{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Følsomt emne...! {{forumTopicSubject}}

Hvordan finder man ud af om man tager de rigtige valg i livet....?? fx. her sidder jeg med mand og 2 børn, ja vi nærmer os snart kobberbryllupet... chok chok som tiden går.... men alligevel drømmer jeg altid om meget mere.... jeg drømmer om den store kærlighed, masser af romantik, et liv uden 48 timers arbejdsuge,med råd til at gøre lige det man har lyst til, har oveni købet en super dejlig ven som kan give mig det hele, men jeg kan da ikke forlade min mand.og børn. det gør man da ikke bare.....

kan det passe fordi man har bil hus børn og mand så er livet slut... skal man så bare arb. og opdrage børn indtil de flytter hjemmefra og så kan man igen få sig et live når man er gammel og rynken...

jeg drømmer og kys og kram, en mand der giver mig et sug i maven når jeg ser ham, ja det jeg nok drømmer om er forkælelse...

ved ikke hvad jeg lige skal skrive, det blev vist lidt langt og forvirrende....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følsomt emne...!
  • #1   20. nov 2007 Det kan jo være manden har det på samme måde??

• #2   20. nov 2007 kan hører vi har en romantiker på banen her...
    livet er desværre ikke sådan man bare kan leve i sus og dus

• #3   20. nov 2007 gitte J:
    når du så får det du drømmer om finder du ud af det ikke er så fantastisk alligevel...

• #4   20. nov 2007 hmm... nej, dit liv er ikk slut bare fordi du har fået børn, og din forkælelse er vel en gang om ugen at få ungerne passet og tage ud at spise eller sådan? (ved jo ikk hvad der interesserer dig)

• #5   20. nov 2007 Nu har jeg ikke mand og børn og hus og have, men prøv at tænke over alt det du har-
    For at få mere skal du opgive det du har. Vil du det?
    Jeg tror på man skal finde glæde i det man har.
    Men ok, jeg er 17 år og uerfaren .

• #6   20. nov 2007 Gitte J - Du skal HELT klart se filmen "The Secret", hvis ikke du kender den i forvejen.
    http://www.thesecret.tv/

Det er ikke decideret en Hollywood spillefilm, men kan forandre dit liv! Og jeg siger det uden nogen form for sarkasme.

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #7   20. nov 2007 du træffer dine egne besæutninger og hvis du keder dig i et forhold så send børne på kejr skole og og snak med din mand om hvordan de nye tider skal være og hvordan du vil have det
    mange af de kedelige ting erstattes måske af de gode

men min kommetar er dit ik bare hva du selv gør det til

• #8   20. nov 2007 nej er ikke min mand utro, det kunne jeg ikke drømme om, er man først nået der til, må man vælge....

jeg har en super god ven som har sagt at han aldrig skal have familie hvis det ikke kan blive med mig, og indtil nu har han kun haft løse forhold, han lever livet på en helt anden måde end mig, men jeg tror bare heller ikke det er noget for mig, ved nok i bund og grund ikke hvad det er jeg mangler..

ville dog ønske min mand ville være lidt mere romantisk, jeg har fortalt ham hvad det betyder for mig, men når jeg forsøger at få ham med på weekend ophold eller ud at spise så finder han altid en undskyldning... sådan har det være nu i 8 år, siden vi fik vores første barn... jeg føler dagene bare tager hinanden og jeg en dag sidder gammel og har fortrudt.....

• #9   20. nov 2007 Livet handler ikke om at passe børn og lave aftensmad med sin kobbermand. Det handler om at opleve noget. Få sparet op til noget ferie, så har du udsigt til noget spændende. Tag børnene med/lad være, det bestemmer du selv. Det er klart hvis det hele bare er arbejde/madlavning/børnepasning/tv-gloning/sove, så kører man fast. Har selv haft et forhold der endte sådan (dog uden børn, thank god). Der skal variation og udfoldelse til.

• #10   20. nov 2007 Nu ved jeg godt at jeg ikke har noget at skulle ha' sagt når jeg kun er 19, men er det ikke dejligt at have alt det du har? Nyde at følge børnene vokse op, og nyde at du nok har det bedre end mange andre?

Ellers så tag en snak med din mand hvis han da er til at tale med. Du valgte vel ham dengang af en grund.

Held og lykke smiley

• #11   20. nov 2007 Og de "følelser" du skulle have for ham den anden kegle - ja det er han fandme hvis han lægger an på dig som er gift og har børn- ebber vel ud i at han er single og derfor ikke har samme store ansvar og kan leve mere frit.

