Hmmmm når i hjælper folk? Hmmmm når i hjælper folk?
Hey BB!
Nu kommer der sgu lige et surt udstød / et spørgsmål fra mig af her =)
Når i hjælper folk, f.eks. i læser en hel engelsk stil igennem, for lige at være flink osv. og så i ser at personen der har bedt om hjælp han er logget af?
Hvad tænker i så?
Jeg synes umiddelbart at det er pisse irreterende?
At der overhovedet er nogle mennesker der er så dumme, at de bare mener de har lov til at skrive deres stil herinde og så regne med at finde et fjols der gider at finde lidt fejl i en stil for een?
Jeg synes ærlig talt det er noget pis at gøre sådan noget, og jeg hader når jeg har hjulpet en, at man enten ikke får et tak, eller at personen oven i køber selv har været tilstede imens man har hjulpet?
Hvad mener i? Er det mig der er galt på den her?
Vh Jacob, og godt nytår når i kommer dertil =)
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 320
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 198
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Nej nej =) eller er det fordi jeg har skrevet forkert oven over =)???
Hmmm ja i har ret i at on/off systemet virker lidt af lort til, men på den anden side set. Jeg har lige hjulpet en jeg fandt ud af der var logget af. Man kan se at der er nogle der skriver til ham, jeg har selv skrevet til ham og spurgt om han var enig i rettelser osv. Men han svarer ikke på noget som helst og det er ham selv der har oprettet tråden. Så er man altså pænt meget logget af =)
Klaus, hmmm ja det er rigtigt nok, men stadig. Jeg synes bare det der med at folk spørger om hjælp så de selv kan få en højere karakter, og jeg får jo absolut intet ud af det. Også er personen bare skredet med det samme =) Det var mere det =)
Mica: hahaha =) Naaah men jeg synes engelsk det er sjov, og jeg vil gerne hjælpe folk =)
jan 2007
Men nu er der jo ferie, og jeg savner sgu lidt gymnasiet tror jeg =)
Dwayne, hmm du siger noget =)
aug 2007
Men ellers; hvad har du regnet med?? Det er jo BaBoom
jan 2007
Sir. Michael P .
Ja det er dejligt med folk der vil hjælpe =) plejer også selv at have brug for en del engang i mellem =)
Men du har ret i at det egentlig er lidt en bjørnetjeneste... Men jeg retter det bare alligevel og tænker at det må være deres problem, for jeg får jo også lidt taknemmelighed igen for det meste =)
Hmmm hvad står det der "Pft" for =)?
jan 2007
Det er også et lidt kluntet eksempel jeg kommer med, fordi nogle gange risikerer jeg også at man slet ikke får et tak =)
Men når du spørger på forummet om hjælp til noget, logger du så bare af bagefter for slet ikke at komme på igen?
Jeg mener ikke sådan noget som f.eks. "Er der nogen der ved hvornår kampen begynder i morgen?" spørgsmål =)
Men sådan nogle der tager lidt tid for andre at svare på, ved at man f.eks. skal rette noget?
jan 2007
Nååh ja, det kunne man jo egentlig også gøre =)
jan 2007
Det er jo bare surt når man godt kan lide at hjælpe folk engang i mellem, men det er da heldigvis ikke alle der er sådan =)
Men folkens, tak for svarene alle sammen =)
Kan mærke jeg skal ud og spise igen =)
Godt nytår !!!!!!!
aug 2007
Når vi nu når så langt
Hmmmm når i hjælper folk?