{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dette emne er KUN for de blokerede
  • #1   14. dec 2022 Jeg er enig i at vi bør ha' en tråd om hvordan et medlem her agerer.

Og ja, Tyskeren, Annella, Lone, der jo er dansker. Men åbenbart er mere tysker end dansker efterhånden, idet alle tråde er omkring hvordan tyskerne føler. Det er såmænd helt iorden, da det er hendes land nu.

Men Lone har skabt ufred imellem os, grundet hendes skøre blokeringer, der ingen steder hører hjemme.

Annella har selv nævnt at hun er ganske ligeglad hvad andre mener, føler eller skriver, det rører hende ikke det mindste om forskellige ting.

Hun har ingen føling eller empati med nogen som helst.

Men kritik, som hun hurtigt kunne ændre på, argumentere for/imod ønsker hun ikke.

Nej, hun bloker. Hvilket er en søle måde at reagere på, når man er på et debat forum.

• #2   14. dec 2022 Enig Cris - nu kan jeg desværre ikke undgå at se hendes mange næsten enslydende tråde, da de står på forsiden, men jeg går aldrig ind og læser hendes tråde, de er forudsigelige, og som om vi ikke ved hendes fantastiske trådtemaer, som hun kalder det, vi er da ganske oplyste hele døgnet om, hvad der sker rundt omkring i hele verden, men hun synes da, hun er fantastisk, men ej at glemme, det er hendes liv, godt nok et sølle liv.

At være magtsyg, det er en psykiatrisk diagnose.

• #3   14. dec 2022 Ja jeg er af den mening at alle har ret til at ytre deres meninger og holdninger og hvis man ønsker at debatter - hvorfor så blokerer andre debattør smiley

• #4   14. dec 2022 Jamen, det er jo det hun ikke ønsker, hun tåler ikke andres meninger, hvis ikke de er de samme som hendes smiley

• #5   14. dec 2022 Jeg tror at jeg har deltaget i samtlige tråde Annella har lagt, og jeg havde ingen bagtanke eller intention om at det drejede sig om andet end DEBAT.

Enig som uenig. Skrive sin mening.

Men nærmest alle oplæg drejede sig om 'skuespilleren' Zelenskij, modstand mod ham.

Intet oplæg omkring Putin's skyld, fra starten af denne grimme krig.

Det påtalte jeg, og straks blev jeg blokeret.

Naturligvis skal krigen ses fra begge sider, men alle de mange oplæg, var KUN mod Zelenskij, og ingen mod Putin. Hvilket virkede sært!

• #6   14. dec 2022 Chris, nu er det jo ikke rigtig for, der har virkelig ikke været meget der ville høre på, at Rusland ikke er vores fjende. Men alle har købt påstanden om hvor forfærdelig en venstrefløj er.
    Men jeg ser ingen grund til, at være tilhænger af krig.

• #7   14. dec 2022 Denne tråd burde nok også være for X-blokerede, velkommen til smiley smiley smiley

• #9   15. dec 2022 #8
    Ja dig og dit som helt på linje med andre der ikke tåler andres mening, husk du udelukkede mig på grund af dit mod som ikke var der.
    Så alle der ikke tåler mosten på debat er godt nok sølle. Og Poul har du stadig et sted, hvor du leder slaget på en side.

Mærkelig du så ikke arbejder for den side, men gerne vil bruge personlig skyts.

• #10   15. dec 2022 I dag er mit forum så "Nazist fri" he-he! smiley, jfr Polle

Ja, Polle men hun har jo også meget imod mit profil billede, det nævnes jævnligt smiley smiley smiley - jeg kan kun grine af det og tænke, at hun kalder mine elegante Stiletter for sko, hun kender ikke begreberne, det må være fordi hun går i Nazi sko smiley smiley smiley

Jeg er af den overbevisning, at profiler må sætte de billeder på, som de har lyst til, det skal ingen bestemme, men det gælder altså ikke nazister, stå ret, eller du får hovedet skudt af smiley smiley smiley smiley smiley

Men vi kan godt blive enig om, at det er en tid, som der er gået over i historien og aldrig bliver glemt, om man kan lide det eller ej.

