347 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
At ride på hest. At ride på hest.
Jaaaa jeg har jo prøvet at sidde ride på hest da jeg var barn og i min ungdom og der var det endog uden sadel og jeg husker også dem der gav mig sådan oplevelse - jeg er senere kommet på den tanke at heste er store og flotte - men de kan jo både sparke og bide.
Og den sidste hest jeg var oppe på kan ses på det indsatte billede og der sku jeg bare sidde helt stille ellers var jeg faldet af
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Hvad som gør en hest urolig, er hvis man ikke følger med i bevægelserne fra hesten.
Men det forhold sluttede, og har ikke siddet på en hest siden. Men det var fedt dengang at suse afsted på en hest.
Var bange første gang - vidste ikke hvordan man navigerer hesten hen til hvor man ville. Jeg lærte at passe og strigle en hest - dog skal man være forsigtig og ikke stå bagved.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
Jeg er mest til heste når de sidder på fronten af, og på rattet i, en bil
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 458 Svar: 3.711
Jeg glædede mig helt vildt, vi skulle ride gennem skoven. Det var bare så smukt. Men pludselig begynder den foran at galopere, hvilket min hest bare sådan pludseligt også gør.
Ups, der røg jeg af, og mine bukser sprækkede hele vejen bagi.
Det var frygtelig pinligt at skulle med tog og bus hjem.
Jeg var også i Tunesien med min veninde, vi var 16 år, samt hendes og mine forældre. Min veninde og jeg ville ride langs stranden. Jeg havde nu, lært at få styr på at ride, så jeg ikke røg af igen.
Det var fantastiks at ride langs stranden. Men så kom en tuneser på hest fra den modsatte side. Det må simpelthen være kærlighed ved første blik, for min venindes hest sprang hurtigt og med hende på ryggen, op på den anden hest, så hun faldt af. Så måtte vi ellers vente på at de to 'forelskede' heste var færdige med det som de nu engang gjorde. Det var ret pinligt.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Der var en ordning i SFO hvor man kunne komme ud og ride på en hest i en stor hald engang om ugen så det var ikke udendørs.. Det prøvede jeg næsten i års tid. Og fik prøvet både 1 og 2 gear (en hest har 3 gear).
Men så en dag faldt der tagplader ned i i hallen, hverken hest eller jeg blev ramt men den blev bange og gik i gallop som er 3 gear
Jeg faldt aldrig af men efter den dag blev jeg for bange til og ride igen..... Jeg kunne ikke koble ud...Det ikke det samme som bil
At ride på hest.