859 visninger
|
Oprettet:
Er dette her snyd. {{forumTopicSubject}}
Ja se en gang jeg gik ind og skulle se og så kom der en et eller andet op om at jeg var udvalgt som en trofast STOFA kunde og det er jeg også men jeg kunne få en telefon for 10.kr jeg skulle bare udfylde de forskellige oplysninger på mit kort - det blev jeg nu ikke så overrasket over nej da det var først da jeg nederst på siden så at dem der skulle have mine oplysninger lå i England og STOFA har jo et kontor i Slagelse.
Så der var jeg sprunget fra og den telefon vil jeg nok havde givet til en jeg kender.
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 53 Svar: 579
Lad mosen køre hen over afsenderen, så vil du sikkert opdage, at det ikke er en afsender du kender.
Er det ufatteligt billigt, er det altid svindel, og jeg tvivler på, at Stofa ville kontakte dig med sådan en annonce, hvor de beder om oplysninger som de allerede har om deres kunder.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Pas altid på med private uopfordret info. Der skal være en sikkerhedslås ved adresselinien når siden er siker.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Nu har jeg ikke set den længe, men den poppede bare op, især når jeg var her på Baboom, og den kunne ikke krydses af, så jeg måtte lukke siden ned hver gang.
Det er platugler.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
//citat
sikkerhedslås ved adresselinien når siden er siker.
//citat slut
Det er ingen garanti... alle kan få en sikret og krypteret lås som du kalder det. Det er bare nogle valg i ens web om man vil have den gratis eller betale for et certificat som skal bevidne at siden man logger på er sikker og krypteret.. Lad være med at tro det.
Er dette her snyd.