Jeg har ikke søvnløse nætter af at være blokeret af tyskeren og nu har jeg også trusler hængende over hovedet af hendes veninde, at true på nettet, kan være strafbart, men det gider jeg heller ikke at tage mig af.

• #11   15. dec 2022 Ja alt fornuft er tabt, når eneste pladder er Nazi.

• #13   17. dec 2022 Det er nemlig ikke ulovligt ifølge dansk lov at debattere Nazi tiden også med billeder!

Nej, præcis ikke, men hun har det ikke godt med det, det er der ingen tvivl om, hun er jo halvtysker. Men det kunne så også godt være en provokation imod hende, hun er jo virkelig provokerende, nedladende, bedrevidende og arrogant, herskesyg så jeg tror, den ligger der smiley

• #14   17. dec 2022 Tyskere har generelt en form for traume i baggagen.

Det er kun ca. 80 år siden at de satte den halve verden i brand.

Ikke mindst florerer nazismen i bedste 'velgående', i skjul rundt omkring i de små kroge af det tyske samfund.

'Herrefolket', som nogle stadig betegner dem som.

Men det kunne så også godt være en provokation imod hende, hun er jo virkelig provokerende, nedladende, bedrevidende og arrogant, herskesyg så jeg tror, den ligger der. jvf. Jetset

Ærligt, så tror jeg ikke at grunden til Annella opfører sig som hun gør, har noget med at være halvtysker eller at bo i Tyskland at gøre.

Det er nærmere de andre ting du nævner Jetset.

Det er jo efterhånden snart 20 år siden, at jeg og vist også du, stiftede 'bekendtskab' med Lone, Annella på Mingler. Da, opførte hun sig på samme måde.

Hun er også begyndt at bande i sine indlæg her, hvilket tyder på at hun er rimelig sur, og ikke bryder sig om situationen som er.

Men situationen, kan hun kun takke sig selv for. For hun har selv skabt den.

• #15   17. dec 2022 Ja, en gammel sur kælling smiley smiley smiley

Hun ligger som, hun har redt - men så mange år på nettet fra morgen til aften, det kan man nok blive småskør af.

Jeg startede på Mingler i 2008.

• #16   17. dec 2022 Jeg kan ikke huske hvornår jeg startede på Mingler, Muligvis omkring 2005- eller 6?

En kollega som var på Jubii, synes jeg skulle prøve det, og så kom jeg videre til Mingler.

Der var vi jo så 3 der startede Stifinder, som modstand til Annella's Avisside, som var meget populær, fordi vi var uenige med hende, og mange blev blokerede allerede dengang hvis man sagde hende og hendes moderatorer imod.

Så Annella, Lone, har vel, åbenbart, ikke ændret sig.

Kritisk, modstand, kan hun ikke tåle.

Så ja, den samme sure kælling, der selv skriver for nylig, at hun er fuldstændig ligeglad med hvad andre her, føler eller mener om ting, eller om hende.

Så må man vel være et koldt kvindemenneske.

• #18   17. dec 2022 Ja læser man denne tråd så er det ikke underlig, at der forsvinder flere.

• #19   17. dec 2022 Hvornår forsvinder du, Brok ??

• #20   17. dec 2022 Jet set nu skal jeg svare på samme måde som du skriver, hvis sådan en led kælling vil have et svar fra mig så må du da vise dit sande jeg du ved der er nok ikke så mange der skriver og opsøger dig efter EB har nedlagt et par sider. men ellers rager det ikke dig, hvornår jeg finder tid til ekstreme indlæg der ligner dine.

• #21   17. dec 2022 Til dig med dit ungdomsbillede, du burde øve dig i at hviske. Jeg kan slet ikke se, hvorfor dit svar skulle være så svinsk, din gamle sure bitter mand, det er helt utroligt, så bitter du er, alle dine indlæg er sure bitre indlæg.

Men jeg kunne blokere dig, så kan du også få lov til at skrive i den her tråd smiley :D smiley

• #22   18. dec 2022 Ja du har det godt nok svært med dine psykoanalyser af andre, men ja mit billede er da fra ungdommen, så noget ros skal du have, at du regnede det ud, så vil du spærre mig så tillykke, men jeg sviner dig normalt ikke til fordi du ikke kender så meget til livet som jeg gør. Men beklager at min fødselsattest er ældre end din. så undskyld for min ældre viden.

