Folk skal holde deres fucking kæft {{forumTopicSubject}}
Jeg gentager: Folk skal holde deres fucking kæft.
Forstod du den ??
Mon det er nydansk, som ikke er til at misforstå ??
Det er meget oppe i tiden at kritisere andre og deres sprogbrug, det er faktisk blevet moderne, er mit indtryk, jeg kan ikke have respekt for den smarte formulering. Det er bare så smart at have engelske vendinger/gloser i det danske - det kan måske være OK - men ikke når du har lyst til at kritisere en hel befolkning og vil ud med et MÅSKE vigtigt budskab.
Men Cecilie, går ud IRL der er tonen ikke anderledes, vi taler stadig samme sprog/tone om du vil - og udviklingen kan vi nok ikke gøre noget ved, alt hvad der er elektronisk, der er en SmartMagnet og den kan ingen slippe, hvad skal vi gøre ved det, du er garanteret selv en af dem.
Men nej, jeg har meldt mig ud
- jeg kunne ikke drømme om at melde mig ud - hvordan har du det, vil du melde dig ud
CF vil nok bare have lidt opmærksomhed
http://www.bt.dk/kendte/dansk-tv-vaert-i-heftig-opsang-folk-skal-holde-deres-fucking-kaeft
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 225
Nu vil jeg tie og kravle under dynen.
Det vil hurtigt kunne blive sjovere.... 😜
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Claus jeg er ikke enig med dig i at CF. er falsk, nu kender jeg hende ikke personligt, men alene hendes umiddelbare humor og udstråling gør at jeg kan lide hende. Det er jo også lidt svært at bedømme folk man ikke har omgang med. Medmindre de er nogle pap hoveder som JBO.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
Personligt har jeg ikke noget imod CF, kan godt forstå hun er arrig....må være irriterene at blive hængt ud på FB. Det kræver hår på brystet, tænk på politikerne, de har det ikke for nemt med vores åh så dejlige pressefrihed...
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
dec 2014
Er med tænkte nok det var fjolset Joakim....
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
#10 - Claus jeg er enig med dig - hun har så travlt med at fortælle, det ikke er hensigtsmæssigt at tale over folk, det er hun selv ekspert i. Jeg synes bestemt også, hun hører til de selvglade studieværter, jeg ikke gider se og høre på.
Ja, tonen er til tider hård på de sociale medier, men det synes jeg også den er IRL, jeg forstår ikke de kendte og politikerne, der går på FB og bliver forarget over div. indlæg omkring deres person, hvad forventer de ?? - Er det ikke noget med, at stikker du r**** frem, så kan du risikere at få taget temperaturen.
Men mindre pæne ord er altid værst på skrift end mundtligt - dog synes jeg overskriften på tråden her heller ikke er særligt pænt mundtligt.
Og det er aldeles dårlig dansk at bruge smarte engelse vendinger i det danske, skriv dansk for*******
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
udsalg er også blevet til sale.....
Blogger
Forleden i Super Brugsen var der en meget højrystet - vil skyde ham til 5-6 år: Mor, jeg er fucking sulten, jeg er altså fucking sulten, det blev nok sagt mindst 10 x mens jeg var der, men det gjorde ikke noget, for sådan er det bare, moderen sagde ikke noget, i guder - jeg skulle måske have sagt, så hold din fucking kæft
Blogger
Blogger
dec 2014
Filmen indeholder en række mindeværdige replikker blandt andet "bare ærgerligt, Sonny Boy", "så fuck fuck da" og "hvis jeres ægteskab er en bil, hvad er det så for en".
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Jeg skrev for at par år siden et indlæg om en cocktail (sorry, det er engelsk, men det er annekteret) chef, der miksede drinks. - Han kunne åbenbart ikke sige hindbær, selvom han var pære dansk, så han kom Raspberrys i drinken.
Blogger
Folk skal holde deres fucking kæft