• #12   20. nov 2007 <b>Gitte, se nu den film jeg har linket til, evt. læs om den først på selve hjemmesiden</b>

Filmen har desuden været omtalt i Oprah Winfrey Show:
    http://www.oprah.com/spiritself/slide/20070208/ss_20070208_284_101.jhtml

• #13   20. nov 2007 Den erfaring jeg har kommer fra min far og mor, som efter de blev skilt begge er blevet meget gladere og oplevet nye ting. Men man kan ikke udtale sig uden at kende parterne synde jeg

• #14   20. nov 2007 *synes jeg

• Lappedasker -
    Lappedasker - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 30
    #15   20. nov 2007 fedt at spørge et sted, hvor de fleste er 15-16 år, og kun har fest og farver i hovedet.

• john p
    john p Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 78
    #16   20. nov 2007 Hej Gitte i mine øjne har du truffet de rigtige valg i livet, dem tog du jo i første omgang hvor du fik en mand som jeg går ud fra du elsker og i fik 2 børn med,tænk på hvad du har, og ikke det du MÅSKE kan få,det gør først ondt når du har mistet,og det der er mistet vender aldrig tilbage,måske skulle der kæmpes lidt for det sæt lidt krydderi på tilværelsen, tag 10xsol sæt håret til narrestreger,hop i stuepige uniform,eller en gang latex dragt ,mulighederne er jo uanede, overrask din mand så får du helt sikkert hans opmærksomhed,livet er ikke slut selv om man får børn,villa og volvo og vovhund,husk selv på du selv lige så meget med til at gøre din hverdag til hvad den er,der er jo 2 til en tango

• #17   20. nov 2007 Hmmmm jeg synes du skal (som de andre siger nogenlunde også) se at få en ordentlig snak med din mand, måske har han det på samme måde med dig? Evt. er han slet ikke klar over problemet?
    Min far var også ret kedelig her for et par måneder siden, og min mor brokkede sig over det tror jeg. Men jeg tror de har talt sammen fordi pludselig deltager han meget mere i hverdagen, går tur hvert aften sammen med min mor, laver mad oftere og han er sågar lige kommet hjem fra at handle ind.
    Det er ikke fordi han er en kedelig mand, han var bare ikke opmærksom på at det var et problem.

- Jeg synes det er synd hvis du kaster et så langt ægteskab væk og det vil sikkert også påvirke børnene i en eller anden grad. Prøv at give det en chance til, der var jo nok en grund til at du engang valgte at gifte dig med ham =) Men evt. tag en snak med ham om at du savner lidt mere romantik osv.
    Mine forældre tager til udlandet om et par måneder sammen faktisk, og vi (børnene) bliver passet af min bedstemor, du kunne jo overveje at gøre det samme og "genfinde" lidt af romantikken?

• #18   20. nov 2007 Serlvfølgelig skal det lige siges, hvis det ikke går, så er der ingen vej udenom. Så er i begge to, og børnene, bedst tjent med at i går fra hinanden. Det er i hvert fald min mening.

• #19   20. nov 2007 Lappedasker, nååh ja tak.....

• #20   21. nov 2007 Du skal fortælle din mand, at din utilfredshed er så alvorlig, du sommetider tænker, at jeres forhold ikke vil holde – at du tænker på, du bliver nødt til at forlade ham. Men understreg samtidige, at du allerhelst vil have jeres forhold til at fungere!

Fortæl ham ikke, hvad du mangler følelsesmæssigt, men istedet præcis hvilke gerninger du ønsker af ham. Lad være med at sige til ham, han skal være mere romantisk, for det forstår han ikke. Du skal være helt konkret og skære dine ønsker og behov ud i pap.

Jeg ved af erfaring, du har meget mere nu, end du selv er klar over, så gør selv noget konstruktivt for dit forhold, inden det er for sent. Måske føler din mand sig også forsømt og overset ligesom du? Lad i hvert fald være med at gå, før du har forsøgt ALT.

• #21   21. nov 2007 Hmm, min mors og fars ægteskab var nær forlist efter flere års skranten.
    Terapi og især det at de tog sig tid til at gøre specielle ting sammen.
    Den ene arrangerede en aften for den anden på en aftalt dato, og det gjorde de to så bare dne aften. Selv flere år efter gør de det stadig som en måde at være sammen uden de daglige forpligtelser (Skal så lige sige at både min bror og jeg flyttede for 3-4 år siden)

• #22   21. nov 2007 Mange tak for jeres mange kommentar, og ja i har ret, jeg har meget at glæde mig over og være taknemligfor.. og jeg går heller ikke uden kamp...

jeg syntes generelt folk giver op for let i disse dag.. så jge vil selvfølgelig kæmpe..

jeg syntes bare jeg har sagt det lige ud til min mand, har enda sagt at jeg sommetider er i tvivl om hvorfor vi er sammne, at jeg føler det som et kollektiv altså at vi bare bor i samme hus ikke andet, sex er også en by i rusland efterhånden, og ja det er helt klart min skyld men jeg tænder bare ikke på ham i disse tider.....

nå konklusionen må være at vi endnu engang sætter os i sofaen og tager en god snak om det her rod... ;O)

tak for seriøse svar...;O)

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #23   21. nov 2007 Du kunne vælge at bruge mindre tid på at tude og i stedet gøre noget ved det.

