Kommunikationsbrist. Kommunikationsbrist.
Ja nu ved jeg ikke med jer men jeg er skide dårligt til at kommunikere på en mobil tlf eller ja også på en mobil tlf og vil mene at det da er 1000 gange nemmer på en PC hvor der også er stavekontrol eller et brev hvor det bare køre der ud af stavekontrol eller ej.
Når jeg skriver på en mobil tænker jeg i at jeg må være mega dum da det jeg skriver kan komme til at lige en form for en kommunikationsbrist eller at jeg står som en der har fået en kommunikationspsykose og nu kan jeg/vi jo godt grine højt men fakta er at det ikke er sjovt og jeg kan ikke en gang finder ud af at sætte en smile ind på mobilen og vil mene at det går bedre her på PCen.
Når men lad os nu se om vi griner sammen
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
JO du kan godt ringe fra pc til en mobil, det kræver kun et program der hedder Viber som skal installeres på både pc og mobil.
fordelen ved viber at det er et chat program hvor man kan ringe skrive en besked og senere indsætte den på sin mobil.
https://www.viber.com/
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
jo men det koster penge at ringe fra skype til mobil, fordi det går forbi en udbyder. Ellers kunne man have en server i et andet land og via den ringe - men det vil nok blive for kompliceret.
Men med rent pc brug er skype kanon - bruger det selv og så er det gratis.
dec 2014
Kommunikationsbrist.