{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Piger: Hvordan skal fyre gøre ? Kontak {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål til jer piger ..

Jeg får "tit" af vide at jeg er meget direkte og lige på. Er sket 2 gange nu her inden for de seneste 2uger .. Har mødt en pige i byen, får hendes nummer, kommer hjem til hende, kysser og nusser lidt osv.

Jeg har fået afvide af den sidste pige, at jeg gik alt alt for stærkt frem, og at hun blev bange for det? Mødte hende i torsdags, om fredagen var jeg så hjemme hos hende, og det endte i sex. Jeg har det sådan at jeg hurtigt får følelser for piger meget hurtigt. Jeg synes selv hun virker interserret, dog som hun sagde idag, har hun brug for plads. Hun siger hun har svært ved at binde sig, at det slet ikke skal gå så stærkt og "at hun skal have noget at kæmpe for" kæmpe for, samt "Du er bare alt alt for hurtigt søde. Jeg bliver virkelig skræmt :S"

Mig har hun jo allerede vundet? Der findes ikk det, jeg som ville gøre for hende.

Er ikke forelsket, men jeg behandler bare generalt piger godt. Får tit afvide "ååhh hvor er du bar sød" osv - Men det kan jeg jo intet bruge til i længden vel?

Hun siger det gør hende bange, at jeg er sådan direkte på..

Efter i fredags / lørdags, spurgte jeg så om vi ikk sku se mere til hinanden, og jov det ville hun gerne. Dog så kunne der først gå 2uger før vi kunne ses igen pga. skole og arbejde. Der blev jeg noget bange, og så det som en " Tak for denne gang, men der kan ikke blive noget mellem os" Sådan en har jeg tit fået, og det troede jeg også at jeg fik denne gang, så skrev til hende hvordan jeg opfattede det, og tjaa .. Resten har i jo allerede læst smiley

Så ... Hvad gør jeg galt? Er jeg alt alt for desperat, lige på, hård og kontakt? Skal jeg "næste" gang, bare lade HENDE komme med idéerne til hvornår vi kan ses igen, lade HENDE sørge for, om der skal blive noget? Jeg har det bar sådan, at jeg ikke vil have hun skal tro, jeg ingen interesse har smiley

Det var noget af en roman at fyre af ja smiley

Takker på forhånd !

Mvh

Morten Nielsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger: Hvordan skal fyre gøre ? Kontak
  • #1   24. mar 2008 interessant smiley

• #2   24. mar 2008 Altså... Du tvang hende vel ikke?
    Lyder som en dårlig undskyldning...

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#3   24. mar 2008 . Shinigami: Jeg er ingen player type overhovedet, selvom folk tror det hehe. Har sagt til hende at jeg ikke er sådan, og det tror hun også på ved jeg.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#4   24. mar 2008 ·[Shrek]: Nej selvfølgelig, det var faktisk hende som lagde op til sex. Skrev jo lige længere oppe at jeg behandler pigerne pænt.

• #5   24. mar 2008 Ja,undskyld men...
    Lyder som om hun har fået,hvad hun ville have...

• #6   24. mar 2008 damer er jo forskellige for dælen da.. tror du blir nød til at læse hende bedre , altså nogen kan li' at man er hurtigt fremme i skoene og andre kan bedre li' at tag det lidt stille og roligt, så tror bare du skal lære at lytte til hvad hun bedst kan li'

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#7   24. mar 2008 Ville sådan set bar hører pigerne om, hvordan de gerne vil have en fyr skal være? Om han skal være lige på, og fortælle hvordan han føler, eller om de gerne vil ha det skal gå langsomt?

Jeg synes selv at 2-3uger er noget lang tid, før jeg kan ses med hende igen smiley Men har sagt til hende, at det er helt okay og at jeg accepterer det fuldt ud, samt at jeg nok skal give hende den plads hun har brug for.

• #8   24. mar 2008 Måske var hun bar ude på at få lidt tissemand og så var det det?

Tøse pige barn kan jo også være player? smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#9   24. mar 2008
    Nose Candy: Det med at læse pigerne an, er nok det som jeg har svært ved. Skal lige siges at når jeg er i byen, har jeg intet problem med det, da de fleste jo er ude efter det samme, men lige så snart man er sammen privat og skal lære hinanden at kende derved, synes jeg det kniber derved.

