220 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Den Danske Filmcentral. Den Danske Filmcentral.

Ja tror de fleste af jer har set film fra Den danske Filmcentral den fandtes i de gode gamle dage og jeg husker når ens lære havde sent bud efter en bestemt undervisningsfilm og ja det var jo dengang film var på spole og de ku drille - knække - smelte så filmen sku splejses sammen.
Jeg husker også da jeg gik på Høng Privatskole at der kom en og viste film fra egne oplevelser ude omkring i den store verden og de var også på spole.
Jeg husker også en gang vi var 4 der var på telttur på Omø og der var sku også filmfremvisning i det lokale forsamlingshus og der sad man på bænke.
Jeg tager lige oplevelsen med da jeg sammen med de andre børn på Høng Privatskole ku se Neil Armstrong der som det første menneske fatte sin fod på Månen D.20. Juli 1969 og der var sat et sort hvid tv i en lille sal og ja husker det som var det i morges og et stort øjeblik selv for en på 10.år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den Danske Filmcentral.
Kommentér på:
Den Danske Filmcentral.

Annonce