479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

iM
iM
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135

Idiotisk stedfar. Idiotisk stedfar.

Ja som overskriften lyder har jeg en idiotisk stedfar hver gang vi har gæster skal han altid ydmyge mig og opføre sig som en kæmpe idiot eks. han sad for lidt siden og sagde alt muligt lort til mig og så var det så at jeg råbte ham ind i hovedet " Jeg slår dig ihjel " i ren raseri anfald jeg kan ikke klare at bo ikke samme hus med ham mere og jeg kan ikke bo ved min far da han bor i lejlighed og der er ikke plads til mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idiotisk stedfar.
  • #1   14. jun 2008 Nedern. :S

• #4   14. jun 2008 jeg flyttede da jeg var 16 år det gad jeg heller ik mere

• #5   14. jun 2008 sving en lille økse over hans fingre så skal han nok stoppe

• #7   15. jun 2008 Det mest irreterende er at min mor er bedøvende ligeglad den dag jeg bliver 18 er jeg sku væk

• #8   15. jun 2008 jeg flyttede hjemmefra lige da jeg var blev 16 år og en af grundene var tildels også min stedfar som var på præcis samme måde, og en mor der var ligeglad.

min rigtige far ser jeg ikke af flere årsager, men er jeg kun glad for..

• #9   15. jun 2008 Er din mor ligeglad?

Så må du jo tage sagen i egen hånd..

Snak med ham om det, og hvis han ikke er til at snakke med må du jo bare gøre livet surt for ham.....

• #10   16. jun 2008 Ja min mor er ligeglad og jeg har prøvet at snakke med min stedfar og min mor siger at det jo ham der også tjener til føden så jeg skal kun være glad fordi han bor sammen med os. Så siger jeg så jeg blev sku lykkeligere hvis han flyttede for han er både dum, grim og en kæmpe idiot og så skal han altid bagtale alt og alle og fortælle til hele verden hvad jeg går og laver jeg kan ikke se hvad det vedkommer dem!

Kommentér på:
Idiotisk stedfar.

Annonce