401 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Et glimt af fortiden. Et glimt af fortiden.

Ja jeg så en film i går den hed - En frygtelig kvinde og den gik jo ud på hvordan hun ned gjorde sin kæreste eller vil bestemme det hele og på et tidspunkt fik manden nok og gik - men hun kommer så tilbage og banker på - hvor efter hun bruger det gode gamle tricks (sex) og så var han fanget igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et glimt af fortiden.
  • #1   6. aug 2021 Sikke dog en HEKS - hvornår begynder mænd at træde i karakter, nogle gange beder I også om det, mange mænd er masochister, er mit indtryk, men hverken M eller K, skal finde sig i sådan en behandling, jeg forstår heller ikke kvinder, der finder sig i sådan en behandling.

Men, hvad er det, som gør, at M/K finder sig i sådan en behandling ?? - der er en grund.

• #2   6. aug 2021 Jetset jeg prøvet det som ung og det vil aldrig komme til en gentagelse smiley

• #3   8. aug 2021 Leon det kan forklares med et digt

Digt. Polysl

Lyset i mørket

Nogen bruger pæren
    andre aner ikke hvad en pære er
    Nogen forklare og bliver klogere
    nogle bliver aldrig klogere
    og lever i mørke
    Man skal lære at pæren er viden
    til at lære at du er en del af alle
    Mørke er ikke negativt men
    kan være positivt det er måden

man ser lyset i mørket på.-

• #4   8. aug 2021 Polysl er den fra egen samling smiley

• #5   8. aug 2021 ja Leon...

Jeg har lavet flere digte som jeg den dag i dag ikke fatter jeg kunne skrive - samme er det for kunstnere som har en periferisk grund til hvorfor, men ikke en dyb og uddybende forklaring.

Spørg lige en sanger om sine tekster, så er svaret at de opstår. Sange er et billede på den aktuelle virkelighed, det er derfor en som Kim Larsen og andre danske sangere stadig i dag spillet. Det er en drøm et billede af den virkelighed de oplevede pt.

Jeg er så ikke kunstner men bare en som til tider skriver noget jeg fatter hat af.

Mange gange opstår digte i den dybe underbevidsthed, man kan ikke forklare hvorfor. Nogen er bedre til at styre underbevidstheden og dermed teksten i deres digte.

Undskyld mit filosofiske.

Kommentér på:
Et glimt af fortiden.

Annonce