Følsomt emne...! {{forumTopicSubject}}
Hvordan finder man ud af om man tager de rigtige valg i livet....?? fx. her sidder jeg med mand og 2 børn, ja vi nærmer os snart kobberbryllupet... chok chok som tiden går.... men alligevel drømmer jeg altid om meget mere.... jeg drømmer om den store kærlighed, masser af romantik, et liv uden 48 timers arbejdsuge,med råd til at gøre lige det man har lyst til, har oveni købet en super dejlig ven som kan give mig det hele, men jeg kan da ikke forlade min mand.og børn. det gør man da ikke bare.....
kan det passe fordi man har bil hus børn og mand så er livet slut... skal man så bare arb. og opdrage børn indtil de flytter hjemmefra og så kan man igen få sig et live når man er gammel og rynken...
jeg drømmer og kys og kram, en mand der giver mig et sug i maven når jeg ser ham, ja det jeg nok drømmer om er forkælelse...
ved ikke hvad jeg lige skal skrive, det blev vist lidt langt og forvirrende....
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 401
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 157
livet er desværre ikke sådan man bare kan leve i sus og dus
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 157
når du så får det du drømmer om finder du ud af det ikke er så fantastisk alligevel...
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Svar: 2
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 60 Svar: 895
For at få mere skal du opgive det du har. Vil du det?
Jeg tror på man skal finde glæde i det man har.
Men ok, jeg er 17 år og uerfaren .
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 240
http://www.thesecret.tv/
Det er ikke decideret en Hollywood spillefilm, men kan forandre dit liv! Og jeg siger det uden nogen form for sarkasme.
Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
mange af de kedelige ting erstattes måske af de gode
men min kommetar er dit ik bare hva du selv gør det til
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 10
jeg har en super god ven som har sagt at han aldrig skal have familie hvis det ikke kan blive med mig, og indtil nu har han kun haft løse forhold, han lever livet på en helt anden måde end mig, men jeg tror bare heller ikke det er noget for mig, ved nok i bund og grund ikke hvad det er jeg mangler..
ville dog ønske min mand ville være lidt mere romantisk, jeg har fortalt ham hvad det betyder for mig, men når jeg forsøger at få ham med på weekend ophold eller ud at spise så finder han altid en undskyldning... sådan har det være nu i 8 år, siden vi fik vores første barn... jeg føler dagene bare tager hinanden og jeg en dag sidder gammel og har fortrudt.....
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 178
Ellers så tag en snak med din mand hvis han da er til at tale med. Du valgte vel ham dengang af en grund.
Held og lykke
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 240
Filmen har desuden været omtalt i Oprah Winfrey Show:
http://www.oprah.com/spiritself/slide/20070208/ss_20070208_284_101.jhtml
apr 2007
apr 2007
mar 2007
Følger: 1 Svar: 30
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 78
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Min far var også ret kedelig her for et par måneder siden, og min mor brokkede sig over det tror jeg. Men jeg tror de har talt sammen fordi pludselig deltager han meget mere i hverdagen, går tur hvert aften sammen med min mor, laver mad oftere og han er sågar lige kommet hjem fra at handle ind.
Det er ikke fordi han er en kedelig mand, han var bare ikke opmærksom på at det var et problem.
- Jeg synes det er synd hvis du kaster et så langt ægteskab væk og det vil sikkert også påvirke børnene i en eller anden grad. Prøv at give det en chance til, der var jo nok en grund til at du engang valgte at gifte dig med ham =) Men evt. tag en snak med ham om at du savner lidt mere romantik osv.
Mine forældre tager til udlandet om et par måneder sammen faktisk, og vi (børnene) bliver passet af min bedstemor, du kunne jo overveje at gøre det samme og "genfinde" lidt af romantikken?
jan 2007
jan 2007
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
Fortæl ham ikke, hvad du mangler følelsesmæssigt, men istedet præcis hvilke gerninger du ønsker af ham. Lad være med at sige til ham, han skal være mere romantisk, for det forstår han ikke. Du skal være helt konkret og skære dine ønsker og behov ud i pap.
Jeg ved af erfaring, du har meget mere nu, end du selv er klar over, så gør selv noget konstruktivt for dit forhold, inden det er for sent. Måske føler din mand sig også forsømt og overset ligesom du? Lad i hvert fald være med at gå, før du har forsøgt ALT.
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 1.799
Terapi og især det at de tog sig tid til at gøre specielle ting sammen.
