mot efternavn og nævne navnet på ham der slår eller navnet på min bror? Hvorfor fuck fatter i ikke det er rigtigt!!!"
Hvad ville det gavne? Du kunne kalde din bror Bo, kalde ham der slår Ib og sige dit efternavn var Jensen. Hvordan skulle vi modbevise dig?
Du er vist ikke den skarpeste.
Prøv også lige at få din historie til at hænge sammen. Det er internettet for fanden.. Du har masser at tid til at svarer og tænke din historie igennem.. Det er nemt at lyve her.
Kunne forstå hvis det var i virkeligheden, at du ville blive nervøs, da du ikke har 10 min til at svarer.
okt 2014
Mig - Patrick
bror - Daniel
bekendt - mark
okt 2014
Det med pinden var et fiskenet fordi vi var i sommerhus...
Han elsker opmærksomhed og alle hader ham og tror hans far slår ham...
sep 2014
"Hvad ville det gavne? Du kunne kalde din bror Bo, kalde ham der slår Ib og sige dit efternavn var Jensen. Hvordan skulle vi modbevise dig?"
Men jeg skrider. Hyg dig.
okt 2014
okt 2014
okt 2014
sep 2014
Hver gang at vi nævnte du skulle fortælle det til veninden osv, kørte du bare videre. Men når du får at vide du skal tæve ham, acceptere du svaret..
Så du startede egentlig ikke tråden for andet, end at få at vide det var okay at tæve ham.
okt 2014
sep 2014
Han slår min bror