{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Respekt {{forumTopicSubject}}

efter jeres mening, hvordan er den bedste måde at få positiv respekt på?

Jeg forestår virkelig ikke nogen af dem på min alder. De mener åbenbart at man er sej og får respekt ved at snakke virkelig grimt og nedgøre folk. Sådan nogle er der her på min skole. Rigtig seje er de, tror de. Ved godt at fra deres side bunder deres opførsel i usikkerhed og problemer. Men forestår ikke hvorfor det går ud over uskyldige folk der prøver at være venlige

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Respekt
  • #2   26. feb 2008 Den fedeste respekt er, somsagt hvis man hjælper andre, og er flink (:

• #3   26. feb 2008 Den der gangsta respekt siger mig ingen ting, uuuh vær bange for mig, for jeg slår og tæver alle, nej nej nej

• #4   26. feb 2008 Ved at behandle andre som man gerne selv vil behandles.

• #5   26. feb 2008 Jeg har altid bare været generelt flink overfor folk, og vist dem den respekt jeg nu føler de fortjener. Syntes dog tit jeg har været så uheldig, at de folk jeg har været flink overfor bare udnytter det - men igen - så ved man hvem man kan regne med og ikke.

Bare surt alligevel det er blevet sådan. For vil godt give dig ret i, at mange opfører sig som du beskriver og forventer og få respekt på den måde. Aldrig - aldrig nogensinde har jeg vist repsekt overfor dem der har været sådan overfor mig. Jeg ryster bare stille og roligt på hovedet og går min vej.

Kommentér på:
Respekt

Annonce