834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp! hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp!

hva gør jeg hvis en af mine gode venner ikke synes om min måde at være på og hele tiden kommentere det negativt... jeg er ved at koge over en gang imellem men hun er meget nede lige for tiden og ved at hvis jeg først koger over kan jeg få sagt ting som kan ødelægge hende fuldstændig!! er seriøs ved at koge over hver gang hun kommentere mit og andres(som lever sit liv på samme måde) liv... men hva fuck gør man når man holder pisse meget af hende og vil ikk ødelægge ens venskab med hende???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp!
  • #2   2. apr 2007 lytter lige med her.... samme "problem"...

• #3   2. apr 2007 steffen... hun er en af de bedste venner jeg nogensinde har haft!! men hun har det bar sådan at det liv jeg fører en gang imellem ser hun meget ned på! jeg har to "liv" jeg har livet med mine homies også har jeg livet med sådan nogen som hende! og kan virkelig ikk klarer at sku være uvenner med hende!! så dropper hende ikk!!

Jeanette...
    Som sagt er hun inde i en meget hård periode lige for tiden.. og hun ser det bar som endnu en grund til at være ked af det!! du skulle se hende! hun gik i farverigt tøj og sådan nu går hun rundt i store sorte trøjer og sorte bukser! huner virkelig nede!! har bar taget imod indtil videre for tror sq ikk hun kan klarer flere ting lige for tiden! men elsker hende fuckme og kan ikk undvære hende... men når hun siger sådanne ting så er de folk jeg ikke bryder mig om ikke sikre mere for en eller anden kommer det til at gå ud over!!

• #4   2. apr 2007 Jeanette, admin of SGGTK M... prøver også at sige det til hende... men er bare ik så godt til det så jeg bliver sur og så tror jeg at jeg også kommer til at såre hende...

• #5   2. apr 2007 jaah....

men det er fordi jeg er sådan en der går i byen og ser mig selv som anarkist!! (til dem der ikke ved hvad det er er det en extrem udgave af den holdning der hedder "at du bestemmer ikk over mig") og hvis folk pisser på mig pisser jeg på dem osv.... osv...! men er på efterskole og der er åbenbart nogen folk som frygter mig på baggrund af det.... og det kommentere hun!! hvorfor jeg har sådan en stil! og hvordan jeg kan leve det liv! hvordan jeg kan trække på smilebåndet når en anden får tæsk! men det er mest på den måde hun siger det!! hun er så nedgørende med den tone! som om at hun var bedre end mig! vi har en fælles kammerat som er kommet videre og han er lidt oppe og slogs en gang imellem og det trækker vi da bar på smilebåndet af men så flipper hun ud og det kan vi sq da ikk tillade os osv osv... hun rakker ned på mit liv!

• #6   2. apr 2007 måske.... men hun gør det så meget værre end det er!! hun udstiller fx. vores fælles kammerat som om at han er ved at uddanne sig til pusher! men han er bare begyndt at gå lidt mere i byen og kommer op og slås en gang imellem! det ser jeg ikk det store problem i! jeg ser heller ikk det store problem en slåskamp hvis den er selvforskyldt! men det er jo bare mig!

• #7   2. apr 2007 jeg får lige så meget at vide som hun gør!! og han er IKKE på vej til at blive pusher eller ud i noget stoffer men det er det hun gør det som!

• #8   2. apr 2007 tjaa.... måske! men ærligst talt tror jeg sq ikk hun bider på den! men tak for hjælpen!

• #9   2. apr 2007 MÆÆÆÆÆÆÆÆ

• #10   2. apr 2007 Hvad siger en ged så?

• #11   2. apr 2007 Baaah

• #12   2. apr 2007 Og du skulle tage en tur til månen,

• #13   2. apr 2007 Nej det gør jeg sq ikke lige, Men du kunne jo også bare lege på motervejen..

• #14   3. apr 2007 hmmmm... neeij hun er vild med en af mine gode venner så nej! hehe

• Ellen H
    Ellen H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #15   24. jun 2007 Ja, jeg synes du skal sige det til hende pænt..
    Hvis hun ikke forstår det såå bare sige Og hvad så? når hun kritisere dig.. eller ignorer det og sig til dig selv at hun ikke ved bedre..

Kommentér på:
hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp!

Annonce