Jeg har bare altid være den, som ligger kortene på bordet, og fortæller hvad jeg synes om hende, da jeg gerne vil have at hun skal vide at jeg er interserret i hende.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#10   24. mar 2008 Lasse Schmcker: Tror jeg ikke hun er, da jeg kender hendes stedbror godt, og han har fortalt mig hvordan hun er blandt fyrene - Hun er ikke nogen player. Dog så de ting hun har gjort, ved mig ? F.eks. kysse mig foran alle hendes veninder ? Ville da være "dumt" hvis hun bar var ude efter et hurtigt knald ? ( og det skete altså efter at vi havde haft sex? ) ?

• #11   24. mar 2008 hmm du siger at hun siger DU går for hurtigt frem... ;os men alligevel har hun selv spredt benene på 2 dagen det kan du sgu ikke lastes for... lidt svært at give et pisse godt råd, de fleste fyre jeg har mødt har nemlig været af den type der kun gider sex også hører man ikke mere fra dem.. men har en kami som også er pigernes ven og lidt hurtigt på den.. men hvis du selv siger du ikke er forelsket hvorfor så blive hængende?? det sårer hende bare i den sidste ende hvis du ikke føler mere for hende end det... de fleste elsker alle og enhver lige efter en god gang sex, det åbner for en del følelsesmæssigt men man skal helst ikke forveksle det med kærlighed.. 2 piger på 2 uger.. hmm.. for mig lyder du.. tja lidt desperat, tag den med ro du skal nok møde en endag der slår benene væk under dig med et brag, indtil da syntes jeg at du skal give pigerne lidt til og ikke bare hoppe i kassen med dem dagen efter, det giver nemlig det indtryk som . Shinigami . siger...

• #12   24. mar 2008 Nu er det ikke for at være ond eller noget, men problemet ligger vel i sexen... Hvis det er sket flere gange, efter du har dyrket sex med dem...

• #13   24. mar 2008 I know. kender det godt, men kællinger er noget af de sværeste at læse smiley ,.. mit trick er bare at skrive med hende et par dage, og derefter lad jeg bare være med at skrive og hvis hun så blir ved med at skrive er det et go, og hvis ik hun skriver af sig selv er det et no-go smiley brug det eller lad vær....

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#14   24. mar 2008 Anja A: Godt svar smiley Takker for det! Forelsket hmm .. Tjaa .. Synes jeg ikke selv jeg er, dog så tænker jeg hele tiden på hende, og på hvornår vi kan være sammen igen. Vil da ikk lyve, og sige at jeg intet "føler" for hende som sådan, da jeg virkelig synes hun er en super sød pige, og vi har mange fælles interesser sammen også ?

A Perfect Circle: Som jeg tyder det, er det faktisk ikke problemet, det var hende som lagde op til det, og hun nød det fuldt ud ( ikk for at prale ), samt så snakkede vi i lang tid bagefter sammen, og jeg kunne se at hun nød det.

• #15   24. mar 2008 men personligt ville jeg have en blanding, han skal ikke være alt for langsom, det duer ikke han ikke kan fatte et vink med en vognstang, men skal heller ikke være typen der går over og spørger hvad farve g-streng jeg har på.. jeg kan bedst lide dem som jeg skal "kæmpe" lidt for at vinde, den som måske bare sidder stille i baren og kigger lidt sødt på mig ind i mellem, ikke de typer som starter med at spørge om jeg vil danse ( hader at danse ), så må han hellere spørge hvad jeg hedder og give en øl hehe.. når jeg så har måske haft vedkommende med hjem og han har sovet her venter jeg lidt med sex, vi ses måske og han kommer og ser en film, men skal ikke straks hoppe over ved siden af mig og pille ( så føler jeg mig angrebet ), han skal ligesom vise at han er interesseret i mere end bare røre ved mig..