• #23   19. dec 2022 efter EB har nedlagt et par sider

Efter som jeg ikke holder EB, ved jeg ikke, hvad det er for sider der menes, mon der er nogen, som kan fortælle mig, hvad det er for sider, der menes ??

• #28   25. dec 2022 #27

Først og fremmest Kitty, når Annella blokerer folk, så blokerer hun også sig selv fra at kunne svare på indlæg fra blokerede.

Tja det siger sgu mere om den der opretter end om den nævnte. jvf. Kitty.

Her tager du fejl Kitty. Det betyder istedet at der er et problem med een person her, een person som har startet denne ufred imellem os.

Annella kan ikke tåle den mindste kritik af hvad hun skriver. Hun ser al kritik som et angreb. Hun bliver ubehagelig og blokerer.

Det her er et debatforum, og i debat skal man kunne tåle kritik, modsvar, andres mening og argumentere.

Især når man lægger et emne/oplæg selv, må man stå for skud for selvsamme.

Her er der tale om at Annella har lagt uendelig mange opslag omkring sin modstand mod 'skuespilleren/klovnen Zelenskij, samt Ukraines måde at reagerere på da Putin angreb landet.

Flere undrede sig over den ensidige måde at se krigen på. Jeg var så den som direkte skrev det, hvilket resulterede i en resolut blokering.

Først troede jeg det var en fejl, men nej. Det gjorde mig vred, for det er ikke en måde at opføre sig på, men barnligt, og selvretfærdigt.

Vi har altid været vant til at bølgerne til tider kan gå højt i forskellige emner. Gentager, sådan er debat.

Vi kan være dybt uenige, som dybt enige.

Men vi blokerer ikke hinanden af den grund, vi går bare videre til næste emne.

Annella raser over at jeg 'tillader mig', at besvare noget hun har skrevet i et emne hvor vi begge kan deltage. Jeg skal ' fandme' holde kæft, ikke kommentere på noget hun skriver!!!

Hvad bilder hun sig ind? Hun har blokeret mig, jeg har IKKE blokeret hende eller nogen som helst anden.

Cody har hun også blokeret, og næste bliver vel JoJo og.....?

Helt iorden at du 'unliker' denne tråd Kitty, det er din mening, og den skal du ha' lov at ha'.

• #29   25. dec 2022 #28

Troede jeg også var blokeret her, da jeg skulle scrolle længe, det var jeg så ikke. smiley

"Annella kan ikke tåle den mindste kritik af hvad hun skriver. Hun ser al kritik som et angreb. Hun bliver ubehagelig og blokerer.

Det her er et debatforum, og i debat skal man kunne tåle kritik, modsvar, andres mening og argumentere."

Mener nok, at Annella kan tåle kritik, men kan I tåle kritikken fra hende...??? smiley smiley smiley

Hvis I vil debatten, så tænk lidt over det, før det får karakter af ren mobning!

Glædelig Jul til alle herinde... smiley

• #30   25. dec 2022 #29 Madonna

Du er velkommen til at skrive her, hvilket Annella også ville være hvis hun ikke selv havde afskåret sig og blokeret sig selv for at deltage i kritikken.

Mener nok, at Annella kan tåle kritik, men kan I tåle kritikken fra hende...??? smiley smiley smiley

Jeg kan kun tale for mig selv, men ja, jeg kan tåle kritikken, men Annella valgte resolut at blokere, istedet for at argumentere på kritik. ?

Hvis I vil debatten, så tænk lidt over det, før det får karakter af ren mobning! jvf. Madonna.

Ærligt Madonna, det er at manipulere med det skete, og som sker.

Det, at ty til ordet 'mobning' her, samtidig med at du nævner at VI ikke kan tåle kritikken fra Annellas side, er ikke fair.

Annella skal bare ophæve sine blokader her, starte på en frisk, så vi alle igen kan diskutere op og ned om forskellige ting.

