784 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Når det går galt. Når det går galt.

Ja hvordan kan man skrive om hvordan et boligselvskab kan kvaje sig flere gange og tager først det ene lejemål og hvor der var vandskade for ca. 1.1/2 måned siden og da det var en meget lille en var den hurtigt overstået - men en vandskade er og bliver en vandskade - så er vi kommet frem til den sidste uges tid og der har det samme sted været vandindtrængning 3 gange på 5 dage og har taler vi om en større mængde vand og den 3 gang var her i aftes så det er blevet til fast arbejde og den unge dame har ikke boet der ret længe og jeg spøger jer som læser med - hvad vil i havde gjort.
Jeg tager så et andet eksempel i samme boligselvskab en ung dame havde for x-antal tid siden en vandskade den blev så lavet (næsten) og der gik så x-antal tid så fik den unge dame vandskade igen og det tog ca. 3 uger før der var sat en affugter op og her måtte mor og søn bo hos noget familie (jeg ved ikke om i har prøvet at bo med venner eller familie i længere tid) men vi ved alle hvilken frihed der må afgives og der er i vær tilfælde gået omkring 2 måneder og det er lang tid som gæst og jeg spøger jer som læser med - hvad vil i havde gjort.
Hilsen fra det lille univers smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når det går galt.
Kommentér på:
Når det går galt.

Annonce