294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Den Blå Avis. Den Blå Avis.

Ja jeg har jo engang imellem brugt den Blå Avis hvis jeg har vil sælge noget og ja det er længesiden så der var lige en ting jeg sku sige ja til og der efter røg remmen af jeg ku alt lige indtil jeg vil sætte billeder ind det var som om de ikke vil tage det første billede ind men alle andre billeder var der ikke noget problem i og mit spørgsmål er om Den Blå Avis er blevet til - en dårligt service avis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den Blå Avis.
  • #1   18. mar 2022 Har aldrig være ind på deres side, Men har læst at der en masse plattenslager der ifølge superdebat. DR har også beskrevet om plattenslagere samt tv2. Jeg skal ikke nyde noget med at købe noget hverken i Gul og Gratis eller andre steder. Hvis folk vil sælge noget så må de komme til mit hjem så jeg kan se varen.

Vi kan bare se her på Baboom med en masse skrammel software som drivere som folk kan købe, wtf? drivere kan downloades gratis - så hvad i helvede skal man bruge noget gammel ud dateres skrammel til.

• #2   18. mar 2022 Polysl jeg er sikker på at dem der svindler kun fylder hos dem der oplever svindel og der findes altså også ærlige mennesker.

• #3   18. mar 2022 Ja vi kan jo her se at dem der mener de ved noget om svindel intet hjælper med, måske lukkes der så for de kloge IT kloge Åger.

Kommentér på:
Den Blå Avis.

Annonce