• #16   24. mar 2008 A Perfect Circle * - hvis den var til mig hehehe, jeg ligger altså ikke på den lade side hvad det angår, er frisk nok i en seng og der er ikke den ting jeg ikke har prøvet--- nææ du det er nok mere det at jeg har fundet for mange suspekte fyre, feks de som fylder sig med drugs, bor sammen 5 fyre, ryger den fede og ikke snakker om andet end fisse... fatter heller ikke hvorfor jeg tit falder for den type mænd, ved jo inderst inde at de ikke er til at stole på... og det er jo virkelig snart på mode at kneppe til højre og venstre blandt mænd.. gg ihvertfald her i næstved... har da også mødt søde fyre, men de bliver hurtigt kedelige at leve sammen med hvis de er alt for søde

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#17   24. mar 2008 Anja A: Det er faktisk præcis sådan det skete for mig.. Mødte hende for 2uger siden, hvor vi hilste på hinanden. Så i torsdags var vi sammen i byen. Jeg er typen som heller ikke danser, men gør det hele i baren, og det virkede. Gav hende en taxe hjem, og dagen efter havde vi aftalt at jeg skulle komme hen til hende og se film. Kom der ved 16:00 tiden, og vi endte først med sex der ved 23:00 tiden, så ja vi havde masse tid til at snakke sammen, kysse og nusse ( det meste af tiden )

Hun siger hun også, at hun gerne vil have noget konkurrence, hvis det skal fungere?? Hvad det så end betyder .. ?

• #18   24. mar 2008 men i fyre, ;o) kan i så fortælle mig hvad pointen er i at kneppe en pige, bagefter bede hende skrive, og når så hun gør det svarer i ikke.... men fortæller jeres venner hvor god hun er osv... den har jeg oplevet et par gange... hmm kan ikke lige fatte pointen men det skal jeg måske heller ik ;o)

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#19   24. mar 2008 Anja A: Player typen - Skrive, sådan så hvis du er klar på mere sex smiley sådan ville jeg opfatte det

• #20   24. mar 2008 altså det er jo meget forskelligt fra pige til pige hvor hurtigt man kan gå frem? men hvis det er hende du vil have så giv hende den tid hun vil have ! og ikke presse hende:D så tror jeg nok det skal gå ! den med at det skulle gå 2 uger , var det hendes ide? for hvis det var så er det ikke lige det bedste tegn:( og hvis man kun har tid til en fyr hver anden uge så holder det ikke rigtig ! kender en som har brugt den fordi hun også bar lidt "skræmt" , at han gik for hurtigt frem ! men hvor gammel er hun egentlig ?

• #21   24. mar 2008 tror hun mener med konkurrence at hun også gerne vil have noget at "kæmpe" for, desværre følger jalousi tit i kølvandet på det... hvis at der nu er andre piger ude efter dig osv... hun vil have en som hun skal gøre noget for at beholde... hvis hun ville have en kæledægge kunne hun jo købe en hund... ;o) hvis du forstår hvad jeg mener...

• #22   24. mar 2008 Anja A: det lyder meget rigtigt det du siger ! åh jalousi er et helved ! det er slet ikke til at klare i et forhold . synes jeg ikke !

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#23   24. mar 2008 mette H: Hun er 18år. Ja det var hendes idé med 2uger. Hun skal arbejde, har skole samt lektier, så i hverdagene er der ikk noget at hente der. Og i næste weekend har hun allerede lavet planer, ved dog ikk om 2uger ? Men ja det var hendes idé. Og efter hun skrev dette, så spurgte jeg så om det var fordi hun ikke var interserret i mig, da jeg tit har fået den der afvide før, som en slags undskyldning for at vi bar skal stoppe det som vi "nu havde", men hun siger stadigvæk at det er kun pga. skole og arbejde, at hun ikke har tid før

Hun sagde jo også, som jeg har skrevet længere oppe, at hun følte sig noget skræmt over at jeg var så hurtigt med det hele. Hun siger hun gerne vil have konkurrence hvis det skal fungere? Hvad betyder det dog ?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#24   24. mar 2008 Vil da også gerne indrømme at de seneste par dage, har jeg kun tænkt på hende og intet andet. Har taget mig selv i flere gange IKKE at skrive til hende, da det ville virke for anmasende.

• #25   24. mar 2008 ved det sq ikke , måske som anja skriver ! men altså jeg ville da synes at det var træls hvis alle mulige andre rendte efter min fyr ! men den med 2 uger lyder underlig ! kan da ikke passe at hun ikke lige har en time eller 2 en eller anden dag:O og hvis det ser sådan ud for hende altid, altså at hun har travlt , vil det så ikke gå dig på i længden?

