{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Mange gode tilbud ... {{forumTopicSubject}}

Så er tiden inde til de lange mørke vinteraftener, hvor det ikke skorter på tilbud, hvor du kan blive klogere, sundere og gladere, du skal bare vælge, hvad du kunne tænke dig at gå til, det er lige fra kurser til foredrag og debat. Jeg tror, jeg vil melde mig til et foredrag om Barndommens Gade af Tove Ditlevsen og så går jeg også og pønser på noget andet spændende smiley

Har du planlagt dine vinteraftener smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange gode tilbud ...
  • #3   24. aug 2018 Nå det sådan rusker udenfor og mørket falder på, så synes jeg det er hyggeligt, at jeg kan være indendøre og hygge mig med levende lys og urtete smiley - men den må ikke være for lang, den sidste vinter vi havde var som et ondt år, den var mega lang, nok fordi vi blev snydt for sommeren, men det kan da ikke just sige i år smiley

• #5   24. aug 2018 Det kan du da godt få, er ikke så smålig - godt, hvis der er halsonde smiley

• #7   24. aug 2018 Hvad skal du gå til, Ron - Spansk for begyndere smiley

Og hvad med dig, Claus du skal vel gå til Grill for begyndere smiley

• #13   24. aug 2018 Ikke nogen Cancer Grill til mig - men så kan du jo undervise i Grill, KUN FOR MÆND smiley

• #15   24. aug 2018 Gode tilbud ja i den lokale REMA 1000 og jeg ja jeg skal lyttet på min CB-radio og da især hvis det bliver til en rigtigt vinter + lave mit hjem pænt smiley

• #16   24. aug 2018 Jamen, det der Grillning, det er en mandeting, jeg synes ikke, jeg selv er god til det, nok fordi det hele kan gå hen og blive ret sort, skal vi sige kulstykker smiley

• #18   24. aug 2018 Jamen uha, min GOD TIL liste er lang. Men lige som så meget andet, så er Grillning gået hen og blevet meget avanceret, holda fest med udstyr, det er en videnskab, vi startede med Snobrød og så senere Pølser, Koteletter og Kødben - for nu er det store stege + 1000 andre ting smiley

• #20   24. aug 2018 Jamen, det er da rigtig nok, selvom ikke mange kan de mest gense decipliner, i gamle dage skulle alt være renfriseret, sådan er det ikke lige pt, der er Morgenhår smart smiley

• #22   24. aug 2018 Ja, det er dejligt nemt, med super kort hår, der er ikke så meget, der stritter, kun når det er ved at blive for langt. Men mig bekendt, er der ingen aftenskole i hår, men make-up måske smiley

• #23   24. aug 2018 Claus G som en gammel ven fortalte mig for et stykke tid siden: Leon du har ikke forandret dig du ligner dig selv og en god veninde udtalte: Leon du er ligeglad med hvordan du ser ud og du er også ligeglad med hvad folk tænker når du taler og ja det er jeg jo smiley

• #25   24. aug 2018 Nej, du er da ikke lige glad med, hvordan du ser ud, jo når du går der hjemme og ikke skal noget, men når du skal ud i byen, så kommer du vel en kam gennem håret og børster tænder og smiler lidt til dig selv, inden du går ud ikke smiley smiley

• #26   24. aug 2018 Jamen, det behøver de nok heller ikke, de er kønne nok i sig selv, hvor er de bare heldige smiley

• #28   24. aug 2018 Ja, det kunne være en god ide, dem har nogen af os ikke for mange af, det er en oplevelse, der kan ses tilbage på også om vinteren. Nu kan jeg godt lide at se rejsefilm/dokumentar eller hvad vi skal kalde det. Jeg synes Troels Kløvedal var en god fortæller, og hvad har de ikke oplevet, noget der kan leves på resten af livet, og generationerne fortsætter, tænk et liv, jeg vil kalde det rigt smiley

• #30   24. aug 2018 Ja ham Troels Kløvedal er rig på oplevelser og en fantastisk fortæller smiley

• #31   24. aug 2018 Ja og masser af dejlig havluft med utrolige oplevelser, der ikke er til at nå, i hvert fald ikke for mig, kun på TV, men det har også været levende smiley

• #32   24. aug 2018 Jeg må indrømme at jeg har det lidt svært ved overgangen, men dog meget kortvarig.

Igår var det 26 grader, en smuk sommerdag, som virkelig blev nydt, for det blev jo sagt at det nok var den sidste.
    Det er det nok også, for nu står de næste dage på regn, vind, meget lavere temperaturer og kommer nok ikke mere over højst18- 20 grader.

På den anden side, så har jeg det også godt med vinter især hvis der kommer sne, for så føler man sig mere afslappet. Så er det tid til at lave/gøre de ting som man ikke vil bruge tid på når det er strålende solskin.

Hver årstid har sin charme. Naturen er altid smukt hvis man virkelig ser efter.

• #33   24. aug 2018 Børste tænder ja de er altid børstet men da jeg er gammel og slidt er de ikke at prale af og skal også snart til en tandlæge og så hvordan deres priser var steget 52% så der skal nok tales om tilbud smiley

• #34   24. aug 2018 Cris7 ja netop smiley

• #35   24. aug 2018 Ja, sådan ser jeg også på det, her hos mig har det haglet i dag og nogle ordentlig skyl, men det har også været dejligt mildt, det vil blive lidt blandet her i weekenden, men ja, vi skal nok til at begynde at omstille os på efteråret, men den kan nu også være smuk med masser af brændte farver, jeg synes den er flot smiley

• #40   25. aug 2018 Det var dejligt med sommer og sol, allerbedst da jeg fik syet nogle gardiner jeg kunne trække for når solen stak i øjnene... smiley
    Gad vide hvornår det bliver efterår med smukke gyldne farver alt er stadig grønt.
    Jeg glæder mig til at starte i mine malergrupper igen, det er om dagen, så aftenen er fri til TV-hygge og læsning.
    Lige nu skal jeg gøre plads på min altan til glarmesteren der kommer på tirsdag og erstatter en af mine store ruder der er punkteret.
    En dyr fornøjelse, men glæder mig til det. smiley

• #42   25. aug 2018 Kan jeg godt forstå, det er da bare så grimt at have en punkteret termorude. Og jo, vi har da en skøn sensommer, men det er bare nu, der annonceres med div. aftenundervisningstilbud, teater, foredrag og debatter, for de starter ca. medio september, der er heldigvis laaang tid til det bliver efterår/vinter - det er kun 4. gang mit græs er blevet slået i dag, det tror jeg ikke lige, jeg har oplevet før, kan i hvert fald ikke huske det smiley

• #43   26. aug 2018 Jaaaa kunne jeg så ikke få et godt tilbud og tænker i overskriften smiley

• #44   26. aug 2018 Der skal nok være et tilbud til dig, du skal bare lige finde ud af, hvad du har lyst til smiley

• #45   26. aug 2018 Hvis bare de gode tilbud er i rema 1000 så går det smiley

• #46   27. aug 2018 De har mange gode tilbud, jeg handler der ofte smiley

• #47   27. aug 2018 Bruger også Rema imellem, de har noget andre supermarkeder ikke har.... smiley

Kommentér på:
Mange gode tilbud ...

Annonce