Den ene arrangerede en aften for den anden på en aftalt dato, og det gjorde de to så bare dne aften. Selv flere år efter gør de det stadig som en måde at være sammen uden de daglige forpligtelser (Skal så lige sige at både min bror og jeg flyttede for 3-4 år siden)
maj 2007
jeg syntes generelt folk giver op for let i disse dag.. så jge vil selvfølgelig kæmpe..
jeg syntes bare jeg har sagt det lige ud til min mand, har enda sagt at jeg sommetider er i tvivl om hvorfor vi er sammne, at jeg føler det som et kollektiv altså at vi bare bor i samme hus ikke andet, sex er også en by i rusland efterhånden, og ja det er helt klart min skyld men jeg tænder bare ikke på ham i disse tider.....
nå konklusionen må være at vi endnu engang sætter os i sofaen og tager en god snak om det her rod... ;O)
tak for seriøse svar...;O)
nov 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
Du har noget som mange mennesker drømmer om (nogle mennesker er ikke så heldige at de kan få børn, eller arbejde, eller helbred, ELLER NOGET FUCKING SOM HELST).
Så jeg synes du burde tage dig sammen, snakke med din mand, således at I sammen kan hæve jeres ambitioner.
Nej livet er ikke slut bare fordi man er gift og har børn, det er først der det begynder, men jeg kan da godt se, hvordan denne opfattelse kan forbipassere en, når man tænker egoistisk
nov 2007
Jeg snakkede skam ikke om mig selv. Jeg har tilsynladende meget mere end du har.
Jeg snakker om folk der ikke er i stand til at opnå det du har opnået fuldstændig ligegyldigt om hvor mange krafter de ligger i det.
Lad os tage et EKSTREMT eksempel, folk i Afrika der har AIDS, kan ikke få børn eller familie eller planlægge noget til fremtiden da de snart skal dø.
Du har banket i bordet og ikke opnået resultat. Det kalder jeg at "arbejde for at komme dertil" haha.... spar mig
maj 2007
jeg tuder ikke, jeg søgte seriøse råd, og dem fik jeg heldigvis en del af... hvilket jeg er glad for..
Mujo M, du er da en sand HELT, glæder mig at du har alt, godt for dig...drag du så ud i verden og red den også...
for jeg kan altså ikke se hvad dårligdom i afrika har med min situation lige nu at gøre... men det kan du åbenbart.
maj 2007
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 100 Svar: 589
hvis ik han kan give dig det du drømmer om, så ska det nok bare ik være jer 2.
nov 2007
Du er arrogant og uvidende, og mens folk forsøger at hjælpe dig, tænker du kun på hvor skidt du har det i en alder af 33. Haha. Danmark er et land som kan ligestilles med en port til ALVERDENS muligheder, og du sidder og kan ikke komme videre. Vend dig om og stå ansigt til ansigt med mulighederne i stedet for at være skræmt af dem.
apr 2007
SO F... WHAT`? Det er altså ikke det der blvier spurgt om hjælp til her, men hey.. Kan du løse deres problemer lige så godt som du forsøger at løse Gitte's jamen hurra for verden... Eller noget...
Gitte - Tror Lise S har en god pointe der :o)
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 461
apr 2007
Og uasnset om Gitte's mand etr træt eller ej (hvilket vi ikke aner) så må han jo tydeligvis til at tage sig sammen hvis han vil beholde sin kone`? ;o)
feb 2007
apr 2007
Men Gitte skriver jo flere gange at hun har talt med ham om det.
Og hvis han ellers kunne mande sig op til at tilbringe noget kvalitetstid sammen med hende, som hun jo hungrer efter, jamen tror du så ikke også det komemr ham til gode?
Hun bliver gladere, nemmere at omgås, måske kommer der liv i sexlivet?
apr 2007
feb 2007
feb 2007
feb 2007
apr 2007
Men ja, jeg synes faktisk Gitte skal gøre som du forslår. Få børnene passet, og overrask manden med et weekendophold, en tur i biffen/restaurant.
Slår han fra der - ja, så er det måske proff. hjælp eller at opgive.
Men men - hvorfor er det du vil have os til at se det fra mandens side på sådan en agressiv måde`? Hvorfor ikke bare fortælle det pænt, at manden måske tænker det og det, når hun gør det og det? Siden du nu er den store ekspert ;o)
maj 2007
Jeg har ikke og kunne ikke drømme om at sige til min mand at han skal være noget mere hjemme hos mig, for han er her hver dag, har ikke noget han dyrke i løbet af ugen undtaget en aften hvor vi går til noget sammen..
Jeg har spurgt hvordan han har det i vores forhold, han siger han elsker mig over alt på jorden og ikke kan undvære mig, han er også træt af at alt efterhånden går op i børn, hus og job.....
? er hvordan jeg får ham overtalt til at afsætte noget tid til os... altså at det er ok at have en barnepige en ekstra aften i ny og næ, og så bare være kærster.... det behøver ikke være dyrt, det behøver ikke være sus og dus, bare vi kun har hinanden at tænke på i den tid...
feb 2007
apr 2007
Følsomt emne...!