Du har noget som mange mennesker drømmer om (nogle mennesker er ikke så heldige at de kan få børn, eller arbejde, eller helbred, ELLER NOGET FUCKING SOM HELST).

Så jeg synes du burde tage dig sammen, snakke med din mand, således at I sammen kan hæve jeres ambitioner.

Nej livet er ikke slut bare fordi man er gift og har børn, det er først der det begynder, men jeg kan da godt se, hvordan denne opfattelse kan forbipassere en, når man tænker egoistisk smiley

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#24   21. nov 2007 hehe

Jeg snakkede skam ikke om mig selv. Jeg har tilsynladende meget mere end du har.

Jeg snakker om folk der ikke er i stand til at opnå det du har opnået fuldstændig ligegyldigt om hvor mange krafter de ligger i det.

Lad os tage et EKSTREMT eksempel, folk i Afrika der har AIDS, kan ikke få børn eller familie eller planlægge noget til fremtiden da de snart skal dø.

Du har banket i bordet og ikke opnået resultat. Det kalder jeg at "arbejde for at komme dertil" haha.... spar mig

• #25   21. nov 2007 til dig "Idiot S", ja den film må jeg da se....

jeg tuder ikke, jeg søgte seriøse råd, og dem fik jeg heldigvis en del af... hvilket jeg er glad for..

Mujo M, du er da en sand HELT, glæder mig at du har alt, godt for dig...drag du så ud i verden og red den også...

for jeg kan altså ikke se hvad dårligdom i afrika har med min situation lige nu at gøre... men det kan du åbenbart.

• #26   21. nov 2007 tak Lise S det var måske nok en god ide... det tror jeg faktisk du har ret i...

• #27   21. nov 2007 snak med ham om hvad du føler

hvis ik han kan give dig det du drømmer om, så ska det nok bare ik være jer 2.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#28   21. nov 2007 Kunne ikke tage du snakkede om "at arbejde for det" og udtrykke det på en sådan måde, som om det er muligt for allesammen.

Du er arrogant og uvidende, og mens folk forsøger at hjælpe dig, tænker du kun på hvor skidt du har det i en alder af 33. Haha. Danmark er et land som kan ligestilles med en port til ALVERDENS muligheder, og du sidder og kan ikke komme videre. Vend dig om og stå ansigt til ansigt med mulighederne i stedet for at være skræmt af dem.

• #29   21. nov 2007 Mujo - Gudfader. Kan da godt være at hun har det godt. Men hun søger altså rådf til at få hendes ægteskab på ret køl igen. Det synes jeg sgu er flot, og ikke noget der skal disses af en eller anden der tilsyneladende har det for nemt, og åbenbart skal hive børnene i Afrika frem som et grelt eksempel på nogen der har det elendigt.
    SO F... WHAT`? Det er altså ikke det der blvier spurgt om hjælp til her, men hey.. Kan du løse deres problemer lige så godt som du forsøger at løse Gitte's jamen hurra for verden... Eller noget...

Gitte - Tror Lise S har en god pointe der :o)

• #30   21. nov 2007 hvor er det pypisk kvinder nej det er ikke sødt sagt men gitte livet er hårdt og den mand er sikkeret træt han har med garanti ikke overskud til at være romantisk eller gi dig kram han arbejdet vel hårdt og når du så kommer og vil ha mere får han stress ta en snak med en ven eller en veninde og ikke af den slags der snakker dig efter munden men den der siger sin mening og være klar til at få en syngen lusing i from af sandheden

• #31   22. nov 2007 Ole - Og Gitte arbejder ikke hårdt eller hvad?
    Og uasnset om Gitte's mand etr træt eller ej (hvilket vi ikke aner) så må han jo tydeligvis til at tage sig sammen hvis han vil beholde sin kone`? ;o)

