{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

hva faen forventer hun af mig? {{forumTopicSubject}}

hey her for 2 dage siden slog min kæreste op med mig efter hun havde været utro mens jeg var på skiferie... plus at hun er forelsket i en anden fyr...

jeg elsker hende stadig... jeg forstår ikk lige hvorfor... men så sad vi og snakkede over msn for 10 minutter siden og så sender hun mig det her link...

http://www.prosto-design.ru/misc/poem.html

og hun siger at hun stadig elsker mig... HVA FAEN er det lige hun forventer at jeg gør???

jeg er fuldstændigt rundt på gulvet lige nu og kunne godt bruge noget hjælp til at komme op igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva faen forventer hun af mig?
  • #1   10. apr 2007 Lyder yderst mærkeligt :s

• #2   10. apr 2007 jeg har os mest lyst til bare at droppe hende men hun gør et eller andet ved mig jeg ved ikk lige hva det er... normalt er jeg iskold overfor ALT... har ikke kunnet græde i flere år og var røv lige glad da jeg fik at vide at min far højst sandsyneligt ville være død inden jeg fyldte 18...

så sender hun mig det link der og jeg tør vædde på at ser jeg det en gang til så triller tårene

det er ikke helt normalt for mig

• #3   10. apr 2007 kathrine A... jeg vidste hele tiden hva jeg havde og hun indså at det var noget lort hun lavede bagefter... hun har det vildt dårligt med sig selv over det og blir ved med at undskylde... hun undskylder os over at hun har gjort mig så ked af det som hun har konstant... men jeg fatter stadig ikk hva faen jeg ska gøre :S... spurgte hende hva hun havde tænkt sig jeg skulle gøre når hun sendte mig sådan et link... det vidste hun ikke helt :S

• #4   10. apr 2007 for helved bjørn det kællinger

hør nu lige her æd nogen danse kix og skyd bimmerén a det MINDST lige så godt vis ikk beder !!!!!

og så bare sig hallo SO du lukkker bare og skrider hjem til gaga-vej

eller os tag på det blå marked og æd nogen flæskesvær med emil jeg ka os lige komme forbi og æde nogen ;D

• #5   10. apr 2007 hehe bjørn bestemmer sku selv MEN goe råd er altid goe ikk´å bjørn

mit råd er godt haha

• #6   10. apr 2007 jo... min hjerne er fandme blevet ristet... jeg sir jer der er gået et par sikringer... i forgårs stirrede jeg på en kop kaffe i 5 minutter før jeg kom i tanke om at jeg drikker den med mælk og sukker... igår sad jeg og stenede på skærmen i 15 minutter da jeg spillede computer... for 2 minutter siden stod jeg og trippede fra side til side fordi jeg skulle ud og ryge og mente at jeg havde en smøg i munden da jeg rejste mig... smøgerne ligger i den anden ende af huset og det er ca 40 minutter siden jeg sidst var ude at ryge... fuuuuck smiley

• #7   2. maj 2007 tak hende tilbage og knep hende en sidste gang og efter det så sig hun desværre ikke er god nok... smiley
    hvis du tager hende tilbage ved hun hun har dig i sin hånd det er det væreste man kan gøre at være utro i et forhold... så tag hende tilbage og lig knep hende farvel smiley

Kommentér på:
hva faen forventer hun af mig?

Annonce