Familien falder fra hinanden!! {{forumTopicSubject}}
Kan starte med at fortælle at jeg er en pige på 19 år, som 16 årig døde min mor efter mange års sygdom, og siden den gang er det bare gået ned af bakke for mig og min familie.
Jeg har kun min far og mine 4 ældre brødre tilbage, men vi snakker næsten aldrig sammen, og efter min mors død, har jeg et eller andet sted følt at det har været min pligt at holde sammen på familien, men uden held.
Nu sidder jeg så her med en meget stor længsel og savn efter dem, jeg engang kunne betragte som familie, og føler mig egentlig lidt som en fiasko da det ikke er lykkedes mig at holde familien samlet som min mor gjorde. Men ikke så meget det, det piner mig bare at jeg med tiden har fået en fornemmelse af at være alene, og kun have mig selv tilbage, når jeg i faktisk har en smugle familie der ude stadig.
Ind i mellem savner jeg bare den tryghed og kærlighed der normalt ville være i en familie og det sammenhold man normalt har, men det er bare blevet opløst lige efter min mors død.
Før havde jeg meget sorg over det, men gennem den seneste tid føler jeg det mere som had...og vrede...over at de brød vores mors sidste ønske med at holde sammen og være en familie, men samtidig fordi jeg føler mig meget svigtet og udsat som den mindste, uden nogle at hendvende mig til i nødens stund!
Er det normalt at føle den had og vrede som jeg har i min situration, og hvorfor er jeg så skuffet over mig selv, når det i virkeligheden var de lidt ældre i familien der burde tage sig af alle disse ting i stedet for mig? Har de virkelig svigtet mig eller er det bare mig der er noget i vejen med?
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.666
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 192
Ja ved det nu er det snart fire år siden og jeg lider stadig under det... det er meget svært og en del af det vil altid være med mig....
har oprettet en gruppe du er mere end velkommen til at blive medlem af så kan vi snakke der inde hvis det er og dele lidt erfaringer, lyder i hvert fald til at du måske kunne give mig nogle gode muligheder for råd til at komme lidt mere oven på men op til dig self kun hvis du har lyst
mar 2008
Det er det jeg desværre ind i mellem gør...og så går jeg bare helt ned over det, der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker over det og det tager sku allievel hårdt på mig i længden for det er jeg ikke mig der har lavet fejlen men min familie hvis at lade mig stå alene tilbage, inderst inde ved jeg jo godt at det ikke er mig men dem, men det er bare svært at få sig selv til at tro på når man helst ville rede verden for problemer selv om det er umuligt...jeg er en lille pige med et stort hjerte som tænker mere på alle andre end mig selv og det har jeg tit måtte høre for, men hvad kan man gøre imod det, det er bare min natur at være sådan desværre ind i mellem hmm...
har oprettet en gruppe du gerne må være medlem af hvis du har lyst det handler om det med savn og længsel og det at have mistet nogle af dem man holder af...
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.666
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 86
mar 2008
hvis du ikke kan sige noget godt, så hold dine meninger for dig selv...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 424
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
Det er som om man finder ud af at man altså mister den der er meget tæt på en på et tidspunkt og bliver glad for dem man har mens man har dem
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
Tror at ligepludselig vender familien tilbage og forholdet styrkes meget
Familien falder fra hinanden!!