{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

lol .
lol .
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40

Piger ? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor ligger piger gang på gang billedere af dem selv ud på nettet, halv nøgne eller bruger 10 kilo pudder i ansigtet..

Hvorfor gør i det?

Er det fordi i har dårlig selv tillid og gerne vil erkendes i er flotte, lækker?

eller er det fordi folk omkring jer har bagtalt jer at i er grimme?...

Man kan godt være naturlig smuk uden 10 kilo pudder, osv...

Kom med jeres kommentar...

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger ?
  • #1   8. apr 2008 lad demm hvis de selv synes det klær dem skal de da have lov til det, man kan bare holde sig fra dem.

• #3   8. apr 2008 DET ER DET DE UNGE VIL HAVE !

• lol .
    lol . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #4   8. apr 2008 Kær

Fordi sådan nogle som dig ødelægger forumet og ikke kommer med svar

• #5   8. apr 2008 der er mange der overdriver make up så det er grimt.
    men jeg skal nødig snakke jeg går da os med make up. ved bare ikke om jeg har så meget på så du vil kalde det 10 kilo smiley ??

• #7   8. apr 2008 Hvorfor står fyre foran spejlet med blottede spændte muskler og tager billeder med en mobil, fordi det er der nogen der godt kan lide......og fordi man gerne selv vil fremstå på så god en måde som muligt.
    Se på div. profiler herinde over bedste bedømte. Det er sq dem der går lidt mere op i sit udseende...så kan man diskutere hvad fyre/ piger helst vil have.....Var det de mere "kedelige" typer....så lå DE nok øverst på listerne.

Det jeg ikke forstår er hvorfor mennesker altid skal komme med negative kommentare om nogen der skiller sig ud......Alle kan ikke være ens. Nogle er til hægerøv, nogle er til Gotisk sort makeup/tøj, andre er til gummistøvler og slikhår. Hver sin smag, og gudskelov fordi vi ikke er ens allemsammen det ville edermame være en kedelig verden hvis vi var.......

• #8   8. apr 2008 Lise H

kunne ikke have sagt det bedre smiley sådan skal det lyde...

• #9   8. apr 2008 Forstår ikke hvorfor folk i dag har så travlt med at finde fejl og mangler ved andre mennesker, når man egentlig burde kigge på sig selv i stedet....! Der er sku ingen der er perfekte...

Men hvis man har lyst til at gå op i sit ydre og kan lide at gøre noget ud af sig selv hvad er der så forkert i det?? ja jeg spøger bare, nogle fyre kan sku være lige så forfængelige som piger og kan sku også sagtens stå foran spejlet for at sætte hår og sådan...hvorfor gør i det? fordi i gerne vil se nogen lunde godt ud og være præsentabel når i er i andres selskab...Der vil altid være forskellige mening om dette emne men lad dog menneskerne gøre som de vil og hvis de har det godt med det hvad er problemet så...ja undskyld jeg spøger for er hverken for eller i mod make up...bruger det selv men kender grænsen, for hvad jeg mener er for overdrevet.
    forstår bare ikke hvorfor dette emne bliver taget op igen og igen, hvorfor lader i jer påvirke så meget af det, og genere det jer at der er nogle der gør det...? folk er som de er og nogle har det bare bedst med at bære make up...hvorfor lader i det så ike ligge der for det kan alligvel ikke laves om på...

Kommentér på:
Piger ?

Annonce