{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hvordan lukker {{forumTopicSubject}}

vi munden på Kloge Åge, de er ulidelige, I kender dem garanteret de bedrevidende, belærende, nedladende og arrogante dem som sidder på den høje piedestal med en pegestok og tror de er Gud, dem som leder efter fejl hos dig selvfølgelig, Kloge Åge har ingen fejl, mener Kloge Åge.

Jeg tror nu heller ikke, at Kloge Åge har nogen fejl som sådan, men Kloge Åge har det handicap at være usikker på sig selv, konfliktsky, undgår udfordringer, Kloge Åge vil ikke tabe ansigt, holder andre på afstand, prøver at være alvidende og i det hele taget, prøver bare at være perfekt.

Jeg husker fra min skoletid, at der var en af eleverne, som havde et æble med til dansklæreren, det var klassens lærer, ville have anerkendelse, var også den, som var den største sladrehank og var også den, som ingen rigtig gad lege med.

Og hvad har det egentlig med emnet at gøre - jo Kloge Åge kan have mange facetter som fortsætter også efter skoletiden, da er det bare på en anden måde - men usikkerheden bag denne Kloge Åge er der stadig - og den vil følge til deres død, men ulidelige er de sq.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lukker
  • #1   14. feb 2016 Har du nogen specielt i tankerne? smiley

• #2   14. feb 2016 Ja, jeg kom lige i tanke om smiley smiley smiley smiley

• #3   14. feb 2016 Ok, jeg kender dem også. smiley smiley

• #4   14. feb 2016 Men seriøst, jeg synes de skal hjælpes de kan også være ondskabsfulde smiley

• #6   14. feb 2016 Nej, det har du ikke gjort i flere måneder, men der er meget stor forskel på Kloge Åger, dem der tror, de er det, og så dem som er det smiley smiley smiley

• #8   14. feb 2016 Jamen, uhuuuu, hvor er det dejligt, knuuuuuuuuuuser tilbage smiley smiley smiley

• #9   14. feb 2016 Men Besserwissere har ofte et lavt selvværd og det er i virkeligheden opmærksomhed og bekræftelse, de søger, det er bare ikke måde at gøre det på, for det har stik modsat virkning, men de skriger på HJÆLP indirekte, mon vi skulle starte en Danmarks Indsamling smiley

• #11   14. feb 2016 Hvorfor lukke for underholdningen smiley

Og så hilser jeg lige på ME - long time no see, fra den flabede polysl

• #12   14. feb 2016 Hvis det ikke er Banditten Me, hvem er det så? Måske er det slet ikke en Kloge Åge, men en Kloge Aase vi skal lede efter og lukke munden på ?

• #13   14. feb 2016 Det er sgu da mig.

Findes der andre kloge på Baboom? smiley smiley smiley

• #14   14. feb 2016 Nu kobler jeg absolut ikke Me sammen som kloge ÅGe for han har leveret varen på en meget uselvisk måde som absolut ikke er en karakter brist smiley

• #15   14. feb 2016 tja Markgreven

Jeg kender en som inden han var 18 år allerede havde en universitet grad.

• #16   14. feb 2016 Me skal bare drilles for han har pjækket for meget. og har fået ulovligt fravær på Baboom smiley

• #17   14. feb 2016 Ja Polysl.

Og Mozart spillede cembalo som 3 årig, skrev sin første musik som 5 årig og optrådte for kongelige med koncerter, han kunne endda flere sprog som 5 årig.

• #18   14. feb 2016 For flere år siden var jeg på Risø og høre den teoretiske fysiker Holger Beck Nielsen som var en utrolig spændende personlighed som ikke engang kunne snøre sine sko - men han kunne så meget andet.

Han har dog den ulempe at han fortaber sig i sig selv, set på den måde at han faktisk starter ud med en agenda men som tiden går og han skriver på tavlen så glemmer han helt tilhørerne....

Så begynder han at skrive formler, tanker, teoretiske ting og så er man jo stået af...men absolut en oplevelse.

• #19   14. feb 2016 Holger er min helt, også selvom han ikke kunne tilslutte en videomaskine til et tv, det gik over hans forstand at forstå brugsanvisningen.

• #20   14. feb 2016 PS.

Men hvis du mener Mozart var autist, så bliver det lidt svært at bevise.

• #24   15. feb 2016 Aage 47....er helt sikker på, at DU ikke skal føle dig ramt...;-)

• #25   15. feb 2016 NÅHH Aage, det var synd, du skal sq ikke tage navne forandring, selv om det var et fint navn du valgte, hva så Gilbert Gray. Nej du skal bare være dig selv så er vi glade, og husk så lige vores morgenmad ik. Måtte selv lave den her til morgen, fik 2 procent græsk youghurt med masser af fintskårne frugter ovenpå. Smagte godt men ikke som dine flotte anretninger.
    Min mening om kloge Aager er at de ofte er meget overfladisk inde i de emner de taler om, og der er mange der kun er boglig vidende men ikke menneskeligt. Det er bedre at tale med en der har lært af de erfaringer livet har givet, end tale med en der har siddet med næsen i bøgerne. Og så er der de ulidelige, de er så fandens hellige at det er til at brække sig over. Alt skal være så rosen rødt og alle med en anden mere jordnær indstilling er forfærdeligt onde. smiley smiley

• #26   15. feb 2016 Nej, Aage, du skal ikke tage navneforandring, for dit navn staves jo ikke med bolle Å, så rolig nu, du bliver bare her, for dig kan vi ikke undvære, men de belærende og bedrevidende, hvem gider dem smiley

• #27   15. feb 2016 Der er bare den forskel på Holger Beck Nielsen, han holder sig til det, han ved virkelig noget om og kloger sig ikke på noget andet, men det gør de bedrevidende, mon de har mange venner, min klare fornemmelse er nej, de bedrevidende har et stort socialt problem, de skal hjælpes smiley - men de har det på samme måde som misbrugerne, de har svært ved at se, de er ulidelige.

Kommentér på:
Hvordan lukker

Annonce