{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommertid
  • #1   31. mar Ja smiley
    Heldigvis klare telefonen det selv smiley

    Er vi det eneste land som gør det ?


  • #2   31. mar Ca. 70 lande har sommertid, det meste af Europa og Nordamerika, iflg. Google smiley

    Men det er skørt og unødvendigt. Mange mennesker og dyr har det svært ved at tilpasse sig.

    Men det er en god dag for P-vagter smiley , for der er ingen 'kære mor', selvom ens digitale ur ikke virker og selv stiller tiden.




  • #3   31. mar Ja, jeg glemmer aldrig sommertiden, for jeg elsker den, især de lange lyse sommeraftener, der er ikke noget mere stemningsfyldt, at nyde de lyse aftener udenfor, efter at have været igennem, navnlig denne lange vinter med masser af frost, den har bare været dyr smiley - og med hensyn til dyrene, det er nok større dyr du tænker på, mon ikke de følger sol- op og nedgange og så håber jeg, at andre bilister også er opmærksomme på, at vi skal være særlig opmærksomme i trafikken, jeg bor i et område, hvor vi har mange dyr, ræve, grævlinge og andet.

    Og så er jeg ikke så moderne, at jeg har elektronisk P-skive, jeg har sådan en manuel P-skive i højre side, som jeg ikke kan nå :D, men skal ud af den ene bildør for at gå ind i den højre side, for at stille uret, så jeg glemme det aldrig, der er nu noget over, man ikke kan nå siddende smiley


  • #4   31. mar Jeg har som jetset retro p Skive modellen som kun kan betjenes fra højre side i bilen smiley
    Den kan man altid regne med hvis man husker at stille den smiley


  • #5   31. mar Ja de automatiske p skiver er noget skrammel jeg ikke stolede på. Fik den i gave og smed den i skraldespanden da batteriet var fladt.
    Jeg har det, som jer andre, fint med at gå om på den anden side af bilen og stille skiven smiley


  • #6   31. mar Jeg har det som Jetset, elsker de lange lyse aftener, men jeg er så også B menneske.
    Så jeg ville være ked af, hvis sommertiden forsvinder.


  • #7   1. apr Det er nemt at huske!

    Sidste søndag i marts sætter vi havemøblerne frem og derfor sætter vi også alle vores ure en time frem! smiley smiley


  • #8   2. apr Hej Polle
    Jeg venter lidt med havemøblerne og nøjes med uret smiley


  • #9   3. apr Jeg er også et B menneske, kald mig alt muligt, undtagen tidlig op om morgenen smiley

  • #10   12. apr 8

    Sikkert en god ide, for nu siger de at det bliver vinter igen med kolde temperaturer!

    https://vejr.tv2.dk/


Kommentér på:
Sommertid

Annonce