Kan i huske jeres jul som barn. Kan i huske jeres jul som barn.
Ja kan i huske jeres jul som barn og jeg husker jo en og hvor jeg før har skrevet om det og jeg fandt en bondegård i går og der var lige en enkelt ting som sku limes så var den fin og den fik mig jo netop til at tænke på den jul hvor min mor jo gav mig en bondegård og hvor det pludseligt bankede på døren og der stod min mormor som havde kørt i taxa ude fra Amager og hun havde bondegårdsdyr med - så min mor og mormor hygget med kaffe og jeg legede med min bondegård og dyrene.
jeg er også lidt inde på at verden i 1964/65 jo var en helt anden end jul nu til dags børn kan for det meste ikke nøjes og deres gaver koster jo tit en større formue.
Kan det at vi fik få ting gøre at jeg eksempelvis nyder at samle på legetøj og gemme det - hænge sammen
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Selv husker jeg bedst en stor glasdukke, hvor den ældste i familien påstod, hun aldrig havde set et barn blive så glad, men også min tantes vilde påfund, hvor jeg skulle ha' en lille rød laktaske, som jeg forinden havde lokket ud af min mor, og så mit fjæs, da tanten havde pakket en humpel rugbrød ind i stedet, og jeg måbede, glemmer jeg sent.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Kan i huske jeres jul som barn.