{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Følger krigen med. {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg skal ikke betragtes som en modstand eller godkendelse af det der sker for tiden. Det er ment som en betragtning omkring flygtninge polemikken.

Jeg vil trække nogle problemer op som måske, måske ikke vil finde sted.

I de muslimske lande findes der to modstandere i religion. Shia muslimer og Sunni Muslimer, disse er i stadig krig.

Her er det så at der muligvis, måske nærmere sikkert ,vil opstå komplikationer .Den modvilje der er imellem disse to grupper er legendarisk. Hvordan skal det foregå her i Danmark, hvis ikke de kan enes er det jo nok nødvendigt at adskille dem. Skal vi til at bygge nye skoler, hospitaler og børnehaver, kan de handle i de samme butikker.

Ja som sagt er det udelukkende nogle betragtninger fra min side, og please, jeg håber at i vil se det fra den synsvinkel som indlægget er ment som.
Har i nogen bud så kom med dem,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følger krigen med.
  • #1   4. sep 2015 Jeg ved ikke om de bringer en krig med sig, men jeg kan da sagtens forestille mig, at vi om 50 år, (hvor jeg er begravet for længst), skal se halshugninger af bøsser og tyveknægte, sendt direkte i tv fra Parken.

Daens prograv på músli kanal.
    6.00 Bøn, vi vende røven til Mekka.
    6.30. Bøsse halshugges i park, direkte.
    7.00. Bollywood film, "Den fattige tøs og Sultan".
    8.45. Kristen halshugges i Valby idrætspark, direkte.
    9.00. Vejret i Yemen.
    10.00. Hellige mænd i hvide klæder danser.
    11.00, Luder halshugges i Sundby idrætspark, direkte.
    11.15. Lille tyveknægt får hugget armen af på Gråbrødre torv, direkte.
    11.30. Det muslimske Melodi Grand Prix, direkte i 7 timer, med mandoliner og falske violiner,
    18.30. Vejr udsigten for Somalia, den er lang.
    20.00. Film: Kvinden er en hore og manden guddommelig. - Den nye fantastiske film fra Abdul AbDullah. - Undertitlen er; Luk brødfissen kælling.

etc.

I dag skal vi blot se fodbold inde fra Parken.

• #2   4. sep 2015 Greve du er jo en fantasifuld digter. smiley

• #4   4. sep 2015 ja krigen følger med men specielt også kulturen som de selv ønsker indført her i Danmark. Vi kan se i England med egenrådige Sharia områder hvor man bliver banket hvis man i en park sidder og nyder en dåseøl. Det lort skal vi ikke have i Danmark men vi har det på en måde som vi ser i parker hvor de er overrepræsenteret hvor politi og andre øvrigheder ikke kan gå i fred uden at blive antastet eller værre smidt sten imod.-

Det sniger sig stille og rolig ind og som i England har man endda lavet loven om så Sharia domstole kan håndtere sager af personlig karakter dog med den regel at den kan ankes til den engelske domstol. Men stadig giver man lidt af sig selv indtil man lige pludselig vågner op i et Kalifat.

Jeg tror ikke vi vil se den store kamp her i Danmark imellem Shia og Sunnier for de har en helt anden agenda som at gøre Danmark til det som de flygtede fra. Paradoks? Ja i den grad.

Jeg var engang stolt over at være dansker og i udlandet hvor man kom var man stolte over os. Det er slut og jeg skal ikke nyde noget at sige jeg er dansker når jeg er i Mellemøsten for man ved aldrig!!!

Ikke alene skal vi intern kæmpe for vores land og kultur men også for vores omdømme i udlandet og for mig bliver det et meget langt og sej træk.

• #5   4. sep 2015 Det lyder alt andet end rart med de fremtids udsigter Polysl. Forstår godt at du tager til Portugal. smiley smiley

• #6   5. sep 2015 kisser

I Portugal har man ikke det tag selv bord hvor alle som kommer ind må forsørge sig selv som nok begrænser en del lykkeriddere som bare vil sutte på systemet. Samme har de i Usa.

Portugal tager ikke i den grad flygtninge for de er kloge nok til at se problemerne, nogle tager de men slet ikke ikke i den størrelse orden som mod nord.

Det gør også at man i de mellemøstlige lande ikke anser Portugal som et land man nedsætter sig for det kræver at man er produktiv til forskel for Danmark. Jeg vil gerne have produktive mennesker til Danmark som vi også har fra: Japan, Indien, Pakistan, folk som sætter ære i at forsørge sig selv som også kræver at man er mere lemlig med regler omkring indvandring som arbejdskraft.