• #26   24. mar 2008 Anja - Den var nu ikke rettet mod dig smiley

Tror det med konkurrence er, hun måske har følt, det har været for nemt at få dig. Spil lidt kostbar, så skal du nok blive interessant igen

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#27   24. mar 2008 mette H: Hun sir at lige præcis de næste 2 uger, der har hun hamrende travlt. Men jo det ville da gå mig på meget. 1-2timer er ikk ret meget sammen smiley Vi er begge typen, som kan godt lide at bar ligge i sengen og nusse, samt se TV / film.

En anden ting.. Mens jeg "har noget kørende" med henne her, så kan jeg jo ikk være bekendt at se andre piger i byen vel? Altså flirt osv vel ? Jeg har jo ikk direkte fået noget konkret svar fra hendes side af, at der skal være noget mellem os ?

• #28   24. mar 2008 APC: det lyder meget rigtigt det du siger der !

• #29   24. mar 2008 kan jo godt være hun får den der konkurrence hun gerne vil have hvis du flirter med andre tøser ? MEN du skal nok ikke lige være sammen med andre . så bliver hun nok sur/ked

• #30   24. mar 2008 men et par timer, er det ikke bedre end ingenting?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#31   24. mar 2008 mette H: Jo et par timer ville også være skønt. Hvis hun ringede, og spurgte om jeg kunne være der i et par timer, ville jeg selvfølgelig komme - også selvom det er kl lort om natten smiley Lad mig sige det sådan hehe

• #32   24. mar 2008 okaY , men du må nok bare vente og se hvad der sker smiley men du skal i hvert fald have held og lykke med det smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#33   24. mar 2008 Takker Mette smiley Tror sku jeg får brug for det .. : /

• #34   24. mar 2008 jeg syntes nu også du er meget hurtig og bør tage det roligt. Det er ligesom om du skal igennem tingene hurtigst muligt.

Men man kan jo så også vende det om og sige at det var hende der lagde op til sex. Så vil jeg mene hun selv er meget hurtig og faktisk mere hurtigere end dig. Sex er jo ikke noget der skal komme fra den ene dag til den anden selvom det ønskes af mange. Folk bør lære hinanden bedre at kende før end de begynder på det.

• #35   24. mar 2008 det er vidst sjældent man lærer hinanden godt at kende inden man kommer til sexen smiley

• #36   24. mar 2008 vitamin john: nej tror nu ikke det er det ! har aldrig hørt om nogle piger der vælger ud fra hvordan sex'en er ! og hvis det var så havde hun nok bare sagt over and out , tror du ikk?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#37   24. mar 2008
    vitamin john: Hun var tilfreds - Det ved jeg 100% smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#38   24. mar 2008 Jeg må vel bare give hende en masse plads .. Lade være med at skrive til hende i mindst 4dage, det burde da være nok til at give hende plads, og ikk virke så frembrusende?

• #39   24. mar 2008 tror også APC har fat i noget dér... mht til at spille lidt kostbar, jeg bliver også træt af folk der bombarderer mig med sms konstant ;o)

• #40   24. mar 2008 mette H

ja og det er fordi folk er så liderlige at de ikke kan lade hinanden være. men det må de jo selv om

• #41   24. mar 2008 - det er bare sex uden kærlighed. personerne kunne ligeså godt have gået til luder

• #42   24. mar 2008 Gud .

Jeg vil gerne købe den PC i din annonce for 20.000 kr

• #43   24. mar 2008 hov. jeg så lige du antød mig for at være en pige. så gider jeg ikke

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#44   24. mar 2008 Sandra: Jeg er vel det som hedder pigernes ven. Har intet problem med at scoore i byen overhovedet, men synes bar der er noget specielt ved denne pige her.. Smilet, øjnene og hendes personlighed .. Vil bar så gerne lære hende at kende noget mere, da jeg er 100% sikker på at vi kan få det super sammen.. Og nu ... Ska der gå 2-3uger før vi kan ses igen ..

Hun siger selv det er fordi hun har herre travlt, men stadigvæk sir hun også hun er skræmt fordi jeg er sådan lige på .. Tror jeg skal spille lidt kostbar ? Er jeg så bar herre dårlig til smiley

• #45   25. mar 2008 Gud .

hehe så du "hoppede" på den med at han ville give dig 20.000 kr. Tror du ikke at han kom til at lave fire 0'er for meget? er jeg sikker på han gjorde smiley

Kommentér på:
Piger: Hvordan skal fyre gøre ? Kontak

Annonce