651 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gruppe fis og min bare røv. Gruppe fis og min bare røv.

Ja jeg må sige at Gudskelov kan jeg se at Jetset stadigt er aktiv engang i mellem - men hvor er Cody N blevet af er der nogen der på en eller anden måde har skubbet Cody N ud fra debatuniverset og hvis håber jeg at Jetset eller Cody N lige giver mig et råb.
Og nej jeg kommer aldrig selv til at bukke mig for gruppepres.
Og se så her på det indsatte billede jeg er begyndt at høste nøder og ja det er faktisk rigtige nøder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gruppe fis og min bare røv.
  • #2   15. aug 2022 Annella det vil du da ikke ind på vil du.

• #4   15. aug 2022 Annella Gruppepres var måske så meget sagt men det sker at nogen ikke kan argumenter og så får en kommunikationsprist og så for ikke at tabe ansigt skriver til andre debattør at de skal ignorer den enkelte debattør.

• #5   15. aug 2022 Leon

Nu har Cody altid skrevet i et pænt sprog, han har gode meninger og jeg er dødsikker på at ikke lader sig skræmme med lidt modstand, jeg tror faktisk han nyder det. Cody udfordre, os, med sine saglige argumenter og har meget mere forstand på politik end jeg nogensinde gad sætte mig ind i. Alle bruger deres præferencer når man debattere på sociale medier.

• #6   15. aug 2022 Polysl hvorfor er Cody N her så ikke længere og jeg overså faktisk den debat og det var den jeg slettet så der ku blive fred og det er nok første gang jeg har slettet et indlæg.

• #9   16. aug 2022 Jeg forstår godt, hvad du mener, jeg synes også det er ærgerligt, at Cody ikke er her mere, men som du også kan læse, så er der en meget emsig debattør her, som har meget høje tanker om sig selv og har det godt med at træde på diverse, nogen er ligeglade og andre forlader stedet.

Jeg husker også godt den tråd, som du slettede, den var endt i over 100 indlæg med fnidder fnadder om et andet forum, og hvad der var af problemer der, som slet ikke kommer BB ved, men igen denne tråd burde have ført til udvisning fra BB, men jeg kan se, at det kan være, der kommer moderation på her, det kunne være så godt, for det er som om, at her kun er plads til ganske få.

Og jeg kan dokumentere jeg ved ikke, hvor mange indlæg, der er blevet skrevet i en meget nedladende og ondskabsfuld tone, det er bare at gå i arkivet.

• #11   16. aug 2022 Fra oplægget:
    "Og nej jeg kommer aldrig selv til at bukke mig for gruppepres."

Men hvorfor lægger du gruppepres på brugere om , hvornår og hvor meget de er online ?
    Mig bekendt er foraet for alle, der har lyst og når de har lyst.
    Har Baboom tildelt dig særlige beføjelser, siden du har ejerfornemmelser til foraet ?

• #12   16. aug 2022 Agent A38 så kom du sku frem igen og om du er blevet kaldt ved jeg ikke - men hvorfor er jeg begyndt at tænke i B1 og B2 når du kommer frem - desværre.

• #13   16. aug 2022 Annella jeg syntes Cody N er ligeså vigtig en debattør som alle os andre smiley

• #18   18. aug 2022 Claus G joooo der er da puls endnu smiley

Kommentér på:
Gruppe fis og min bare røv.

Annonce