• #32   25. dec 2022 #31 Kitty

Jeg har ikke oplevet nogen være uenige på en pæn måde herinde.
    Men har tilgengæld oplevet hvordan man sviner og rotter sig sammen i mod en enkelt bruger.
    Og det er noget svineri. jvf. Kitty

Aah, stop nu Kitty. Annella ligger som hun har redt!

Jeg har os været uenig med annella.
    Men det er jeg ikke blevet blokeret af. jvf Kitty

Har du været uenig, eller ligefrem kritiseret? For du støtter jo alt Annella skriver?

Men når jeg læser den her tråd så tænker jeg bare i er voksne mennesker og i burde kunne løse det. jvf. Kitty

Jeps, voksne mennesker, som kritiserer omkring et emne, men bliver blokeret grundet dét!

Men at bruge øgenavne er sgu for lavt og vidner bare om at man er desperat og ikke har mere at forhandle med i sit argument. jvf Kitty

Hvilke øgenavne? Mener du dem som Annella konstant bruger mod Ukraines præsident?

• #34   25. dec 2022 #33 Kitty

Venligst Kitty, se hvad du lige har skrevet, det hænger ikke helt samme vel?

Nok om det.

Hvis Annella ikke havde blokeret, men taget 'tyren ved hornene', så var der ingen grund til ufred.

• #36   26. dec 2022 Synes ikke godt om denne tråd så derfor unliker jeg smiley Jr. hk

Du skal være velkommen til at mene, hvad du vil.

Men smiler os lidt og tænker. Tænk at oprette en hel tråd om en bruger man ikke man li.
    Tja det siger sgu mere om den der opretter end om den nævnte.

Dit grundlag for at skrive ovennævnte, kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om, min umiddelbare tanke er, at den er mig noget eenøjet. Du har været her siden april 14, og du har ikke læst alle de tråde, Analla har oprettet om min person ?? - kaldt mig alt muligt grimt og det, der er værre, hvis ikke, så prøv at gå i arkivet, hvis ikke hun har slettet dem, for det kunne godt ligne hende, hun har været her af flere omgange med forskellige nick.

Kan vedkommen ikke skrive ? Er hun os blokeret hos den som starter tråden smiley

Nej, vedkommende kan ikke skrive, for det har hun selv besluttet ved at blokere.

Men at bruge øgenavne er sgu for lavt og vidner bare om at man er desperat og ikke har mere at forhandle med i sit argument.

Anaella er ekspert på det område, læs div. tråde, og du vil blive klogere.

Og nej jeg har ikke bemærket hun har skrevet grimme øgenavne om Ukraines præsident.

Er det ikke bare fordi, du har sprunget det over, prøv at læs engang til.

Men du Helmer jo ikke vel smiley
    Du bliver ved og det er som om du gerne vil ha det sidste ord smiley og det kan du også godt få for har noget andet jeg skal i aften smiley

Ja, og så var det lige det der, med at tale pænt til hinanden. Der er blevet talt pænt hele vejen til dig, HK, så skulle det vel også være den anden vej, og sådan læser jeg ikke din ovennævnte tekst, den er højt på strå, og det synes jeg, der absolut ingen grund er til.

• #37   26. dec 2022 Mener nok, at Annella kan tåle kritik, men kan I tåle kritikken fra hende...??? smiley smiley smiley Jr. Madonna

Ak ja, men ikke når den bliver personlig, kan vi ikke blive enig om det ??

Hvis I vil debatten, så tænk lidt over det, før det får karakter af ren mobning!

I og med, at Anaella blokere både den ene og den anden, så mobber hun sig selv, prøv at snak med hende om det, hun styrer selv den der blokeringsknap.

Glædelig Jul til alle herinde... smiley

ILM.

• #39   26. dec 2022 Nej har ikke været her andet end 7 år.
    Og nej jeg kan af gode grunde ikke vide hvad der er sket før.
    Og har hellere ik interesse i at sidde og søge tråde igennem. Jr. HK

Jeg snakker jo ikke om før, du har været her siden april 14, står der under dit profilbillede, det vil sige, 8 måneder længere end os, du sidder og læser om i Forummet, så du kender nok til det jeg her taler om, men som du skriver, så er du slet ikke interesseret i at vide, hvad der egentligt er foregået, du er bare til her og nu, det er en god viden at have.

