307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad laver i her op imod det kommende stormvejr. Hvad laver i her op imod det kommende stormvejr.

Ja hvad laver i her, hvor den står på stormvejr og forhøjet vandstand, jeg gør som jeg plejer og går og ryder op og ja på det nærmeste som en hovedrengøring , jeg er også klar hvis der sker noget her hvor jeg bor, er klar til at hjælpe venner og beboer i nød, når men jeg vil forsætte med min rengøring smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i her op imod det kommende stormvejr.
  • #1   19. okt 2023 Ja jeg håber at et samlet Danmark er klar til at betale for alle de skader der kommer, så ingen skal stå alen med en regning grundet vandskade grundet den stormflod og se nu bare mit køkken.

profilbillede
  • #2   19. okt 2023 Ser her lidt sent aftens mad, men ja småt men godt smiley

profilbillede
  • #3   19. okt 2023 To kaffemaskiner Leon - du må være lige så kaffeglad som mig smiley

Her før stormvejret har vi fjernet havemøbler og andre løse genstande som vi plejer i den slags vejr.
    Havde vovsen med i skoven i eftermiddag og jeg fik næsten hold i nakken fordi jeg skulle undvige nedfaldne smågrene der dryssede ned.
    Da vi nåede tilbage til bilen var et råddent bøgetræ blæst omkuld så det spærrede grusvejen, men heldigvis har jeg altid mit surrings reb bag i bilen så det var bare at binde træet til trækkrogen og slæbe det ind på p pladsen smiley

• #4   19. okt 2023 Cody N ja to kaffemaskiner og griner, da en af mine venner havde sin moccamaster til salg købte jeg den og nu kan en der har brug for en kaffemaskine få min den gamle der er nok 1000 kopper kaffe tilbage i den og ja jeg kan godt li kaffe dog nøjes jeg med 2 kopper om dagen - dog med undtagelser og ja du var beredt da du havde reb i bilen smiley

• #5   20. okt 2023 Kaffe er sundt Leon så jeg drikker minimum to kander ☕️ dagligt smiley

• #6   20. okt 2023 Cody N to kander kaffe og tænker på om din kone aldrig har beskyldt dig for at have damp smiley

Kommentér på:
Hvad laver i her op imod det kommende stormvejr.

Annonce