834 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp! hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp!
hva gør jeg hvis en af mine gode venner ikke synes om min måde at være på og hele tiden kommentere det negativt... jeg er ved at koge over en gang imellem men hun er meget nede lige for tiden og ved at hvis jeg først koger over kan jeg få sagt ting som kan ødelægge hende fuldstændig!! er seriøs ved at koge over hver gang hun kommentere mit og andres(som lever sit liv på samme måde) liv... men hva fuck gør man når man holder pisse meget af hende og vil ikk ødelægge ens venskab med hende???
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 78
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 863
Jeanette...
Som sagt er hun inde i en meget hård periode lige for tiden.. og hun ser det bar som endnu en grund til at være ked af det!! du skulle se hende! hun gik i farverigt tøj og sådan nu går hun rundt i store sorte trøjer og sorte bukser! huner virkelig nede!! har bar taget imod indtil videre for tror sq ikk hun kan klarer flere ting lige for tiden! men elsker hende fuckme og kan ikk undvære hende... men når hun siger sådanne ting så er de folk jeg ikke bryder mig om ikke sikre mere for en eller anden kommer det til at gå ud over!!
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 78
feb 2007
men det er fordi jeg er sådan en der går i byen og ser mig selv som anarkist!! (til dem der ikke ved hvad det er er det en extrem udgave af den holdning der hedder "at du bestemmer ikk over mig") og hvis folk pisser på mig pisser jeg på dem osv.... osv...! men er på efterskole og der er åbenbart nogen folk som frygter mig på baggrund af det.... og det kommentere hun!! hvorfor jeg har sådan en stil! og hvordan jeg kan leve det liv! hvordan jeg kan trække på smilebåndet når en anden får tæsk! men det er mest på den måde hun siger det!! hun er så nedgørende med den tone! som om at hun var bedre end mig! vi har en fælles kammerat som er kommet videre og han er lidt oppe og slogs en gang imellem og det trækker vi da bar på smilebåndet af men så flipper hun ud og det kan vi sq da ikk tillade os osv osv... hun rakker ned på mit liv!
feb 2007
feb 2007
feb 2007
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 243
apr 2007
apr 2007
apr 2007
apr 2007
feb 2007
maj 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
Hvis hun ikke forstår det såå bare sige Og hvad så? når hun kritisere dig.. eller ignorer det og sig til dig selv at hun ikke ved bedre..
hva fuck gør man hvis..??? arrh hjælp!