401 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Et glimt af fortiden. Et glimt af fortiden.
Ja jeg så en film i går den hed - En frygtelig kvinde og den gik jo ud på hvordan hun ned gjorde sin kæreste eller vil bestemme det hele og på et tidspunkt fik manden nok og gik - men hun kommer så tilbage og banker på - hvor efter hun bruger det gode gamle tricks (sex) og så var han fanget igen.
0 synes godt om
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 445 Svar: 9.931
Men, hvad er det, som gør, at M/K finder sig i sådan en behandling ?? - der er en grund.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Digt. Polysl
Lyset i mørket
Nogen bruger pæren
andre aner ikke hvad en pære er
Nogen forklare og bliver klogere
nogle bliver aldrig klogere
og lever i mørke
Man skal lære at pæren er viden
til at lære at du er en del af alle
Mørke er ikke negativt men
kan være positivt det er måden
man ser lyset i mørket på.-
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Jeg har lavet flere digte som jeg den dag i dag ikke fatter jeg kunne skrive - samme er det for kunstnere som har en periferisk grund til hvorfor, men ikke en dyb og uddybende forklaring.
Spørg lige en sanger om sine tekster, så er svaret at de opstår. Sange er et billede på den aktuelle virkelighed, det er derfor en som Kim Larsen og andre danske sangere stadig i dag spillet. Det er en drøm et billede af den virkelighed de oplevede pt.
Jeg er så ikke kunstner men bare en som til tider skriver noget jeg fatter hat af.
Mange gange opstår digte i den dybe underbevidsthed, man kan ikke forklare hvorfor. Nogen er bedre til at styre underbevidstheden og dermed teksten i deres digte.
Undskyld mit filosofiske.
Et glimt af fortiden.