Det er ikke meningen at virke høj på strå. Men jeg kan jo kun forklare tingene for jer og ikke forstå dem.

Så kunne det måske være, du skulle tænke over din formulering, for sådan forstod jeg det.

Og dine løsninger, dem synes jeg, du skulle gå til rette person med.

• #40   26. dec 2022 #38

For er enig med Chris i at så få vi er herinde så er det en skal at udelukke hinanden fra debatter pga uenighed. jvf. KItty

Men hvis man føler sig direkte mobbet og nedgjort at andre brugere og har bedt dem om at stoppe forstår jeg godt man ikke ser anden udvej en at blokere.
    jfv. Kitty.

Hva' i alverden Kitty? Vender du det hele på hovedet? Manipulerer?

Jeg var uenig i de utallige oplæg, ensidige oplæg omkring Zelenskij og Ukraine som Annella lagde. En ensidighed som andre også havde bemærket. Jeg er bare den første der skriver det. Promte bliver jeg blokeret. Der var ikke tale om hverken 'mobning', eller at nedgøre Annella. Men en mening, som Annella nemt kunne ha' forsvaret/argumenteret mod, hvis hun ønskede det. Det ønskede hun så ikke!

Annella er ikke et 'offer', for hun er ganske god til at gi' igen. Bare se hvordan du og Annella lige har behandlet JoJo?

Cody er også blokeret fra Annellas side.

Der skal heller ikke være nogen tvivl om at jeg synes at det er trist at vi har fået denne ufred mellem os her, for det er ikke rart.

Men lige så uenige som vi kan være omkring forskellige emner, så finder vi altid en måde, at komme tilbage på sporet igen.

Men vi blokerer ikke hinanden, bare fordi man er kan være dybt uenig i et emne.

• #43   26. dec 2022 Mig bekendt har Alis ikke blokeret en eneste, Annella har haft fri adgang til at svine hende ualmindeligt groft, hun gik direkte efter personen og smed bolden væk.

Men skal jeg være helt ærlig, HK og det vælger jeg at være. Du går rundt om den varme grød uden at ville gå til sagens kerne, så jeg vælger at ignorere dig fremover, enten evner du det ikke eller også pisser du bare på os.

Jeg stopper her.

• #45   26. dec 2022 #42 Kitty

Hvorfor blander du Alis ind her? Alis har intet med dette at gøre.

Det barnlige, og svage, er at blokere bare fordi man ikke er enig, længere er den ikke!

• #47   26. dec 2022 Kitty du vrøvler.

• #49   26. dec 2022 # 14
    Du er nu ikke helt nem at greje Polle, husk lige tilbage, da Lone og dig kørte den ene gruppe efter den anden sammen på Mingler/24dk/Mandala/Ageforce, ja selv på dit nuværende forum.
    Dengang var I pot og pande, omend i røg i totterne på hinanden en gang imellem, alligevel fandt i sammen igen og igen. smiley smiley smiley

• #50   27. dec 2022 #49
    Å.R

Jeg havde helt glemt Mandala og Ageforce platformene. Godt du husker det. smiley

• #51   27. dec 2022 Stop nu din klapjagt på en godt og flittigt debattør som du har sat dig sur på, lad være med at svare eller hold dig væk, du opildner til splittelse hvor der ingen problemer er. jvf. Jojo.

Og du bruger ordet klapjagt - i dagevis er jeg blevet hængt ud og svinet til i disse to tråde jvf. Annella

https://www.baboom.dk/forum/kommunikation/613534-dette_emne_er_kun_for_de_blokerede

https://www.baboom.dk/forum/off-topic/609652-trist_naar_en_person_ikke_kan_taale_at_blive_modsagt_

Annella, du læser jo med her. Derfor kan du også læse dette.

Hverken jeg, eller nogen andre ønsker denne ufred her.

En god skik er, at man ikke bare blokerer hinanden fordi man er uenig, eller føler sig 'støt' af en udtalelse man ikke bryder sig om.

Enten kan man undlade at svare, eller argumentere mod udtalelsen. Dette er jo et debatforum.