• #32   22. nov 2007 jamen ta jer nu sammen Lise s og Eva K hvorfor er det kun kvinder der altid mener at de ikke får noget ud af ders forhold med de mænd de nu engang har valgt at bo sammen med blive gift med og få børn sammen med?? og hvorfor smide problemet over på mande hvad med om i kvinder selv engang imellem tog røven på os mand og indviteret os ud men nej i kan kun side og sige at i vil være nyforelsket igen og i vil ha små gaver og vil føle romantik er i klar over hvor svært det er at være mand i dag..... nej det er i sku ikke

• #33   22. nov 2007 Ole - Det er jeg af gode grunde ikke.
    Men Gitte skriver jo flere gange at hun har talt med ham om det.
    Og hvis han ellers kunne mande sig op til at tilbringe noget kvalitetstid sammen med hende, som hun jo hungrer efter, jamen tror du så ikke også det komemr ham til gode?
    Hun bliver gladere, nemmere at omgås, måske kommer der liv i sexlivet?

• #34   22. nov 2007 Gitte skriver jo netop "men når jeg forsøger at få ham med på weekend ophold eller ud at spise så finder han altid en undskyldning... sådan har det være nu i 8 år, siden vi fik vores første barn..."

• #35   22. nov 2007 ja hun har talt med ham om det hun har sagt "skat du skal være noget mere hjemme hos mig og børnene" deter ikke at tale om det det er at gi ordre hvorfor siger hun ikke skat på fredag har jeg en overraskelse til dig du skal være hjemme kl 18.00 og så får du en aften du aldrig vil glemme...... hvis det er så slem som gitte siger så er der kun 3 muligheder 1. de går fra hinanden 2. de noget prof. hjælp 3. gitte boller uden om og så signe lyster stillet der.....

• #36   22. nov 2007 nej det har jeg ikke men se det nu lige fra mandens side bare prøv lige i 10 sek

• #37   22. nov 2007 ja der kom den "hvorfor skulle jeg det" hvorfor skulle jeg gøre noget hvorfor skulle jeg anstringe mig for at få noget ud af livet gitte er ikke forelsket mere og det er hendes mand heller ikke men hvorfor er det så kun manden der skal gøre noget for at redde det hele ??

• #38   22. nov 2007 Ole - Hvorfor skal de have proff. hjælp? Hvorfor kan de ikke selv klare det, og tale om det? Siden den ikke er nævnt som en af dine valgmuligheder?

Men ja, jeg synes faktisk Gitte skal gøre som du forslår. Få børnene passet, og overrask manden med et weekendophold, en tur i biffen/restaurant.
    Slår han fra der - ja, så er det måske proff. hjælp eller at opgive.

Men men - hvorfor er det du vil have os til at se det fra mandens side på sådan en agressiv måde`? Hvorfor ikke bare fortælle det pænt, at manden måske tænker det og det, når hun gør det og det? Siden du nu er den store ekspert ;o)

• #39   22. nov 2007 kan se tråden stadigvæk er i live... så vil da lige kommentere på det sidste..

Jeg har ikke og kunne ikke drømme om at sige til min mand at han skal være noget mere hjemme hos mig, for han er her hver dag, har ikke noget han dyrke i løbet af ugen undtaget en aften hvor vi går til noget sammen..

Jeg har spurgt hvordan han har det i vores forhold, han siger han elsker mig over alt på jorden og ikke kan undvære mig, han er også træt af at alt efterhånden går op i børn, hus og job.....

? er hvordan jeg får ham overtalt til at afsætte noget tid til os... altså at det er ok at have en barnepige en ekstra aften i ny og næ, og så bare være kærster.... det behøver ikke være dyrt, det behøver ikke være sus og dus, bare vi kun har hinanden at tænke på i den tid...

• #40   22. nov 2007 gitte du skal ikke overtale ham men bare gøre det så før at når han kommer hjem så er er du bare klar på at være kærester mend ham for en aften og du skal være så klar at han bare står med åben mund og ikke kan sige et ord du skal få passet børnene ud du skal ha bestilt noget mad (lad være med at lave noget selv det tar tid og det gjorde man ikke da amn var ung og forelsket) men frem for alt du skal vise ham at du har lyst til ham og lyst til at han skal ta dig ja sex er en stor del af det her det gør man også som ny forelsket og så køre du bare på lige i det han kommer ind af døren du kender manden du ved havd han kan li og hvad han tænder på men for gud skyld gi slip på lyst og vis ham at du er total forelsket i ham falder han ikke for dig der så find en ny

• #41   22. nov 2007 enig, sørg for han har aftenen ledig, og ikke regner med at skulle noget. Og så arranger et eller andet du gerne vil :o)

Kommentér på:
Følsomt emne...!

Annonce