{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Hvornår er du gammel nok. {{forumTopicSubject}}

Ja nu her når vi skriver om Bubber kommer jeg til at tænke på - hvornår er man gammel nok til at dyrke - skal vi ikke kalde det for sex.
Jeg er jo af den mening at når man er gammel nok til at få børn er man også gammel nok til at dyrke/nyde sex og nej nej kom nu ikke med nogle ekstreme eksempler.
Vi høre jo tit om unge damer der er til ældre mænd og ældre mænd der er til unge damer og det går jo også den anden vej - ældre damer der er til unge mænd og unge mænd der er til ældre damer.
Men nu så jeg her tidligere i dag hvor der var en kvinde der var sammen med en 15 -20.år ældre mand og jeg syntes jo ikke det skulle være det store problem da det jo kommer an på hvornår det sker i folks liv en pige på 25 eller ung mand 25 der finder en partner på 40 ser jeg ikke det store problem i ej heller hvis det sker når folk er 40 - 50 - 60.år så er det jo kun et spørgsmål om aldersforskellen.
Jeg er faktisk lidt spændt på jeres reaktion og meninger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er du gammel nok.
  • #1   17. nov 2019 Man siger jo at kærligheden ikke kender til grænser så det må nok også gælde alder, men når jeg ser en +60 årig mand hånd i hånd med en ung pige (ofte asiatisk) finder jeg det sku en smule malplaceret da begge højst sandsynligt har vidt forskellige motiver til dette forhold smiley

• #2   18. nov 2019 Jeg må indrømme det er ikke noget der kan forarge mig hvordan alderforskellen er - min far blev selv gift med kongebrev, faktisk har vores familie helt op til i dag giftet sig med markante alderforskelle. Så det er en naturlig ting for mig.

Som Cody nævner ser han lidt skævt til at en asiater gifter sig med en markant ældre. Jeg ser det mere som at personen måske har været ensom langt hen i livet og taget den beslutning at blive gift med en asiater. Og ja - der kan være forskellige motiver, men det er der jo også når en ung pige gifter sig til penge.

• #3   18. nov 2019 Jeg svare jer begge to ved at sige at der kunne være et økonomisk motiv i de unge asiater giftelyst og så godt at du også tænkte sådan Polysl og Cody N jaaaaa penge og sex smiley

Kommentér på:
Hvornår er du gammel nok.

Annonce