Vi har en fortid Annella, som andre her også har været en del af. Dér blokerede du også rask væk, eller var nedladende overfor nogle som ikke var enige med dig.

Vi er så her nu, på denne side. Hvilket jo har har fungeret fint, for jeg var enig i flere ting du skrev, det samme var du om det jeg skrev.

Men dine utallige ensidige indlæg, omkring den forfærdelige krig, reagerede jeg på. Resolut blev jeg blokeret.

Senere har du været grov og nedladende overfor andre medlemmer her. Samt igen blokeret.

Du mener at du er udsat for en 'klapjagt' er et 'offer'. ?

Men du kan da bare komme tilbage i debatten igen, ved at ophæve diverse blokader, for du afskærer jo også dig selv i at deltage og sige din mening.
    venligst cris

• #52   27. dec 2022 #50
    Jeg havde helt glemt Mandala og Ageforce platformene. Godt du husker det

cris7 Der var jo også Forumfree og Forumup, i hvert fald den ene var vi begge på - husker ikke lige hvilken det var smiley

• #53   27. dec 2022 Hvor finder jeg svineriet, jeg kan ikke se, hun bliver svinet til nogen steder, dog kan jeg se, hun sviner mig til i Brok's tråd av av, på hendes sædvanlige nedladende måde og øgenavne, jeg har flere end een smiley

Og så er det ikke forbudt at give info om, at man er blevet blokeret smiley

• #54   27. dec 2022 #52 Å.R.

Nej de to du nævner, Forumfree og Forumup, dem har jeg aldrig været på, jeg kan ihvertfald ikke genkende de navne. Kun de to andre du nævner. smiley

• #55   27. dec 2022 Var det ikke Polle, der oprettede dem ??

• #56   27. dec 2022 #52 cris7
    Jo, du og jeg + Jetset med flere var i samme gruppe på Forumup
    Jeg er stadig sammen med en af dem fra dengang i et andet forum på nettet.

Hvis det er mig du stiller spørgsmålet til (#55) - kan jeg svare, at det IKKE var polle der oprettede der, men om han har været der i en anden gruppe, må jeg være dig svar skyldig.
    Mon der findes et sted på nettet, hvor Polle ikke har været smiley ?

• #57   27. dec 2022 Jeg kan heller ikke huske Forumup, men de andre du nævner kan jeg godt. Mit yndlingssted bliver Mingler, jeg synes det var en fantastisk side med masser af profiler, grupper, blogs m.m., sikke et sted og sidens opbygning, men Peter, mener jeg han hed, som havde den, skulle videre ærgerligt, og den var ikke sådan lige at købe, men han havde nok også forudset udviklingen, for den gik sådan jævnt ned ad bakke, eller også var det bare de forkerte folk, som var interesseret i noget andet.

• #58   27. dec 2022 #56

Jeg kan sagtens huske dig Å.R. smiley Bare ikke noget der hed Forumup.

Men vi blev jo nærmest også smidt rundt alle vegne, efter Minglertiden, fordi vi gerne ville holde sammen. smiley

• #64   28. dec 2022 Det viste sig så, at der slet ikke var nogen Nazister på mit forum, det var ganske enkelt den samme profil som havde lavet en masse falske profiler! Jr. polle

smiley Jamen engang imellem skal vi have noget at grine af, den profil har nok godt og grundig været træt af hendes Nazi kuller smiley

Her på dette forum, er jeg også blevet blokeret af hende, så det er noget hun tyer til, når der ikke er noget som passe hende!

Velkommen i klubben smiley

• #66   30. dec 2022 Mit indtryk er, at jeg havde ikke fornemmelsen af, at Morten fra Mingler havde de problemer, du der beskriver, meningen er, at sådanne debatsider, burde køre af sig selv og give alle plads, et eksempel BB, ingen styrmand her - og synes du ikke, det går meget godt smiley

• #68   30. dec 2022 Jamen den der latterlige straffelov §266b stk 1 og 2 er de ikke ved at stryge den eller den er måske ved at blive udvidet smiley

Kommentér på:
Dette emne er KUN for de blokerede

Annonce