Ensomhed Ensomhed
Sidder her i min sofa og tænker på hvor hurtigt ting kan ændre sig
Jeg boede i et andet kvarter for Ca 3 år siden og der havde jeg mennesker omkring mig folk der kom på besøg og selv gik på besøg og mobil kontakt, så flyttede jeg til et andet kvarter i byen da min kæreste og jeg blev enig om at bo hver for sig vi har stadig kontakt og er gode venner
De venner jeg havde vi sku stadig bevare kontakten og de ville besøg mig
Jeg skrev tit til dem og de svarede men det var altid mig der sku skrive til dem aldrig omvendt så kom corona og besøgene måtte vente nogen aflyste de.
Situationen er blevet værre da jeg har fået meget angst og føler at nu har jeg virkelig brug for venner
Nu der gået 3 år og har ikke kontakt til nogen længere har givet op og tænker at de nok ikke ønsker at ha kontakten eller besøge mig forstår bare ikke hvorfor alt forsvinder er trodsalt i samme by
Men er selvfølgelig ked af at det er sådan og føler mig meget ensom men det var måske ikke de venner jeg troede det var
Trængte bare til at få lidt luft
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
jul 2017
Følger: 13 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 45
Folk begyndte at trække sig før corona så det kan ikke være derfor
Men ensomhed er forfærdeligt og så angsten oveni det sku umenneskeligt
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 445 Svar: 9.931
https://modensomhed.dk/
Der findes altid en udvej, men det kræver hårdt arbejde og vilje.
jul 2017
Tak for din kommentar og for linket
jul 2017
Det lyder som gode ideer men er selv meget kreativ har meget hobby bla maler og ville gerne min hobby men har ikke rigtigt noget overskud og energi længere så tingene bliver ikke rigtigt til noget, det ihvertfald svært at komme i gang.
Er ked af at høre at du har det på samme måde med angst og ensomhed men samtidig er det dejligt at høre fra en der har forståelsen og ved hvor svært det er.
Ser også frem til at møde nogen nye venner
Ensomhed