684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

tage på tage på

i kender sikkert folk som har svært ved at tabe sig, nogle kan nemt tabe sig og andre har ik så nemt ved det.
føler sku med dem selvom jeg har det modsatte problem. jeg har svært ved at tage PÅ og jeg kæmper seriøst med at spise en masse hele tiden og en masse usundt men ligemeget hvad jeg gør så kan jeg ik tage på. jeg kan lige nøjagtig holde vægten som den er nu men skal passe for der skal ik meget til før jeg ryger ned i vægt. jeg har et meget højt stofskifte og har snakket med lægen og han siger faktisk at det er Usundt for mig at spise sundt og dyrke sport. smiley nogen der har samme problem og evt ved hvad man kan gøre?

kun seriøse svar tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tage på
  • #1   19. jul 2008 kender et par stykker emd det problem..
    og ja.. højt stofskifte og sån.. så kan det være meget nemt at tage på desværre smiley alt det fede kur, og spise sundt.. intet virker..
    så vil sig, prøve og tag til lægen, og se om de på nogen måder kan hjælpe dig (:

• #2   19. jul 2008 han siger der findes sådan noget pulver som man skal blande op med vand eller mælk som gør at man tager på og når man tager der bliver man ikke mæt,. dvs. at man stadig spiser det man plejer. men det sagde han kun fordi han kender mig privat men ik noget de kan eller må anbefalde som læge

• #3   19. jul 2008 det var lige nøjagtig weightgainer han sagde. kunne ik lige huske hvad det hed. hvor kan man købe det og er der nogle "bivirkninger" ved det

• #4   19. jul 2008 jaaa.. pas.
    der er os andre måde..
    men det er jo så ikk de helt sunde/lovelige metoder..

• #5   19. jul 2008 vil ik have noget der er har de vilde bivirkninger eller noget uloveligt

• #6   19. jul 2008 uffe P http://weightgainer.dk/

• #7   19. jul 2008 man kan købe sådan nogle specielle drikke på apoteket, de r beregnet til det .

• #8   19. jul 2008 Ja men de er meget dyre det er arla der laver dem..

• #9   19. jul 2008 hvis det er de samme som man får på hospitalet..

• #10   19. jul 2008 De koster ca 15kr stk .

• #11   19. jul 2008 Hvis din læge har sagt til dig det er usundt at dyrke motion og spise sundt. Ville jeg nok KRAFTIGT overveje at skifte læge med det samme. Kæft noget lort at lukke ud. Du kunne jo skrive hvor mange kcal du får i løbet af en dag, ville nok hjælpe mere.

• #12   19. jul 2008 jeg har samme problem , men der er ikke rigtig noget der hjælper, har gået ved lægen for at finde ud af hvad det er . det er for højt stofskifte og det kan der ikke rigtig laves om på ;s men jeg håber da på at det går over engang og jeg får taget et par kilo på (:

• #13   19. jul 2008 Hey, uffe.. har selv samme problem.. det eneste der har fungeret for mig er styrke træning og få en masse proteiner fra kød, og tage mine vitaminer.. jeg har taget 8kg på i løbet af et halvt år.. det er ikke meget men det er fremskridt.. Synes personligt det er en god måde at tage på ved.

• top $
    top $ Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 5
    #14   19. jul 2008 weightgainer som skrevet oven over, eller så bare protein pulver, med høj fedt procent, begge ting er netop beregnet til folk der gerne vil tage lidt ekstra på, og der er ingen bivirkninger, udover at du kan få lidt bumser, og det kan stortset købes i diverse fitness centre, og over nettet smiley

• #16   20. jul 2008 captain hero.. Jeg er bestemt ikke enig i alt hvad du siger, hvis han begynder at styrketræne forb´rænder han flere kalorier, og hvis han allerede er i kalorieunderskud, skal han nok bare tage på med weightgainer prøv bodylab.dk og ellers spise en masse måltider i løbet af dagen, du skal nok tage f.eks. oksekød, skal du tage 12-16% fedt istedet for 3-6 % og lignende, du behøver ikke at spise usundt, men derfor kan du jo sagtens indtage noget sundt fedt som solsikkeolie.. SPIS SPIS SPIS og gerne sundt... om du så skal proppe dig... et godt sønderjysk ordsprog eller talemåde : Hellere for "møje" end for lidt.. !!!
    håber at du bare kan bruge lidt af mine forslag.. her er linket til weightgainer (direkte): http://www.bodylab.dk/shop/?gclid=CJ7eiKGIzZQCFQ-mQwodB20_lA

Der er en bruger herinde der hedder Blackic e. og han er altså en ekspert på området efter min mening... , prøv at kontakt ham med en besked hvor du self. fortæller om dit problem og spørger til løsninger.. og evt. et link til et kraftigere weightgainer med højere fedtprocent...

vh.
    Søren

• #17   20. jul 2008 polle F

det vil jeg prøve. tak for rådet

• #19   23. jul 2008 Captain hero, jeg forstår også bare på det hele at han ikke længere gider at være direkte undervægtig, så han blot ønsker en måde at kunne tage en smule på, så ja...

• #20   29. jul 2008 tror måske man skal gøre det modsatte af hvad man prøver på smiley ville lige smide lidt overflødigt rundt om maven, så jeg gav mig til at løbe... det har jeg gjort et par uger nu og jeg har tager 2kg på smiley

Det er nok benmuskler, men alligevel..

• #22   30. jul 2008 Captain Hero ! : Nej ved det godt smiley men tror at løben er lige hvad der skal til.. da jeg gerne vil træne ben, kondi og samtidig smide lidt fedt, så som suplement til styrketræning tror jeg det er godt nok..

Kommentér på:
tage på

Annonce