• #7   5. sep 2015 Ja det er rigtigt Polysl, man hører aldrig om problemer med de landes indvandrer som du nævner. Der måtte for min skyld komme så mange mennesker ind i Danmark som der kunne være plads til, bare de var selv forsørgende og blev gode tilfredse borgere.
    Portugal og USA har fat i den rigtige ende. Det minder mig om Australien der søgte erfarne håndværkere og uddannede personer i det hele taget, de gav kun opholds tilladelse hvis man kunne bidrage med noget. Et godt standpunkt, synes jeg. smiley

• #8   5. sep 2015 Ungarn vil heller ikke have dem - men nu har de sat sig for at sultestrejke - så nogen af jer, det tog de regnede med skulle til Østrig, efter 20 min kørsel, standsede det og så skulle de ellers i en lejer, de nægtede at stå af toget. Et kaos.

• #9   5. sep 2015 Syrien ligger ikke ret langt fra SA, hvorfor flygter de ikke der til ?? - den samme religion og sprog og så er der oceaner af plads - de kan få Guldbarakker og bo i og klimaet er også det, de er vant til - SA har kun 100 flygtninge, hvorfor presser EU ikke på der ??

• #10   5. sep 2015 Saudierne vil ikke dele deres rigdomme med nogen, heller ikke deres muslimske brødre. - Hvorfor skulle de da også det, når dumme Europa gør det?

• #11   5. sep 2015 Kan de ikke tvinges til det ??

• #12   5. sep 2015 Af hvem?

De er jo ikke med i EU, og jeg aner ikke hvilke konventioner de har skrevet under på.

• #13   5. sep 2015 Rigtigt, jeg ved godt, at SA ikke er i EU - men jeg vil kalde SA i nærområderne - noget skal der gøres, inden det hele eksploderer i krig. Europa kan ikke rumme hele Mellemøsten. Frankrig vil heller ikke have dem.

• #14   5. sep 2015 Frankrig har vist så rigeligt at se til med deres gamle koloni Algeriet, de kan heller ikke finde ud af at opføre sig ordentligt, når de kommer til Frankrig.
    Jeg er næsten glad for vi kun har Grønland at holde styr på, de skal bare have et par elefant bajere, så er de glade.

• #15   5. sep 2015 Når de når så højt op i Frankrig - der hvor de har mulighed for at flygte til England, ligger de sig under lastbilerne og holder sig fast, indtil de når England, det er ret uhyggeligt, men Frankrig er skide lige glade med dem og hvor de bor på pladser og veje - og så er der nogen, som synes vi behandler dem kummerligt, dem kan jeg ikke holde ud.

• #16   5. sep 2015 Ja der er et par stykker her på BB, der synes vi er onde ved dem.

Gud fader, vil du ikke skide i havet.

• #17   5. sep 2015 smiley smiley smiley - jo.

Der er dem, som der er forfulgte og dem som har mistet alt og så er der dem, som bare vil have en anden tilværelse - dem er der flest af.

• #18   5. sep 2015 Men vi må helst ikke kalde tingene ved deres rette navn.

Bare man siger bekvemmeligheds flygtninge, så bliver man nærmest overfaldet af de rosenkindede.
    Det stopper mig dog ikke, de kan kalde mig racist så meget de vil, det rager mig en høst blomst, for det er ikke et spørgsmål om racisme, men bevarelsen af den rest af velfærd der er tilbage.

• #19   5. sep 2015 Ja, de må også gerne kalde mig alt muligt, jeg er også bedøvende lige glad, men en spade er nu en spade.

• #20   5. sep 2015 Meldinger fra Sverige melder om en magtesløshed uden lige. Vi skal snart erfare at det samme, desværre vil ramme os Vi kan ikke absorbere så mange flygtninge som Eu kræver, vi er et lille land hvor der i forvejen er lav konjunktur.. smiley smiley

• #21   7. sep 2015 jeg vil godt hjælpe dem. men kunne man ikke bare hjælpe dem med at bombe IS tilbage til stenalderen. så de kunne få deres land igen.

• #22   7. sep 2015 Ja Kasper det er en helt naturlig følelse, når man ser resultatet af IS. terror mod befolkningen, men så er mit spørgsmål også meget relevant, "følger krigen med". smiley smiley

Kommentér på:
Følger krigen med.

Annonce