884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Ja tænk her D.21/3 - 2020. Ja tænk her D.21/3 - 2020.

Ja jeg ved ikke med jer men her i denne forårstid hvor vi har den skide coronavirus møder jeg andre mennesker som har det som mig og det er at vi lige er nød til at kigge et eller andet sted for at se hvilken dag det er og jeg troede faktisk at det var Søndag i dag.
Hvad med jer kan i på en eller anden måde at i er en smule ude af kurs med dagene.
Og syntes at folk her omkring hvor jeg bor er gode til at holde afstand - hvordan er det hos jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja tænk her D.21/3 - 2020.
  • #1   21. mar 2020 Endnu en corona tråd.

GAAAAB!!!!

• #2   21. mar 2020

profilbillede
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #3   21. mar 2020 smiley smiley smiley

• #4   21. mar 2020 Markgreven dog og ja en verden i hastigt forandring og vi bliver trætte.

• #5   21. mar 2020 Ingen problem med at holde afstand.
    Har 500 m til nærmeste nabo.

• #6   21. mar 2020 Ole S ja i disse tider er det jo en god ting.

• #7   22. mar 2020 Der er ikke mange at skue, hvor jeg bor, har stort set vejene for mig selv, det har jeg intet imod og mine naboer, ser jeg sådan set heller ikke, de murer sig inde, men hjemme er de. Og jo, jeg tager da også fejl af dagene nogen gange, jeg bliver vild glad, når jeg er en dag bagud, så er der nemlig ikke længe til weekend - men det kan være, weekenden varer året ud, det er ikke godt at vide - vi bliver mumie, glemmer at snakke og være social, det er måske også lige meget det hele smiley

• #8   22. mar 2020 Her hvor vi bor, murer vi os ikke inde, I løbet af denne weekend er vi flere naboer som har siddet på vores terrasse og fået par pilsnere eller 3 - Nu holder vi bare 2 - 3 meters afstand.
    Sgu rart at tale med andre, men vi gør det så ikke indenfor så længe det frabedes at samles smiley

• #9   22. mar 2020 Jetset jeg tror at vi om ca. 3 - 4 uger vil kunne ånde lettet op for så tror jeg at kurven er knækket og at vi er så langt fremme at vi vil kunne huske den virus som en grim ting i verdenshistorien for ja den er slem og det undre mig at vi ikke har fået berøringsforbud før Tyskland.

• #10   22. mar 2020 Å.R. jeg tror folk har fået det ind med skeer du ved igennem medierne men det er fint for det er slemt.

• #11   22. mar 2020 Leon.

Dejligt du er optimist, men jeg gætter på, at det varer sommeren over.

• #12   22. mar 2020 Markgreven sådan er jeg og jeg bliver nød til at tro på det.

• #13   22. mar 2020 Leon

Altså her er alle konfirmationer udskudt til September, og tandlægerne skal holde lukket til efter Pinse, så nogen må jo mene, at kurven ikke knækker sådan lige her og nu.

• #14   22. mar 2020 Å.R. jeg ved det godt men lad mig nu være den positive af os det bliver jeg bare nød til at være.

• #16   23. mar 2020 Annella du må tro hvad du ville jeg tror på at den virus topper om en uges tid hvis folk ikke stiller sig op og tænker - at det nok går uanset hvad og du må huske på at Danmark er et lille land og jeg ser nok verden og problemer på en anden måde end du gør.

• #17   23. mar 2020 Leon

Skjuler du hysteri bag en facade, det virker efterhånden sårn.

profilbillede
  • #18   23. mar 2020 Å.R. nej det håber jeg ikke men jeg er begyndt at tro at du og Annella har en ide om at i gerne se alle har 40 i feber hvis i har det og sådan fungere min hjerne ej heller min krop ikke i må forstå at vi alle har forskellige måder at se + takle den virus + krise på - vi er jo ikke ens smiley

• #19   23. mar 2020 Leon - Du ser ting som er IKKE eksisterende hos os andre.
    Det er åbenbart et problem for dig, at vi er nogle som lytter og retter ind efter hvad sundhedsstyrelse og Mette siger.

Vi skulle selv have været på camping i Påsken - Mange pladser holder åbent, men sanitetsforhold og fællesarealer er lukkede.

Yderlige har Mette sagt dette i dag : https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/mette-frederiksen-vi-skal-blive-hjemme-i-påsken/ar-BB11AqWn?ocid=spartandhp

Men i dine øjne er jeg bare hysterisk !!!

• #20   23. mar 2020 Å.R. har jeg sagt at du er hysterisk det kan jeg ikke forstille mig og jeg retter mig også efter hvad vores system siger da jeg tror på at det hjælper os med at få stoppet den virus og nej mit syn fejler ikke noget og det tror jeg heller ikke dit gør - jeg tror bare vi ser forskelligt på det der sker - jeg ønsker bare at det skal stoppe.

• #21   23. mar 2020 Å.R. du har nok hørt at England lukker helt ned kun to sammen - det er skræmmende syntes jeg og det var på tide jeg vil bare ønske at Danmark tog det skridt for en uge siden vi har nemlig ikke tid til at vente - for hvad venter regeringen på?

• #22   23. mar 2020 Leon

Hvordan kan jeg tro andet, når du skriver sådan her ?

Å.R. nej det håber jeg ikke men jeg er begyndt at tro at du og Annella har en ide om at i gerne se alle har 40 i feber

Synes godt nok det er en underlig udtalelse !

Fortsat god aften

• #23   23. mar 2020 Å.R. det må du da kunne forstå da i jo ikke kan/vil forstå at jeg ser anderledes på den virus og ja den er grim den er meget grim og jeg er sikker på at jeg ikke ønsker at få den også der for at jeg tager hensyn et hensyn vi alle tager da ingen ønsker den virus.

Og ja Forsat god aften til dig også.

• #24   23. mar 2020 Leon, mit råd til dig er, lad Hyænerne og så ham her den "anonyme" Å.R. være i fred, du skal bare holde fast på, at du også har ret til at give udtryk for, hvad du mener, og at du har en mening om denne skønne røde virus, den ligner noget på havbunden, der er bare så smukt især i Stillehavet smiley smiley smiley smiley smiley

• #25   24. mar 2020 Jetset ja da det er jo sådan et debatunivers er og alles meninger har værdi smiley

• #26   24. mar 2020 Jetset

ham her den "anonyme" Å.R.

Jeg er vel ikke mere anonym end dig - jeg bruger da i det mindste bogstaverne i mit navn, og mig bekendt findes navnet "Jetset" ikke, udover der er en frisørsalon på google, der hedder det samme, og det er jo nok ikke dig.

• #29   24. mar 2020 Her har kommunen givet tilladelse til at folk kan flytte i deres kolonihave før den normale åbningstid for året begynder.
    Dog må fælles facalitetter ikke benyttes. Ej heller tømning af tør-klosetter.

Tror det er en god ting. For folk får noget at lave, havearbejde er jo sundt i stedet for bare at sidde. Det er udendørs, og man er ikke tæt sammen.

• #30   24. mar 2020 Annella ja måske men jeg har så ikke 40 i feber og netop Annella hvis vi venter kan det jo gå galt da de fleste jo er sociale og gerne vil have kontakt og ikke kun telefonisk kontakt - men jeg forstår at du kun læser det du ønsker at se i andres taler.

Kommentér på:
Ja tænk her D.21/3 - 2020.

Annonce